Final yakın:)
Seungmin çanta alıp anahtarını, telefonunu, Chan'ın telefonunu vs. koydu, yazmayı unuttum ^^Hayalet Eyos'dan
Seungmin ve Bangchan eve girdiğinde Jisung onları karşıladı ve içeri geçmelerine izin verdi.
"Hyunjin Felix ile geliyor Changbin'ler birazdan gelirmiş."
Jisung'un dediğine kafa sallayıp koltuğa oturdular.
Birkaç dakika sonra hepsi içeride oturuyordu, Minho ise onlara bakıp konuya girdi.
"Yakın zamanda okulumuz sömestr tatilinde gireceği için biraz alışveriş yapalım dedim. Hem tatile gireceğimiz zaman güzelce gezme imkanımız var, ne dersiniz?"
Hepsi Minho'yu onayladı ve ayaklandılar.
"Bence ilk olarak AVM'ye gidelim, sizce?" Bangchan'ın bu dediğine diğerleri katıldı ve arabalara gittiler.
İlk araba da -yani Bangchan'ın arabasında- sürücü koltuğunda Chan, yanında Seungmin arkalarında ise Jeongin ile Changbin vardı, ikinci araba da -Hyunjin'in arabasında- sürücü koltuğunda Hyunjin, yanında Felix arkada ise Minho ile Jisung vardı.
Minho gidecekleri mağazanın adresini verdiğinde Hyunjin önden giderken Chan onu takip ediyordu.
Bir süre sonra mağazaya varıp arabaları park ettiklerinde hızla içeri girdiler.
Felix'in gözüne ilk olarak kıyafet mağazası ilişmişti ve arkadaşlarına gösterip kol kola girerek mağazaya girdiler.
Büyük olanlar arkasından onları gülerek izliyordu.
(Bu fic uzun boylu Changbin içerir)
Onlar alışverişlerini yaparken büyük olanlar aralarında konuşuyordu.
"Baksana çocuk gibiler." Minho gülerek söylemişti bunu.
Diğerleri de kafasını sallayıp onu onaylamıştı.
Küçükleri ise oradan oraya koşturup giysilere bakıyordu.
"Seung bak bu sana çok yakışır."
"Jeongin bak şu çok iyi."
"Felix şunu birlikte giyelim mi?"
Gibi gibi bir sürü konuşma geçiyordu. Sürekli yeni giysilere bakıyor, sonra vazgeçiyorlardı.
Bir süre sonra ellerinde kıyafetlerle soyunma kabinlerinde girdiler.
Her giyside birbirlerini eleştiriyorlar, güzel olanları ayırıyorlardı.
Büyükleri ise kendilerine göre olan giysilere dalmış vaziyettelerdi.
Ardından giysilerini seçip satın almışlardı.
"Ne yapalım şimdi?" Changbin'in sorusuna kadşı hepsi yemek dediği için yemek katına çıkmış orada yemek yiyorlardı.
Arabalara bindiler
Chan şarkı açmıştı ve birlikte söylüyorlardı. Yeşil ışık yanıp geçeceklerken bir arabanın hızla onlara çarpmasıyla gözleri kapanmıştı.
Chan ve Seungmin el ele tutuşmuştu ve Jeongin'in kafası Changbin'in omzundaydı.
Hyunjin ise onları gördüğü gibi arabasını kenara çekmiş ve arabadakiler ile onların yanına gitmişti.
Felix ambulansı, Minho polisi aramıştı, Hyunjin çarpan kişiyle kavga ediyordu ve Jisung arkadaşlarına bakmaya gitmişti.
Pek bir şey olmamıştı fakat bayılmışlardı ve kan azda olsa geliyordu.
Birkaç dakika sonra ambulanslar ve polis gelmişti, ambulans hızla onları aldı Felix ile Hyunjin arkalarıdan arabayla gitmişti. Minho ve Jisung ise polisler ile konuşuyordu.
Hyunjin'den
Bir yandan Felix'in ağlamasına susturmaya çalışıyor bir yandan da araba sürüyordum.
Araba nasıl olduğunu anşamdığım bir şekilde onlara çarpmıştı. Ambulansların arkasından giderken Felix'e bir şey olmayacağını söylüyordum.
Sonunda hastaneye vardığımızda arabadan indim ve Felix'in kapısını açıp onu da indirdim.
Ağlamaktan gözleri şişmişti ve ağladığı için yüzünün bazı yerleri pembe olmuştu. Buna rağmen ağlamaya devam ediyordu.
Ardından hızlıca onların olduğu odaları öğrenmek için resepsiyona gittik, oldukları odalar yakındı. Bulundukları yer gidince orada bulunan koltuklara oturduk.
Felix yorgunluktan uykuya dalmıştı. Kafası omzuma yaslıydı. Bir kolumla omzuna sarıldım ve beklemeye başladım.
Bir süre sonra telefonum çalınca açtım. Arayan kişi Minho'ydu.
Hangi hastanede olduğumuzu soruyordu, hastane adını söyleyince telefonu kapatıp tekrardan başımı duvara yasladım.Onlar da gelince Jisung'un Felix'ten farksız olduğunu görmüştüm.
Yazardan
Onlar beklerken onların tedavi olduğu odalar büyük bir karmaşıklık içindeydi.
Saatler sonra doktorlar odadan çıkmıştı, gözler umutla onlara dönmüştü. Doktorlarsa buruk bir gülümseme ile onlara bakıyordu.
"Hastalar, onları, çok büyük uğraş verdik, umudumuz pek yoktu ve-"
☺☺
Burada bitiriyorum lo hiç ilham yok amkNeyseeee diğer bölümlerde gorusuruzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baklavalarını sevdim:)
RandomSeneler sonra en yakın çocukluk arkadaşını üniversitede gören Seungmin ve Bangchan... Hisleri değişecek miydi? Yoksa aynı mı kalacaktı..? Yan shipler Chanmin Minsung Hyunlix Jeongbin Ryuji Yeonbin