şantaj

404 32 9
                                    

Silahın patlamasıyla yataktan sıçradım, yanıma baktığımda Adar yanımda yoktu, en son beraber uyumuştuk. "Lan yoksa öldürdüler mı kocanı vallaha dul kaldın." Sus be sen, yataktan kalkıp pencerenin önüne geldiğimde gözlerimi kocaman açtım babam Adar'a silah doğrultmuştu, arkasında da resmen bir ordu vardı. "Vallaha öldürecekler kocanı!" İç sesime göz devirip hemen komidinin üstündeki telefonumu alıp yeniden camın oraya yaklaştım, babam hâla Adar'a silaj tutuyordu, birkaç fotoğrafını çekip hemen odadan çıkıp yanlarına gittim, bahçeye çıktığımda bütün gözler bana döndü şiyar denen şerefsizde oradaydı.

"Ne yapıyorsun baba sen ?"

Adar yeni geldiğimi fark etmiş olacak ki bana döndü.

"Sen içeri geç Elvin!"

Babam silahı indirmeden hemen konuştu.

"Evet Elvin hemen içeri geçip üstünü başını topla bizimle geliyorsun, en yakın zaman da da boşanma kağıdını imzalayacaksınız."

"Sen kafayı mı yedin baba ! İndir silahını ben hiçbir yere gelmiyorum."

"Öyle mi?"

"Öyle!"

Yanımdaki adamın kulağına birşeyler söyledi, adam hemen cebinden telefonu çıkartıp babama verdi babam ekranı bana çevirdiginde birkez daha şok olmuştum, Buğrayı takip ettiriyordu.

"Tek bir telefonumla arkadaşın ölür."

Adar'a baktığımda gitmemi istemediğimi anlamıştı, ulan baba bende bu yaptıklarını burnundan fitil fitil getirmezsem bana da Elvin demesinler. Adar'a bakmayı kesip babamın gözlerine baktım.

"Tamam indir silahını geleceğim.

Babam memnun bir ifadeyle silahını beline koydu o sırada Adar konuştu.

"Gitmek zorunda değilsin Elvin, Buğraya hiçbirşey yapamaz gözünü korkutmak istiyor."

"Ne olursa olsun Buğrayı riske atamam Adar üzgünüm."

Adarın gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyordum, daha dün akşam seni seviyorum demiştim şimdi ise onu bırakmak zorundaydım.

"Üzgünüm."

Adarı arkamda bırakarak babamın arabasına bindim onlarda hemen peşimden binip arabayı çalıştırdılar. Babam yüzüme şüpheyle bakarak konuştu.

"Aranızda birşey olmadı demi?"

Anlamaz gözlerle yüzüne baktım. "İlişkiye girdiniz mi diye soruyor salak!" İç sesimle üçüncü şokumu yaşadım normalde olsa cırlardım ama dua et seninle işimiz var baba!

"Hayır!"

Babam rahat bir nefes alıp Şiyara döndü.

"Gördün mü oğlum sana demiştim benim kızım kendine dokundurmaz."

Hay senin kızına şimdi birşey derdim de neyse. Araba bir saatin sonunda konağın önünde durdu. Herkesten önce inip konağa girdim. Daha sonra babama dönüp konuştum.

"Dinlenmek istiyorum!"

"Tamam kızım sana odanı göstersinler."

Adını bilmediğim bir kız yanıma gelip kalacağım yeri göstermek için önden ilerledi. Adarı şimdiden özlemiştim, ne ara ona bu kadar bağlandım bilmiyorum. Odaya girince kız çıktı yatağın üstüne oturup hemen Adarı aradım.

Mardin Diyarı (+18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin