Neden Burdasınız?

36 6 1
                                    

Sizce ben bu bölümü yazarken rüyamda Chanmin ve Minsungun öpüştüğünü görmüş müyümdür

Seungmin'den

Sabah uyanınca sevgilimin güzel kokusu ve sinir bozucu alarm sesiyle uyandım.

Alarmı kapatarak yataktan kalkıp odam gittim ve lavaboda işlerimi hallederek giyinmeye gittim.

Siyah beyaz çizgili uzun kolun üstüne beyaz tişört, altına da açık mavi pantolon giydim.

Ardından çantamı taktım ve Bangchan'ın odasına gittim.

Saat erkendi, o yüzden daha uyuyordu. Yanına oturdum ve dudağından öptüm.

Gözünü açmadı ama gülümsedi ve beni kendine çekti.

"Seni seviyorum." Dedi bir şey demedim ama dudağından öperek kendime has cevabımı verdim.

"Hadi kalk okul var." Dedim.

Yataktan doğruldu ve yanağımdan öpüp kalktı.

Dolabını açıp giyeceklerini çıkardı.

Giysilerini giyecekken bir anda eşofmanını asagi sıyırdı.

Bende hızla gözlerimi kapattım ve konuştum.

"Niye önümde soyunuyorsun!?"

Ufak bir kahkaha attığını duydum.

"Sevgilim değil misin?" Dedi, bu doğruydu ama daha çok erkendi bunun için.

"Evet, ama erken." Dedim onaylar mırıltı çıkardı.

Üstünü giydikten sonra yanıma oturdu ve dudağımdan öpüp elimden tutarak garaja indirdi.

Okul sonrası

Eve kahkaha atarak girmiştik.

Fakat koltukta oturan kişi yüzünden ikimizin de gülüşü solmuştu.

"Seungmin? Nasılsın oğlum?"

Yüzümde ki iğrenme ifadesini görmesine rağmen hala gülümseyerek bana bakıyordu.

Bangchan onun üzerine yürüyecekken fark edip kolunu tuttum.

"Neden burdasınız?" Diye sordum, ona 'Baba' demek bana iyi gelmiyordu.

"O kadar uzun yoldan geldim hoşgeldin yok mu?"

"Yok." Dedi Bangchan, ona baktım ve daha çok yaklaşıp elini tuttum.

Gözleri birbirne kenetlenmiş ellerimize gitti.

"Sevgili misiniz?" Diye sordu, gözleri hala ellerimizdeydi.

"Evet." Dedim, ondan korkmuyordum, Bangchan vardı yanımda çünkü.

"E ne güzel o zaman."

Ağzım açık kalmıştı.

Nasıl yani!? Bu adam benim önceden yönelimimi bilse beni öldürecekken şuan tebrik ediyordu!

"Ben öylesine gelmiştim bir kahve ikram etmeyecek misiniz?"

"Söylemiyoruz demek ki gitmeni istiyoruz."

Yüzü düştü, umrumda bile değildi bu. Buraya para için geldiğine çok emindim.

Kontrol için gelmişti, biz sevgiliysek Bangchan'ın babasından para alacaktı kesinlikle.

Ayağa kalktı ve bana yaklaştı, Bangchan anî refleksle beni arkasına aldı.

Baklavalarını sevdim:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin