Sabah uyandığım da Adar yanımdaydı. "Başka nerede olacak?" Of bir kerede de düşüncelerime dalma be dalma off sanki benim uyandığımı anlamış gibi o da uyandı. Onu ilk defa böyle uykulu görüyorum uyanınca cidden çok tatlı oluyormuş.
"Günaydın"
Gülümsedi.
"Günaydın."
Tam adar konuşacaktı ki odanın kapısı çalındı.
"Gel"
Adarın sesiyle odaya Buğra girdi. Şerefsiz piç gülümsemesini yüzüne takıpda gelmiş.
"Adar bir kız geldi, seni soruyor."
Kaşlarımı çattım. Sabah sabah ne kızı tamam kağıt üstünde evlenmiş olabiliriz ama bu saygısızlık ayrıca bu çocuk hani beni seviyordu ne oluyor? Adar sinirle ofladı.
"Bi uyutmuyorsunuz ya."
Ben hâla anlamaz gözlerle Adar'a bakıyordum. O da anlamış olacak ki konuştu.
"Şeyma uğrayacağım demişti o geldi heralde."
Anladım anlamında kafamı salladım ve giyinmesi için odadan çıktım.
"Yok biz beraber uyumayız, yok bu kağıt üstünde evlilik, ne oldu girmişsin adamın koynuna."
Sinirle kolunu cimcikledim.
"Bana bak Kovarım seni evden."
"Ah tamam be bişey demedik! Yalnız kızım aşağıdaki kız çok güzel."
Gözlerimi devirip merdivenlere yöneldim . Kim geldi merak ediyorum.
Aşşağı indiğimde o gün adarla yemekte olan kızı gördük demek adı şeymaydı beni görünce suratını astı, ben ise tam aksine gülümseyerek yanına gidip koltuğa oturdum."Hoşgeldin şeyma demi , Adar'ın çocukluk arkadaşı?"
Yüzüne alaycı bir gülümseme takındı.
"Evet şeyma, Adar'ın çocukluk aşkı."
Son kelimeyi imayla söylemişti. "Oha ben şok bu Adar'ın da mensebi ne genişmiş." Demek adar çocukluk aşkıyla gülüşüp eğleniyordu yazdım bunu bir kenara. Şeyma cilveyle bağırıp bize doğru gelen Adar'ın yanına gitti .
"Adarr ay çok özledim seni."
Adarın yanına gidip yanağına öpücük kondurduğund adar ile göz göze geldik."lan kocan elden gidiyor anamm birşey yap!" Ne yapayım canım iç sesim ne beklersin."kızı yol." Sen iyice sıyırdın ben iç sesimle meşgulken şeymayla Adar koltuğa çoktan oturmuşlar. Buğranın seslenmesiyle merdivenlere döndüm.
"Ben çıkıyorum Elvin."
"Nereye?"
"Bir kaç arkadaşımla buluşcaz"
Tamam anlamında başımı salladım. Yeniden Adar'a döndüm beni izliyordu. Garip bir şekilde beni izlemesi heyecanlanmama neden oluyordu. Şeyma da bunu fark etmiş olacak ki hemen Adar ile konuşmaya çalıştı.
"Akşam geliyorsun demi?"
"Evet?"
Anlamaz gözlerle Adar'a baktım. Şeyma hanım yine lafa atladı. Yemin ederim elimde kalıcak.
"Bizim şirketin eğlence gecesi bugün yoksa Adar sana söylemedi mi?"
Adarın bana söylemediğini anlamıştı. Ve bunun üzerinden ima yapıyordu. Gerizekalı işte ben cevap vereceğim sırada Adar konuştu.