Part 3 «Реакція»

214 8 0
                                    

Почувши цей звук Хьонджин навіть не вийшов нічого перевіряти, він думав що той просто жартує, аби привернути увагу, додому повернулася Йон, привітавшись зі старшим сином пішла до молодшого, відчинивши двері перед нею була картина:
Фелікс лежить на підлозі, телефон поруч біля нього, одна рука біля живота, інша біля голови. Йон скрикнула та сіла на коліна, поклавши голову Лікса собі на коліна.
- Мам, що там таке? - Крикнув Хьон.
- Фелікс без свідомості, ти не знаєш, що сталося?
Хьонджин роздратовано закотив очі
- Ні, напевне просто через поріг перечепився та головою вдарився. - Ліниво Проказав він та ліг на ліжко з телефоном.
Тим часом пані Хван поклала Фелікса на ліжко, телефон на тумбочку, погладила його по ніжному ластовинню, поцілувала, та пішла готувати вечерю.
Лікс прокинувся вночі, поглянувши на годинник була 2:43, він ввімкнув світло та зачинив двері на замок, хотів просто посидіти сам уночі. Але коли ввімкнув телефон, побачив, що Хан в мережі

Фелікс
Ханіі, чому ти не спиш?

Білка
Я вночі завжди довго не засинаю, але до тебе таке саме питання, може по дзвінку поговоримо?

Фелікс
Але не голосно, бо якщо я розбуджу Хьонджина знову поб'є..

Феліксу надійшов вхідний виклик від контакту «Білка» він прийняв дзвінок
- Привіт Хані!
- Привіт Філе!
- Ні ну ти ухуїв? Чого це я філе.
- Життя складна штука...
- Динаху.
- А якщо чесно, у тебе щось сталося? Голос захриплий. - запитав Джисон у Лікса.
- Та ні, я просто удома коли був в мене живіт та голова страшенно боліли, та я свідомість втратив, то нічого такого, доречі...
- Нічого такого? Я не розумію, чому ти дозволяєш йому це робити з тобою?
- Вибору немає, якщо я щось не те зроблю, то ще більше отримаю..
- Я в шоці якщо чесно..
Хлопці балакали так десь годину
- Добре, Ліксі, я вже спати буду.. - Позіхаючи та з сонним голосом сказав Хан
- Надобраніч Хані~і - сказавши це він відключився, як тільки він це зробив настрій впав, спати не хотілося від слова взагалі, йому просто було трішки погано, але "трішки" це тільки в його розумінні, в нього страшенно боліла голова, та хотів він спати чи ні, але всеодно світло вимкнув та ліг у ліжко.
На ранок він прокинувся від будильника, голова досі боліла, він не хотів іти у школу, першим ділом написав Хану.

Фелікс
Мене не буде сьогодні, зможеш класному керівнику сказати?

Білка
Так звісно, а чому?

Нові брати Where stories live. Discover now