Elimdeki kalemle çocuğun omzuna dokundum çocuk arkaya dönerek "ne var" dedi hayır yani bu kadar kaba olmak zorundamıydı? "Ben şey diyecektim kantine gidip bir şeyler içelim mi" . Kantine gidip iki tane kahve söyledi bir masaya oturduk." söyle bakalım ismin ne yenimisin " dedi kalbim yerinden çıkıcak gibi oldu Allahım neden bu kadar tatlı "ismim eylül.senin adın ne" diye sordum. "Aras " dedi kısa ve umursamaz bir tavırla. "Yani bende sınıfta yeniyim. Ben geçen sene sınıfta kaldım da " Kahvemden bir yudum alarak ne diyeceğimi düşündüm. Ben düşünürken aras "telefon numaranı versene" dedi ne numaramı istemişti Allahım çok mutluydum. Telefon numaramı söyledim oda bana söyledi bir kaç dakika sonrada zil çaldı. sırama geçerken mal mal gülümsüyordum. O sırda pınar girdi içeri yanıma geçerken "hayırdır kızım noldu bu kadar mutlusun" dedi kulağına "aras numaramı istedi" dedim önümüzde olduğu için duyabilirdi o yüzden kulağına söyledim. Ve içeri kimya hocamız girdi. Yine ders boyu arasa baktım. Birden arkasına döndü. Yüz yüze geldik . Sonra önüne geri döndü. Ben onu izlerken çıkış zili çaldı. Eve pınarla yürüyerek gidiyordum çok fazla konuşuyor.. Sonunda eve gelmiştim pınara görüşürüz diyerek eve girdim odama geçerken annem içerden bağırıyodu "lise nasıldı" diye hayır bi elimi yüzümü yıkayım değilmi. Mutfaktanda mis kokular geliyo. Çantamı çalışma masamın yanına fırlattım. Üstüme eşofmanımı ve bi bluz geçirdim. Şu dünyada eşofman kadar rahat bişey var mı ya ondan sonra mutfağa daldım annem döktürmüş bende bir tabak alıp yanlarına oturdum babamla annem bildiğiniz sorguya tutuyorlar ya hayır yani lise okul sonuçta nasıl geçmiş olabilirki. Yemeğimi yiyip odama tekrar geçtim telefonumu ve kullaklığımı alıp yatağa uzandım ve bir mesaj geldiğini gördüm. heyecanlanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımın Aşkı
أدب نسائيkankama aşığım o da bir başkasına . Onu kaybetmemek için aşklarının ilerleyişini izlemek zorunda kalıyorum . Onu çok seviyor . Gayette mutlu zaten önemli olan ONUN MUTLULUĞU değil mi ? hayatım saklamak zorunda kaldığım sırlarla doldu . Bağırarak söy...