Part 10 «Автор Розщедрилась»

175 9 2
                                    

- Так..?
- Ти мені подобаєшся... - Ще раз повторив Фелікс.
- Ти зараз серйозно? - Старший підняв очі та подивився прямо в очі молодшого.
- Так, Хван Хьонджин, ти мені подобаєшся!
Після цих слів Хван не міг себе контролювати, він інстинктивно підхопив Фелікса на руки та поніс до себе на ліжко, кинувши його та навис зверху над молодшим.
Але блондин сам схопив Хьона за шиї та нахилив до себе, їх губи сціпились у поцілунку, покусували одне одного за губи, аж поки не стало мало кисню.
Тільки їх губи розірвалися Хьонджин жадібно подивився на цього гарного, сексуального хлопця, що зараз був під ним.
- Ти точно цього хочеш?
- Я хочу тебе завжди, Хван Хьонджин. - із цими словами він знову притягнув його губи до своїх, але на цей раз старший взяв ініціативу.
Він відсторонився від губ молодшого, починаючи залишати плямки на його шиї, паралельно знімаючи з нього одяг, та спускався все нижче й нижче, аж поки не побачив перед собою Фелікса, повністю без одягу.
- Так не чесно! - Грайливо та повільно сказав блондин. - Ти також роздягнися!
- Тож роздягни мене?) - На обличчі старшого з'явилася хитра посмішка, але він явно не очікував, що тієї самої миті хлопець під ним встане, та вже кине його на ліжко, почне швидко роздягати, паралельно накриваючи губи Хьонджина своїми, проникаючи язиком а рот одне одного.
За мить вони двоє були абсолютно без одягу одне перед одним.
Хьонджин встав та пішов до шафки, відчинивши найнижчу шухляду він дістав звідти змазку, та підійшов до молодшого, в них обох вже стояли їх члени. Хьон побачив в його очах щось по типу "зроби це нарешті", тож він взяв того за голову та почав повільно насаджувати його ротом на свій член, але Фелікс вже сам почав допомагати собі рукою.
- А в тебе гарно виходить) - Подібні фрази старший додавав протягом усього часу.
За десять хвилин він кинув Лікса на ліжко й знову навис зверху, почав цілувати його по всьому тілу, від шиї до самого паху.
- Джинні~ Зроби це~ - Молодший вже сам просив зробити "це".
- Що я маю зробити?) - На його обличчі знову з'явилася єхидна посмішка, він накрив губи Фелікса своїми, паралельно беручи змазку та видавив невелику кількість собі на пальці нарешті відсторонився від губ молодшого.
- Ти тільки мій. - З цими словами він почав розтирати її по анусу Фелікса, знову накривши його губи своїми він запитав. - Ти хочеш, аби я відразу увійшов?
- Та~ак, будь ласка~
Після цього солодкого голосу він вже не контролював себе, він перевернув Лікса на живіт, та почав повільно входити в нього, його дії супроводжувалися солодкими стогонами, які відлунювали по кімнаті, що ще більше збуджувало їх обох. Старший почав набирати темп, беручи молодшого за талію, по кімнаті відлунювався звук поштовхів, солодких стогонів цього блондина, що зараз здається повністю під його керівництвом, все зараз залежить від нього, але все ж таки він вирішив запитати.
- Що ти зараз хочеш?
- Я хочу, аби ти скінчив у мене~
Ці слова ще більше збуджували його, але він вирішив виконати прохання, за кілька хвилин по всьому будинку розпався голосний та протяжний стогон, вони настигли оргазму водночас, він вийшов з молодшого та вони обоє впали на ліжко.
- Ти був такий ідеальний, Джинні~ - Сказав Фелікс тяжко дихаючи.
- Ти також був ідеальним, Ліксі~. Я й не думав що такий хлопець як ти може бути таким гарячим та сексуальним)
- Я від тебе багато що очікував, але не це. - З маленьким смішком видав Лікс. - Я напевне сходжу в душ, ти зі мною?
- Хочеш разом піти в душ?
- Ти враховуючи те, що було тут кілька хвилин тому соромишся піти в душ?
- Я не соромлюся, але ти настільки гарний, що ми так можемо покохатися другий раз за годину.
- А можливо я цього й добиваюся..)
- Блять, Фелікс! - Хьонджин почав підходити до нього, але той вже щез за дверима та побіг в ванну кімнату сміючись.
Хьон вирішив не одягатися, бо всеодно зараз піде в душ, він пішов аби приготувати щось поїсти, але він не знав, що приготувати, аби Фелікс їв.
Блондин через півгодини вийшов, був одягнутий у свою рожеву піжаму, і аж сяючи пішов на кухню, звідти вже дуже смачно пахло.
- Я нам рамен приготував, сідай їсти, я повернуся за півгодини! - Сказав Хьонджин повільно йдучи у сторону ванної кімнати.
Їсти чи не їсти? Питав сам себе Фелікс, але все ж вирішив поїсти, це було надзвичайно смачно, він ніколи не їв настільки смачного рамену як цей.
Але потім він пожалкував, в голову знову полізли думки, що він товстий, та має схуднути, аби завадити пішов у ванну та постукав у двері.
- Ти скоро? - Запитав Лікс.
- Так, але якщо хочеш то заходь, бери що потрібно~
- Та ні, я почекаю краще. - Він пішов до себе у кімнату й одягнув навушники, ввімкнув свій плейлист та заснув.
Джинні вийшов та пішов шукати меншого, знайшов його сплячим у кімнаті. Він так мило виглядав, так мило спав зараз прямо перед ним, він вирішив глянути, що він слухає... Одягнув один навушник...
«Он круто встал, он хуй достал, он трахнул твою стерву в таз. Он красивый парень у него есть...»
Він поклав навушник поруч на тумбочку біля ліжка та очима по п'ять копійок подивився на Фелікса. Як в біса можна спати під таку музику?
Лікс потягнувся та повільно відчинив очі, побачивши перед собою Хьонджина він схопив його за шию та обійняв що було сили.
- Я тебе так люблю~~ - Казав той з просоння.
- Я тебе також люблю Ліксі~ - Відповів Хьонджин обіймаючи його у відповідь.
- Може подивимося дораму якусь? - Запропонував блондин.
- Давай «Ми всі мертві"? Вона цікава, тобі сподобається!
- Ходім!
Вони дивилися дораму, але десь на середині серії вони почали сваритися через щось.
- ТА ТИ ВЗАГАЛІ НЕ РОЗУМІЄШ, ЩО ТИ НЕСЕШ? - Кричав на Фелікса старший
- Чому ти кричиш?.. - Боязко відповів йому.
Хьонджин замахнувся на нього та залишив червоний слід на його щоці.
- Краще б мене не було взагалі... - Казав Фелікс, поки з його очей не впало ні сльози.
- ТИ ПРАВИЙ, ТОЖ ВАЛИ ЗВІДСИ!
- Як скажеш. - Він розвернувся та побрів до виходу, взув кросівки та пішов на дах їхньої багатоповерхівки, телефон у кармані вибухав від кількості повідомлень, але йому було всеодно, він не збирався стрибати, він просто любив це місце, цей дах для нього як рідний.
Йому подзвонив Хьонджин, молодший вирішив узяти слухалку.
- Ти де?
- Не твоя справа. Ти сам казав що ліпше б я помер. - Він хотів пограти на нервах старшого.
- Я не казав цього.
- Ти думав я шуткую? - У цю секунду він відправив повідомлення.

Філе

- ФЕЛІКС! ФЕЛІКС БЛЯТЬ! - Фелікс закінчив виклик, а було чути як швидкі кроки по драбині ехом лунають по сходовій клітці

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


- ФЕЛІКС! ФЕЛІКС БЛЯТЬ! - Фелікс закінчив виклик, а було чути як швидкі кроки по драбині ехом лунають по сходовій клітці.

КІНЕЦЬ 10 ЧАСТИНИ
1054 СЛОВА

Нові брати Where stories live. Discover now