sahil kenarı

180 16 3
                                    

Arkama hızlıca döndüm ve arasın muzip gülüsüyle karsılastim. Kalbim yerinden çıkıcak gibi oldu. "Hey kanka naber kanka olmuşuz" dedim ve gülümsedim arasda gülümsedi ve" Kanka istersen eğer uygunsan birlikte biraz dolaşalım mı sadece sen ve ben ne dersin" dedi "olur" dedim Allahım birlikte dolaşacağız sadece aras ve ben. yürümeye başladık sahile geldik. Biraz ileride pamuk şeker satılıyordu. Pamuk şekere bayılırım. Artık pamuk şekere nasıl bakıyorsam aras sevdiğimi anlamış ve ikimizede birer tane pamuk şeker almıştı. Biraz daha yürüdükten sonra " anlat bakalım" yüzüne boş boş bakarak "neyi" dedim. Aras güldü. Çok tatlı ya gülüşünü yediğim. " hayatını" dedi. Gülümseyerek. " annem avukat babam mimar kardeşim yok tek kızım biraz şımarık olabilirim. Yemek yemeği çok seviyorum..öyle sen?"dedim. Aras gülümsedi "yemek yemeyi sevdiğin belli" dedi şaşırarak "sen bana şişman demeye mi çalışıyorsun zayıfım bi kere." dedim çocuğa bak ya yemeği seviyorum ama Allah'a şükür kilo almıyorum formumu koruyorum gelmiş karşıma belli zaten diyo sensin o şişman. Aras" ya öyle demek istemedim" " ne demek istedin ya ben anladım anlayacağımı." aras bana şaşkınlıkla bakarak "trip atmayı da seviyosun heralde " dedi. Trip atmak ha gelmiş karşıma şişmansın diyo ne yapmamı bekliyodu. Aras karşımda bir sürü şebeklik yapıyordu en sonunda dayanamadım güldüm "hah böyle gül işte sana gülmek çok yakışıyor." utanarak gülümsedim. İleride midye satılıyodu ama şimdi bir şey der diye istemedim. Pamuk şekerin sapını çöpe attım. Saatime baktım. Arasla iki saattir dışarıdayız telefonuma baktım annem tam beş kez aramış işte şimdi yandım. Arasa "benim çabuk eve gitmem lazım." dedim aras" neden" ben hızlı hızlı yürürken "sen benim ailemi tanımıyorsun sorguya çekerler şimdi. Yarım saat sonra eve geldik. Ben içeri girdim annem ayakta ordan oraya gidiyor babam sandelyeye oturmuş düşünüyor. Annem beni görünce sımsıkı sarıldı. "Nerdesin sen meraktan öldük burda açmıyorsun telefonunu" "Ya anne geldim işte duymamışım çok abartıyorsun" dedim annem " sen anlamazsın ilerde göreceğim ben seni" dedi sıkça kullandığı cümlelerden. Bir duş alıp odama geçtim. Telefonumla uğraşıyordum sonra bir mesaj bilin bakalım kimden arastan mesajı okudum şöyle diyordu " annenler bir şey dedimi" cevap olarak "nerde kaldın öldük meraktan dedi ve ardından klasik anne sözünü söyledi ☺" dedim bir iki dakika sonra cevap geldi "sen anlamazsın ilerde göreceğim seni sözünümü söyledi yoksa?" Şaşırmıştım " nerden bildin" " benimde annem sıkça o sözü söylüyor" dedi. Daha konuşmak istiyordum ne yazsam diye düşündüm beş dakika geçti hâlâ bulamadım bir şey lanet olsun o sırada aras" kanka yarın akşam yemek yiyelim mi?" dedi ona cevap olarak kankan batsın demeyi isterdim ama "olur kanka " dedim. "O zaman yarın saat sekizde evin önünden alırım seni" dedi heyecandan ölcektim. Arasla yemek yemeye gidiyoruz. Hemen pınarı aramam lazım.

Aşkımın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin