"oo uyuyan güzelimiz sonunda uyanmış."
Başımı ovalayarak bana söylenen eceyi es geçip kahvaltı masasına oturdum.
"Uğraşma benimle Ece!"
"Ne o yoksa Adar ağamız hayatına başka birini aldı diye mi bu gerginlik."
Ağzıma attığım salatalık bir anda boğazımda kaldı .
"Elvin iyi misin ? "
Sonunda öksürükten sonra sinirle eceye döndüm
"Ne münasebet! , İstanbul'da haberlerin çabuk yayıldığını unutmuşum ."
"Dün cem söyledi ikisiyle de karşılaşmışsın , sen Adarı bizden iyi tanıyorsun sence yapmış mıdır böyle birsey?"
Hafif bir tebessüm ettim, ama bu tebessüm tamamen acı içeriyordu.
"Ben Adarı hiç tanımadım ki Ece, ben Adarı sadece sevdim."
O da benim gibi acı içeren bir tebessüm etti .
"Öyle deme Elvin illaki tanışmıssındır unuttum mu kocan o senin."
Bu sefer gülümsemek yerine dolmuş gözlerle suratına baktım o da benim gibi üzgündü bana acımıyordu . Dostum olduğu için empati yapıyordu .
"Kocamdı.. geçmiş zaman hatırlarsan 2 sene önce evrakları imzalamıştı."
"Bütün suçu ona yuklemezsin ama Elvin 6 yıl içinde 12 kere boşanma belgesi gönderdin adama ne yapacaktı?"
Sustum ne diyebilirim ki boşanmayı ben istemiştim , Adar her seferinde reddetmişti. O kadar çok alışmıştım ki son gönderdiğim dosyayı da reddederek sanıyordum. Ama öyle olmadı dosyayı imzalamıştı ve iki sene önce boşanmıştık demekki hayatına yeni biri girdiği için dosyayı imzalamış.
"Ne düşünüyorsun kendi kendine yavru kurt?"
"Adarın hayatında biri varmış."
Bu sefer de meşhur salatalık Ece'nin boğazında kaldı.
"Helal helal!"
"Kızım ciddi misin oha olaya gel çok iyi."
"Neresi iyi tam olarak?""
Sorumla beraber Ece tek kaşını kaldırıp bana şüphe ile baktı.
"Sen hayırdır yavru kurt bı sinirlenmeler falan bana bak sen kıskanmıyorsun demi bu adamı?"
"Kıskanmıyorum tabi?"
"Bana bak Elvin ben senin ciğerini bilirim herkesi kandırabilirsin çünkü onlar senin gözlerinden ne hissettiğini bilmezler ama ben herkes değilim! "
Öylece yüzüne baktım haklıydı ben ne zaman yalan söylesem gözlerimden anlardı hep.
"Kıskansam ne olacak Ece ? Ben terk etmedim mi onu hangi sıfatla kıskanabilirim?"
"Terkettiysen ettin canım Alla alla o da geleymiş peşinden yurtdışına bir kere bile aradı mı veya sana ulaşmak istedi mi? Ben söyleyim hayır sen ne kadar hatalıysan o da hatalı!"
"Evet ama-"
"Aması falan yok Elvin sırf sen gittiğin gün bar da başka bir kadının dudağında bulmadı mı teselliyi?"
Gözlerim yeniden doldu o anları hatırlamak istemiyordum. Ona benden başka birinin dokunduğunu düşünmek ölümden beterdi .
"Sil gözyaşlarını , topla kendini unutma çözmen gereken bir dava var küçük kurt;"