„Saját durvaságáért az ember gyakran arra haragszik, aki ellen elkövette."
- William Somerset Maugham: Sör és perec
Mikor legközelebb kinyitottam a szemem, a teraszon kellemes szellő fújdogált. Úgy tűnt, elaludtam olvasás közben. Valószínűleg ezért volt a könyvem a földön.
Bebotorkáltam a házba, töltöttem Edo táljába egy kis kaját, majd gyorsan átvedlettem a bikinimbe. Még ki akartam használni a délutáni kellemes napsütést egy kis színesedésre.
Bármennyire is nem akartam, de egyre csak Tom járt a fejemben. Így visszagondolva, hülyeség volt úgy viselkednem vele. Én nem ilyen vagyok. Nem is értem, honnan volt egyáltalán bátorságom hozzá. És most is. Mi a francot művelek? Most komolyan egy szál bugyiban fogok itt fetrengeni az ablaka alatt? Egy rossz ribanc lett belőlem.
Fintorogva ültem fel, egyik kezemmel a melleimet takarva, a másikkal meg a pólóm után nyúlva. Már nem volt kedvem napozni.
- Lisa! – Mintha végig húztak volna egy tollpihét a hátamon, olyan jóleső bizsergés szaladt végig a gerincemen Tom hangjától.
- Tessék? – fordultam felé bosszúsan, küzdve a rám törő érzésekkel. Nem érdemelte meg, hogy így reagáljon rá a testem.
- Anyu küldi – láttam meg az ujjai között az egyik könyvemet. Büszkeség és balítélet Jane Austentól. Pár napja adtam kölcsön Simonenak.
- Tedd csak le – mondtam, de ő nem mozdult, csak bámult rám. Rám? Ha pontos akarok lenni, akkor a melleimre, melyeket még mindig csak az egyik kezem takart el. – Hé, szatírkám! – dobtam a lábának a fél pár papucsomat, majd a pólómat a mellkasom elé emeltem.
- Mi bajod van velem? – kérdezte fintorogva.
- Semmi – morogtam az orrom alatt, miközben felálltam. Kikaptam a kezéből a könyvet, és úgy ahogy voltam, mezítláb, bugyiban, egy pólót magamhoz szorítva hagytam ott. De alig tettem pár lépést, kezét meztelen vállamra csúsztatta, s ezzel maradásra kényszerített. Nem akartam vele maradni, mégis megtettem.
- Nem tudom, miért vagy ilyen ellenséges, de azt az egyet megígérhetem, én nem fogom feladni – húzta végig ujjait meztelen felkaromon. Szorosan mögém lépett, s minden egyes szót a fülembe suttogott, én mégsem fordultam meg, nem néztem rá. – Annyiszor utasíthatsz el, ahányszor csak akarsz, de magadra hagyni sohasem foglak. A barátságom a tiéd.
- Dugd fel magadnak a barátságodat! – vágtam oda durván, majd beszaladtam a házba. Nem mertem hátra nézni. Féltem attól, amit esetleg láthatok. Nem lett volna szabad ezt mondanom, de felhúzott. Mi az, hogy nem tudja, mi bajom van vele? Hisz kihasználta a sebezhetőségemet és letámadott. És én ezt nem tudom olyan könnyen elfelejteni, mint ahogyan ő teszi.
Nincs szükségem a „barátságára", sem az alakoskodásra és a megjátszásra. Csak be akar jutni a bugyimba, ezt egyértelműen bizonyította.
\m/(-.-)\m/
ESTÁS LEYENDO
Maradj velem! - Bleib mit mir!
FanficA nevem Elisabeth Strauss, huszonkét éves vagyok, egyetemre járok, kulturális antropológia szakra. Jelenleg mi az egyetlen vágyam, amit igazán, tiszta szívből szeretnék? Szerelmesnek lenni. Még sohasem voltam szerelmes. Nem tudom, milyen érzés valak...