Sevmek Bu Değil.

185 7 3
                                    

Medyadaki Alev
"Eylül gerçekten istemden oldu. Ben arası çok seviyorum. Söyleme lütfen..Lütfen" bense olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum. Çok seviyormuş hıhı canım ineklerde uçuyodu zaten. "Sevmek bu değil ki alev biriyle sevgili olup hele de sevgili olduğun çocuk seni çok seviyorsa..başka erkeklerle bu kadar yakın olmak değil. " deyip yanından uzaklaştım. Arasa söylemeliydim. Ama lanet olsun ki alevi çok seviyordu. Ne yapacaktım neden bir dert bitince diğeri gelirdi ki gerçi hiçbir dert bitmemişti. Herşey üstüme üstüme geliyordu. Pınarı otelde her yerde aramıştım. Nerdeydi bu kız dondurma alacaktı... tabii eylül ne bekliyordun ki burak yanındaydı. Ama ona söylemeden edemezdim herşeyimi bilir. Pınarın yanına gidip"konuşmamız lazım" dedim. Ve kolundan tutup odaya götürdüm. Karşı karşıya oturuyorduk. "Pınar nasıl söylicem bilmiyorum...şey alev arası aldatıyor." Hızlıca söylemiştim. Pınarsa"NEEE ANLAT ÇABUK NASIL GÖRDÜN NERDELERDİ" "sen dondurma almaya gittiğinde dolaşıyordum alevi gördüm ilk başta çıkaramadım ama yaklaşınca alev olduğunu gördüm. Oda beni görünce ne olur arasa anlatma onu çok seviyorum felan dedi." Pınar bütün anlattıklarımı ağzı açık dinliyordu. "Ee ne yapacaksın arasa söylicek misin?" "Bilmiyorum ki sence söylesemmi, bilmesi gerekiyor ama alevide çok seviyor." Biraz düşündükten sonra " bence söyle hem onun iyiliği için o sürtükden kurtulmalı" doğru söylüyordu. " nasıl söylicem ki" Pınarsa gayet rahat "karşında ben varmışım gibi davran" he o kadar kolaydı zaten. "Kolay olmayacak ama bi şekilde söyleyeceğim." Dedikten sonra arası aramaya başladım. Yoktu.. yoktu neredeydi bu çocuk of ya.. biraz daha aradıktan sonra alevle olduğunu gördüm. Gayet mutluydu ama söylemeliydim. Alev arası elinde oynatıyorduu. Yanlarına gidip aleve kötü kötü bakıp arasa" konuşmamız lazım" dedim. Alevse bana yalvarır bakışlar atıyordu. Ama söyleyeceğim seni pis sürtük.

Aşkımın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin