oha lan tas gibi jojuk

139 23 15
                                    

*Jisung'tan *
Han Nehrindeydik pikniğimizi hazırlamaya başlamıştık. Tam hazırlarken karşıdan 4 tane çocuk geliyordu. Biri çok tanıdık geliyordu.

"Lann Seung o senin yanında oturan değil mi" Seungmin Felix'in baktığı yere bakınca önde yürüyen siyah saçlı çocuğu ona benzetmeye çalışıyordu. Ardından ben de baktım.

"Harbi lann o değil mi?" "Evet lan o."Demişti Seungmin. Hepimiz gördükten sonra,
"Yanında ki kırmızılı benim." Felix demişti bunu. O hep böyle olurdu. Kafamıza takmayıp önümüze döndük. Biraz sonra çocuklar artık yanımıza kadar geldiler.

Çünkü bir tek bizim yanımız boştu. Onlar konuşurken siyahlı (adını hala bilmiyoruz)
Seungmin'i tanımıştı, o yüzden Seungmin'e "Aaa sen de mi buradaydın."

Arkadaşları ona 'bu kim' gibi bakarken "Sana arkadaşlarımı tanıtayım mı?"
"Olurr" demişti Seungmin.

"Tanıştırayım bu Hwang Hyunjin" dedi Felix'in benim dediği çocuğa. Ben ise fısıldayarak Jeongin'e "oha lan tas gibi jojuk" demiştim gözümle morlu çocuğu gösterirken. Oda "Hele yanında ki kaslı ve siyahlı çocuk beni benden aldı." Demişti. Cidden çok yakışıklılardı

"Buda Lee Minho kedileri çok sever." Onlarda tanışırken sıra Jeongin'in kaslı erkeğine gelmişti.
Tabii ki hepimiz gay bireyler olarak onlardan hoşlanmaya başlamıştık, özelliklede ben.
"Buda Seo Changbin kaslarından korkma, çünkü kası ne kadar varsa göbeğinde o kadar çok." Demişti Changbin'in ölümcül bakışları altında gülerek.

Tam tanısmislardi ki durakladı ve"Ben sana adımı söylemedim değil mi?" Demişti. Seungmin de gelen bu soruyla afallasada hemen
"Ayy evet unuttuk ben Kim Seungmin."
"Bende Bang Christopher Chan adım değişikliğine bakma çünkü Avusturalya'lıyım." Seungmin bu konunun üzerine pek gitmedi ve " O zamann sıra benim arkadaşlarımda" Samimi bir şekilde güldü ve yanımıza ilerledi.

*Zaman atlama: Herkes tanıştı*

(Evet yazmaya üşendim)

Hepimiz tanışmıştık o yüzden bir yandan piknik yapıp bir yandan da konuşuyorduk. Seungmin bana "Jis Minho'ya bak bi'." Minho'ya bakınca gözlerini bana kilitlemiş Minho'yu görmeyi beklemiyordum. Kısa bir bakışmadan sonra gözlerimi üzerinden çektim. Yanaklarımın kızardığını ve onun da güldüğünü hissedebiliyorudum.

*Hâlâ orada nasıl olduğu bilinmeyen yazardan*

Eve gitmeye hazırlanıyorlardı. Saat 17.00'ı geçiyordu o yüzden hızlıca toplayıp arabalarına ilerlediler. Grupta birtek Hyunjin ile Bangchan'ın arabası vardı.

O yüzden Bangchan'ın arabasına; Bangchan,sürücü koltuğunda,Seungmin, onun yanında, Jisung ve Minho ise arkadaydı.

Hyunjin'in arabasında ise sürücü koltuğunda Hyunjin, yanında Felix arkada ise Jeongin ve Changbin vardı.

Seungmin arada sırada Jisung ve Minho'nun kaçamak bakışlarını yakalıyordu. Fakat Jisung gözlerini sürekli kaçırıyordu. Utandığı beyaz teninde belli oluyor yanakları kızarıyordu. Minho her seferinde buna gülüyor kafasını başka tarafa çeviriyordu.

O sırada Seungmin evini tarif ederken Bangchan'da onu dikkatle dinliyordu.

*Zaman atlama:Seungmin eve vardı.*

Baklavalarını sevdim:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin