33

18.1K 617 46
                                    


POYRAZ....

- Mehmet baba gerçeği söyleyin.
Finans ekibim durum analizi yaptı şirket gayet iyi durumda Karınız, kızlarınız bu duruma inanabilir ama beni kandırmaya kalkmayın. Sizi dinliyorum. Konuştuklarımız aramızda kalacak.

-Poyraz çok karmaşık bir durumum var bana söz ver sadece ikimizin arasında kalsın.

-Dinliyorum!!!!

- Benim 6 yaşında bir oğlum 3 yaşında bir kızım var.

Şok olmuş bir şekilde baka kaldım....Kendimi toparlayıp sordum.

-Nasıl yani?

-Bundan 8 yıl önce bir arkadaşımın yanına hem okumak, hem çalışmak için giren 19 yaşında bir üniversite öğrencisi kızla ilişkim başladı.
Onun ailesi arasın da bu kadar yaş farkı olan birinle olmasına izin vermedi, bir birimizi seviyorduk ve Elif çıkıp bana geldi.
İlişkim olan birini ortada bırakamazdım ve Elif'e bir ev açtım herşey çok güzel giderken hamile olduğunu öğrendik. Zaman geçmişdi aldıramadık. Erkek olduğunu duyunca çok mutlu oldum. Biliyorsun ki tek oğlum olan Deniz bir kazada öldü. Tekrar erkek çocuk babası olmak gururumu okşadı öyle işde. Çoçuk doğduktan 3 yıl sonra eşim yine hamile kaldı bu seferde kızım oldu.

-Perihan anne bu durumu biliyormu?

-Hayır Perihan ve kızlar bu durumu öğrenirse beni asla affetmezler.

-Şimdi çocuklar ve kadın neredeler?

-Elif okulu bitirince ona İzmir de bir villa aldım, bir iş yeri açtım benden bağımsız sadece ona ait bir yaşantı kurdum, bunun için şirket hesaplarını kullandım.Tabi işler kötü gidince borçlandım. Beni anlıyorsun değilmi Poyraz...

-Peki Mehmet Baba o cocuklar sen babalarıyken soyadından mahrum piç olarak mı kalacaklar.

-Annelerinin üzerine nüfus çıkardık baba adım yazılı ama soyadımı ancak isterlerse tabi anca ben ölünce alabilecekler yaşarken bunu kaldıramam onları çok seviyorum.
Tabi ki annelerini de.

-Mehmet Baba bence bu durumu kızların ve karın kaldıra bilecek yaştalar. Sende yaşadığının arkasında duracak güçtesin, ama o cocuklar çok ufak ve anne babalarınla büyümeliler bir köşede değil.

-Yapamam Poyraz.

-Peki bu durumu o kız nasıl karşılıyor?

-Elif eşimden ayrılıp onunla evleneceğim diye senelerce gün saydı fakat bunu yapamayacağımı zamanla anladı o yüzden onlara buradan uzakta bir yaşantı kurdum. Elif artık bu durumu kabullendi. Benim onlara ayırabildiğim zamanlarla yetinmeyi de öğrendi. Bunu bilen sadece sen, ben, ve Elif, sana bunları söyleme sebebim senden korktuğum için falan değil sana açıklama yapmak zorunda da değilim fakat bu yükü artık tek başıma kaldıramıyorum.

-Sizin hayatınıza müdahale etme hakkım yok Mehmet baba benim derdim Erdem, Adayı neyle korkutuyor ki Ada sessiz kalıyor onu bilmek. Yoksa sizi ne yargılamak, ne sorgulamak bana düşmez.
bu durumu öğrenmesi imkansız kaldı ki öğrendi Ada bu yüzden ona boyun eğmez. Borç konusunda belki sıkıştırmış olabilir ama yetmez.

-Bu arada Meltem sana ne anlattı? Poyraz onun Babasına demediği sana dediği nedir?

-Önemsiz bir konu boşverin.

-Poyraz ben diyorum ki Erdem'i arıyım ve Adayı bırakmasını yoksa suç duyurusunda bulunacağımı söyliyeyim.

-Baba ben karımı tutup almayı bilmiyormuydum. Senin az çok beni tanıdığını sanmıştım.
Evime 2 zibidi girecek onca adamın arasından karımı kaçıracak ve ben karımı bulacağım, ama karşıma çıkan itin biri bana diyecek ki karın beni kaçır dedi seni istemiyor.
Bende susup kuzu kuzu eve geleceğim.
Baba ben o adamları, o Erdem'i, o evi çatır çatır yakarım. Lakin uğruna yandığım karım bizi yakmayı göze alıyorsa, birileri tehlikede demektir. O yüzden dikkatli adım atmalıyım ki kimse zarar görmesin.

GÖR BENİ ( yetişkin içerik +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin