21

75 6 1
                                    

Pınar banyoya girip ellerini ve yüzünü yıkadı . "Hadi" dedi " aşağıya inelim."
"Pınar sen iyi misin ?"
Yapmacık bir şekilde gülümsedi.
"Eylül iyiyim ben şimdi konuyu kapat"
"Tamam" dedim solgun sesimle.
Kol kola girip merdivenlerden indik. Can koşarak yanımıza geldi.pınarın omzunu hafifçe okşadı.

''iyisin öyle değil mi ?''

pınar oflayıp gözlerini kaçırdı.

''arkadaşlar iyi olacağım eğer siz hatırlatmazsanız''

yarın akşam beş gibi gidiyoruz. gece pınarla konuşmam lazım annesine söylemeli. Eğer sonra başkasından duyarsa daha kötü olur. o sırada asansörden Aras çıktı

''eylül lütfen affet''

içimden yeter artık sus diye çığlıklar atmak istesemde. yeni bir gerginlik yaşanmasını istemediğimden tekrar odama çıkmak için merdivenlere doğru yol aldım. Pınarda arkamdan geldi. Hatta şuan onunla konuşmalıyım. Geceyi beklemek saçma. Ben yatağa oturdum o ise yanıma.

'' eylül başım çok ağrıyor''

'' istersen ben masaj yaparım. Hemde sihirli parmaklarımla''

ikimizde gülümsedik. Bende yavaş hareketlerle alnını ovalamaya başladım.

'' Sence anneme söylemeli miyim ?''

ben konuyu açmadan o açmıştı. Doğrusu benim de işime geldi.

'' Bence söyle zaten ne kadar saklayabilirsin 2 ay sonra 18 yaşına gireceksin. Evlendiğinde muhakkak ortaya çıkacak''

''Eylül söylersem eğer annem çok üzülür hatta benden iğrenir belki dokunmak bile istemez. Onun başını yere eğip dolaşmasına göz yumamam.''

Bir yönden de çok haklı. benim başıma gelseydi bende söyleyemezdim.

'' sen bilirsin ''

dedikten sonra ellerimi aşağıya indirip boynuna sarıldım.

''istersen eşyalarını ben toplarım.''

'' Eylül bana acımak zorunda değilsin.''

''hayır be sana ne acıyacağım öylesine canım toplamak istedi o yüzden yani yoksa sana hiç acır mıyım '' ikimizde hafifçe sırıttık. Ben 2-3 saat eşyaları toplamakla uğraştım. O sırada pınar uyumuş üstüne hafif bir şey örttüm. Saate baktım 23.00 olmuş. Pijamalarımı giydim pınarın yanına uzandım.

Camdan gelen güneş ışığının şiddetiyle uyandım. Hemen sağıma baktım. Melek gibi uyuyan pınara baktım . Tam anlamıyla Melek kadar güzel. Up uzun kiprikleri, yumuşacık saçları, pamuk kadar yumuşak yüzü...
Hafifçe dürttüm. Sıçrayarak uyandı. Doğrusu beni de korkuttu. Kaşlarını catıp banyoya girdi. O sırada banyodan

"Ah" diye bir ses duydum. Kapıyı açmaya çalıştım paspas sıkışmış
"Iyi misin ? Pınar ?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkımın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin