Bölüm adlarının nereden geldiğini sormayın çünkü bende bilmiyorum.
Yani ne siz sorun ne ben söyleyeyim.Sabah alarmın sesi ile uyandığımda alarmı kapatıp giyeceklerini giydim. Çantamı alıp bana seslenen ablamın yanına doğru ilerledim.
"Çok şükür Seungmin inebildin sonunda."
Ayakkabılarımı giyerken ablama görmeyeceğini bile bile göz devirdim.
Zaten açık olan arabasına ilerledim arka koltuğa oturacaktım fakat orası taşınacağından dolayı doluydu ve bu yüzden ön koltuğa oturmuştum.
Arabayı çalıştırıp yola koyulmuştuk.
*Zaman atlama:Seungmin okula vardı*
Bangchan'dan
Okul kapısının önünde Seungmin'i beklerken bir anda görüş acıma giren canım arkadaşıma seslendim.
"Hey, Seungmin buradayım."
Yanıma geldi ve birlikte sınıfımıza doğru ilerledik. Sınıfa girince Jisung Seungmin'e el salladı. Seungmin de onun yanına gidip sarılmıştı.
"Günlerdir görüşemiyoruz kusura bakma."
"Yok yok sorun değil keyfin hafta sonu çok yerindeydi bence."
Jisung'un aklına gelen şeylerle yanaklarının kızarması çok komik olmuştu. Ama nedense hala gözlerim Seungmin'in Jisung'a sarılmış kollarındaydı.
Farkında olmadan kızgınca onlara bakıyordum. Daha ders başlamadığı için yanıma gelen Hyunjin'in koluma yavaşça vurması ile ayılmıştım.
"Bangchan kıskanma bu kadar, arkadaşlar sonuçta."
"Ha sanki Felix, Jisung'la öyle sarılsa sende böyle bakışlar atmayacaksın."
Buna dememin üzerinde birkaç saniye sonra dördü birbirine sarılmıştı. Tabii Hyunjin Felix'i kıskanmıştı.
Minho ve Changbin'in yanıma gelmesi ile hepimiz onlara delici bakışlar atıyorduk.
Onlar bize dönünce hemen birbirimize bakarak konuşmaya başladık.
Ardından onlarda gülerek yanımıza geldiler.
"Aaa Felix sen burada mıydın?"
Hepimiz Hyunjin'in drama Queen oluşuna güldük.
Zilin çalmasıyla hepimiz yerimize oturmuştuk fakat dersimiz boştu.
Seungmin arkadaşlarının yanına gidecekken birisi onun önüne geçti.
Makasla kestiği belli olduğu tişörtü ve katlayarak kısa yapmaya çalıştığı giysileri iğrenç iken yüzüne yaptığı yüz nakline benzeyen makyajı midemi bulandıran biri geçmişti onun önüne.
"O kadar bakma güzel olduğumun bende farkındayım. Ama eğer sevgilim olmak istersem kabul ederim."
"Sence güzel olduğun için mi bakıyorum yoksa iğrenç bir hale getirdiğin yüzünden iğrendiğim için mi?"
Kız hiç umursamadı, saçını cilveli bir şekilde geri attı ve Seungmin'e bir hediye kutusu verdi.
"Şunu aç ve gözlerin bayram etsin bence."
Seungmin kutuyu alıp yere attığında kız ona beklemediği bir anda sarılınca onu sertçe geriye itti.
Bende kıza delici bakışlarımı gönderirken yerimden kalktım. Seungmin'e yavşaması yetmiyormuş gibi birde ona sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baklavalarını sevdim:)
RandomSeneler sonra en yakın çocukluk arkadaşını üniversitede gören Seungmin ve Bangchan... Hisleri değişecek miydi? Yoksa aynı mı kalacaktı..? Yan shipler Chanmin Minsung Hyunlix Jeongbin Ryuji Yeonbin