Коли Фелікс прокинувся він почувався в нормі, тож швиденько одягнувся, та пішов до школи, бо й так проспав, уроки були через півгодини, навіть Хьонджина вже не було удома, тож він замкнув двері та пішов на зупинку.
Автобус приїхав, через п'ятнадцять хвилин блондин зайшов у клас алгебри
- Я вже думав що ти не прийдеш. - Сказав Хан обійнявши Фелікса.
- Щоб я й не прийшов. - Він закотив очі та сів за парту. - Зараз який предмет?
Він не бачив, як вчитель по музиці Чон Чонгук увійшов у клас.
- Зараз музика, Хван. - Він побачивши Фелікса відразу не полюбив його, це була не перша їхня зустріч.
- Мг.. - Кинувши на Чона роздратований погляд. - Ти вже так швидко з Китаю повернувся, сподівався, що твій літак впаде. - Це він проказав шепотом.
- Що ви сказали? - Він розлютився. - Якщо такий розумний, то виходьте до дошки, та покажіть, на що здатні.
Фелікс просто мовчки вийшов до дошки, подивився розлючено на вчителя.
- Я чув, що ти співаєш, займаєшся вокалом та репом, ти зможеш заспівати нам хоча би одну пісню? - Він явно не очікував на те, що Лікс погодиться на це.
- Я міг би заспівати пісню...
- Тут я буду обирати, хто, що співатиме. Ти будеш співати «Човен» - Він думав, що для блондина то занадто високі ноти, але після того як він бездоганно заспівав пісню, весь клас йому аплодував, а Чон лиш розлючено дивився.
Продзвенів дзвоник, хлопці пішли до спортивного залу, наступним кроком була фізкультура.
Вони поклали речі на лавку, та вишикувалися у ширенгу, Джисон побачив, що на іншій частині зали стоїть клас Хьонджина, він пнув Фелікс по плечу та кивнув на них.
- О господи, мені його в вдома вистачило б..
В зал увійшла фізручка Чон Сойон.
- Сьогодні ви будете грати у волейбол з 11 класом, мені потрібно подивитися ваші навички, тож вас у класі 24? Діліться на команди по 6 людей, ОДИНАДЦЯТИЙ КЛАС, ДОСИТЬ ЛАЗИТИ ПО КАНАТУ! ДІЛІТЬСЯ НА КОМАНДИ!!! - Коли всі поділилися вона сказала. - Добре, перші команди, ставайте на поле, я рахуватиму бали, м'яч так і бути дамо 9 класу.
Фелікс стояв на подачі, він мав гарно відбити, він вдарив, м'яч полетів, Синмін відбив м'яча, не пам'ятаю, в якій послідовності, та хто саме відбивалі далі, але м'яч впав на половині команди Лікса.
- 1:0, 11 клас виграє, ми граємо до 10 очок, аби всі команди встигли.
Через якийсь час Фелікс стояв в центрі поля, хтось з верхньої подачі кинув м'ячем йому в голову, з лоба виступило трішки крові, але він не звернув на це уваги, всяке трапляється.
- 9:7 на користь 11 класу, та... ВСЕ! 11 клас виграє гру! Наступні команди...
Урок закінчився тим, що команда Хьонджина виграла всіх, ні в кого не було настрою після гри, Фелікс отримав повідомлення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нові брати
Hayran KurguУ Фелікса померли батьки в автокатастрофі, родина Хьонджина бере хлопця до себе, між ними палає ненависть, але потім все змінюється рівно та навпаки