Part 8 «Воз'єднання»

226 12 2
                                    

Коли Фелікс прокинувся, він помітив, що знаходиться в обіймах Хьонджина, він хотів кричати? Радіти? Сам не розуміючи, чого він хоче він акуратно встав з ліжка. Але ж вони засинали у різних кімнатах? Тож чому прокинулися так?
Він пішов на кухню, вирішив зробити вигляд, ніби поїв, діставши тарілку, наливши та розмазавши по ній кілька крапель соусу Лікс пішов збиратися до школи, згадуючи все те, що вчора було йому було страшно туди йти, коли він збирав рюкзак почув, як на його ліжку ворочиться Хьон.
- Мгм.. Добрий рано-ок... - Позіхаючи пробурмотів старший.
- Добрий.. Я у школу... - Сказав Фелікс кладучи останню книгу.
- Довбень... Сьогодні субота.. - Хьонджин сказав це з невеличкою насмішкою.
- Точно. - Після цих слів Фелікс голосно кинув портфель біля шафи, він ще не встиг зняти піжаму, тож підійшов до ліжка. - Сунься... - Хьон подвинувся, Лікс впав поруч та за кілька секунд заснув, було видно, що він хотів спати, не виспався.
Та як можна було після цього всього виспатися? Його могли просто вбити. Оце цікавий тиждень, наче не життя, а кіно, думав Лікс. З ним два рази хотіли казна-що зробити, тільки от хто цей другий чоловік, та що йому потрібно? Невідомо, можливо він потім дізнається? А він ще й як дізнається... Потім він ще довго проклинатиме цей день, коли він все ж таки лишився в залі.
Вже пройшло години три, на годиннику десята ранку, Хьонджин прокинувся, а блондин ще солодко спав, обіймаючи іграшку якогось каченяти.
Старший вирішив піти щось приготувати, на кухні він побачив замазану тарілку, він подумав, що Лікс вже поснідав тоді, коли прокидався раніше.
За хвилину почулися кроки. На кухню увійшов сонний Фелікс, його волосся було закудляним, але він все також виглядав дуже милим та гарним.
- Доброго ранку! - Крикнув йому Хьонджин, що вже мішав щось у тарілці.
- Мг.. Доброго.. - Лікс потягнувся. - Ти щось готуєш? - Сказав він з цікавістю зазираючи через плече Хьона на стіл.
- Хотів нам сніданок приготувати, вирішив брауні зробити, будеш?
- Я вже поїв. - Блондин кивнув на грязну миску на столі. - Я піду вмиюся..
З цими словами він вийшов з кухні та пішов у ванну, умився та почистив зуби, коли подивився у дзеркало трішки відсахнувся від того, як виглядало його волосся, розчісався.
Фелікс побачив позаду себе ваги, ставши на них, він побачив «47.3» він був радий, залишилося лише два з половиною кілограми!
На цій радісній ноті він пішов до себе у кімнату, взяв телефон, навушники, та почав слухати свої плейлісти.
Тим часом Хьонджин вже поставив брауні до печі, та пішов дос не у кімнату, всеодно чекати майже годину, то чому йому просто сидіти?
Через кілька хвилин Феліксу прийшли повідомлення.

Нові брати Where stories live. Discover now