28. Bill

111 10 3
                                    

„Ha valaki igazán fontos a számodra, sebezhetővé válsz."

- Ally Condie: Célhoz érve


Épp valami gagyi műsort néztek a tévében. Pontosabban Tom nyomkodta a távirányítót, ide-oda ugrálva a csatornák között.

- Hali! - vágódott be közéjük a semmiből megjelenve Lisa. - Mi ez a punnyadás? - csapott rá mindkettejük combjára, teli szájjal vigyorogva.

- Téged meg ki engedett be? - kérdezte flegmán Tom. Bill megrökönyödve bámult Tomra Lisa feje fölött, de aztán rájött, hogy bátyja csak szórakozik.

- A jobbik feled - öltötte ki a nyelvét Lisa, majd benyúlt a kanapé párnái közé. Úgy tűnt, keres valamit.

- Mit keresel? - kérdezte Bill kíváncsian. Volt valami fura Lisa viselkedésében. Feltűnően közvetlen volt velük. Főleg Tommal. Korábban ilyen nem volt.

- A távirányítót. - Bill majd' lefordult a kanapéról, mert Lisa benyúlt Tom feneke alá. Tomnak szeme sem rebbent, csak meglengette Lisa orra előtt a fekete távkapcsolót, ami végig ott volt a kezében.

- Csak taperolni akartad a seggem - húzta fel az egyik szemöldökét Tom. - Valld csak be.

- Lebuktam - motyogta Lisa, a szája elé téve a nyitott tenyerét.

Nekem itt valami nagyon gyanús, morfondírozott magában Bill.

- Most én jövök - csapta össze a tenyerét Tom, s a távirányítót Bill ölébe dobta, kezét meg rácsúsztatta Lisa combjára.

- Csak szeretnéd, te perverz disznó! - csapott rá a kezére Lisa.

- Öhm... magatokra hagyjalak? - szólt közbe Bill bizonytalanul, mert Lisa és Tom egymás kezét fogva nézett farkasszemet.

- Nem szükséges - fordult felé Lisa, majd a távirányító után nyúlt, s hátradőlt a kanapén, befészkelve magát a két fiú közé. - Nézzünk valami mást - kezdte el Lisa is ugyanúgy kapcsolgatni a tévét, ahogy korábban Tom. Ami Bill számára a leginkább szembetűnő volt, hogy bátyja keze továbbra is Lisa combján pihent, Lisa pedig Tom kézfejét cirógatta.

- Film? - kérdezte Bill. Igyekezett legyőzni a késztetést, hogy nyíltan, ott helyben rákérdezzen a viselkedésükre.

- Ha nincs más, akkor jöhet - mosolygott Lisa Billre, majd figyelmét ismét a tévé felé fordította. - Hogy lehet megdugni egy sellőt? - nézett Lisa Tomra, miután egy hosszú pillanatig Lady Gaga, You And I című dalához készült klipjét bámulta egy zene-csatornán.

- Ezt most miért tőlem kérdezed? - kérdezett vissza felháborodva Tom. - Honnan a francból kellene tudnom? Még nem csináltam sellővel.

- Akkor mi mással csináltad? - nézett rá elkerekedett szemekkel Lisa. - Rámásztál egy kutyára, vagy hagytad, hogy meghágjon egy ló a méteres farkával? - hajolt egészen közel Tom arcához. Billből röfögő hangot hallatva tört ki a visszafojtott nevetés.

- Mi olyan vicces? - förmedt rá Tom öccsére. - Mi van, mazsola? - címezte ezúttal Lisának a kérdést. - Kóstolgatsz? - sziszegte sértődötten.

- Inkább nem - fintorgott Lisa. - Anyukám azt tanította, hogy ne tegyek minden koszt a számba.

- Ez igazán kedves volt - morogta Tom és mielőtt felállt volna a kanapéról, alaposan belecsípett Lisa oldalába.

Maradj velem! - Bleib mit mir!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ