Medya elvin'in kıyafeti
"Şimdi baya baya adamla çıkıyorsun öylemi?"
"Baya baya adamla çıkmıyorum buğra sadece yemek yiyeceğiz basit bir yemek ."
"Sen öyle diyorsun ama benim içim hiç rahat değil Elvin bir daha mı düşünsen?"
Cevap vermek yerine sadece oflamakla yetindim. Neden bu kadar abartıyor cidden anlamıyorum Buğranın beni düşündüğünü elbette biliyorum ama beni en iyi o tanıyor. Bu zamana kadar başımın çaresine hep baktım bundan sonrada bakabilirim. Saat çoktan 07.00 olmuştu bile telefonumun çalmasıyla ekrana baktım arayan Adardı.
"Kapının önündeyim."
"Tamam geliyorum."
Telefonu kapattıktan sonra son kez kendime baktım oldukça şık olmuştu ne eksik ne fazla.
"Ben çıkıyorum buğra geç kalmam."
Binadan çıkınca arabasına yaslanıp beni bekleyen Adar'a baktım. "Kızım çocuk resmen ateş ediyor" lütfen şunu keser misin iç ses bende görebiliyorum . Gülümseyerek Adar'a yaklaştım, o da bana gülümseyerek elini belime yerleştirip yanağımı öptü. Tamam bu hareketi beklemiyordum kesinlikle beklemiyordum. Ayrıldıktan sonra beni süzüp kaşlarını çattı.
"Üstündekiler çok uzun olmuş keşke daha kısa birşeyler giyseydin."
Gülümseyerek yanıt verdim.
"Aklımda bulunsun bir sonraki buluşmada daha kısa giyinirim."
Cevap vermeden sürücü koltuğuna yerleşti bende hemen yanındaki koltuğa oturdum.
"Nereye gidiyoruz?"
"Nereye gitmek istersin?" Sesinde garip bir tını vardı sinirlendi mi bu şimdi oo Adar bey şimdiden kıyafetime sinirlenirsen bu iş olmaz.
"Bilmem buralara gelmeyeli 10 sene oldu ."
Ben cümlemi bitirince arabayı çalıştırdı. Konuşmaya niyeti yoktu belli.
:)
Yaklaşık 1 saatin sonunda arabadan inebilmiştik şık bir restorant'a gelmiştik. Elini belime yerleştirip beni gideceğimiz yere yönlendirdi.
"Hoş geldiniz Adar bey yeriniz hazır "
Adar adamı başıyla selamladıktan sonra bizim için ayrılan masaya oturduk garson gelene kadar ikimizde sessiz durmaya kararlıydık tek fark Adar sürekli hareketlerimi izlemekle meşguldü.