"Sence ne yapabiliriz" gözlerimi yere devirdim üzülüyordum alev gibi bir sürtükle çıkacağı için "dedim ya güzel bir kolye alalım onu boynuna takarken seni seviyorum de" of ya neden bu kadar çok seviyor. "Olabilir" dedi biz kuyumcuya giderken ağzımdan tek kelime bile çıkmıyordu. Aras yanımda inşallah oda beni sever çok güzel olcak gibi kelimeler geveliyordu. Sonunda bir kuyumcuya girdik. Malum zengin olunca.. İçerdeki adam "hoşgeldiniz, neye bakcaktınız" aras" güzel bir kolye alıcaktım. Elinizdekileri gösterir misiniz?" "tabii efendim" diyerek alttan bir kutu çıkardı bir sürü kolye vardı. Aras bir tane kalpli bir kolye seçti. Çok güzeldi."nasıl" diyerek bana gösterdi. " çok güzelmiş kanka ben biraz bunaldım dışarıda beklicem işini hallet gel"dedim. Mutluymuş gibi yaparak dışarıya çıktım biraz bekledikten sonra aras geldi elinde iki ayrı kutu vardı birisini tutmamı istedi . diğer kutuyu açtı ve içinden melek kanatları olan kolye çıkardı bana dönüp "bak eylül bu kolyeyi sana aldım saçlarını kaldır " dedi arkama gelerek kolyeyi taktı "beklediğimden dahada güzel durdu zaten sadece kanatların eksikti simdi tam bir melek oldun "deyip sırıttı bende teşekkür ettim ve yürümeye devam ettik . yolda Alevle karşılaştık aras bana gözüyle işaret etti uzaklaşmam için . 2-3 adım geriye gittim alevin elini tuttu "alev lütfen arkana döner misin ? "Dedi kolyeyi Boynuna takıyordu gözlerim dolmuştu. Alevin kulağına ,ağzını okuyabildiğim kadarıyla seni seviyorum demişti. Gözyaşlarım boynuma doğru süzüldü . Alev arkasını dönüp arasa sarıldı bende diye bağırdı. Daha fazla dayanamıcaktım koşarak eve gittim. Anahtarım vardı. Sessizce eve girdim. Odama geçip herzaman ki gibi telefonumu ve kulaklığımı aldım. Bir şarkı açtım.
Cem adrian- ben seni çok sevdim
Tam beni anlatıyordu. Saat 4-5 gibi kolyemle oynayarak uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımın Aşkı
ChickLitkankama aşığım o da bir başkasına . Onu kaybetmemek için aşklarının ilerleyişini izlemek zorunda kalıyorum . Onu çok seviyor . Gayette mutlu zaten önemli olan ONUN MUTLULUĞU değil mi ? hayatım saklamak zorunda kaldığım sırlarla doldu . Bağırarak söy...