Part 13 «End»

162 12 0
                                    

Вони всі четверо просто застигли на місті, їхні очі бігали одне по одному, ніхто не осмілювалася сказати ні слова.
В кінечному результаті Джисон узяв Мінхо за руку та просто потягнув у спортзал, вони зайшли з невинним обличчям, ніби нічого не було.
Хьонджин подивився на годинник, до кінця уроку сім хвилин, нічого ж не буде, якщо вони пропустять їх, вірно?
Фелікс поглянув на нього.
— Давай не підемо?
— Я тільки хотів це сказати, давай у туалеті посидимо? Там певно нікого немає.
— Гаразд. — Вони удвох пішли в туалет, аби почекати там до кінця уроку.
Щойно вони зайшли Хьонджин зачинив двері на замок. Й почав повільно підходити до молодшого.
— З тобою усе нормально..? Хьон..? — Блондин все більше відходив назад, поки інший наступав на нього з дивним, жадібним поглядом. — Будь ласка, скажи хочаб щось, я тебе лякаюся..
Лікс вперся у підвіконня здригнувши, не відводячи погляду. Старший у свою чергу підійшов до нього занадто близько, ще більше втискаючи тіло молодшого у підвіконник.
Ще одна мить і його губи жадібно вціпилися в губи Фелікса, проштовхуючи язика всередину він запустив руку йому під сорочку.
На його здивування блондин і не думав його зупиняти, він охопив шию Хьона руками, аби нахилити його обличчя ще ближче, почав легенько накусувати його губу.
(Ви думали я вам зараз влаштую єблю в шкільному туалеті, та ще й в останній частині? Нє нє.)
Через кілька хвилин в них закінчилося повітря, вони відсторонитися одне від одного, дивлячись прямісінько в очі.
— Я люблю тебе. — Вони сказали це синхронно.
Хлопці відчинили двері та спокійно вийшли, ніби тут нічого й не було, й пішли по своїм класам. Коли Фелікс зайшов у клас першим ділом підійшов до Джисона.
— Що то було? — Спитав він того на вухо. — Біля спортзалу. Ви ж знайомі від сили один день, і то менше!
— Розумієш, любов складна штука, раніше він мене бісив, але ж він реально такий красивий! Ти бачив, він як котик! Він доречі мене називає білкою, як і ти! — У захваті почав розповідати Хан.
— Ну не вмикай ти філософа... Ладно... Хай буде й так, але біля спортзалу... А що якби вас побачив наприклад вчитель? Або ще гірше, директорка? Вона б вас вигнала, ти забув, як вона нам влаштувала лекцію, ніби нетрадиційні відносини - хвороба?
— Всі пам'ятають..
Він хотів було щось ще сказати як у клас увійшли вгадайте хто, шкільні психологи.
— Доброго дня, шановні діти! Сьогодні у вас замість географії буде психологічний тест. Тому готуємо аркуші паперу, будемо проходити.
Всі дістали аркуші, ручки та почали писати, навіть наші герої сидіти мовчки, та не вставляли свої п'ять копійок.
— Записуємо перше питання, та відповіді. Назвіть трьох людей, з якими ви б пішли вирішувати задачі з алгебри.
Фелікс думав, думав, і вирішив, що звісно він напише Джисона, Хьонджина, а на третє він написав "білка", психологи ж не знають, хто це..
Вони спокійно записували, відповідали на питання, як тут йому прийшло повідомлення на пошту.

Нові брати Where stories live. Discover now