Arkadaşlar bu arada Jisung'ların evindeler haberiniz olsun.
İyi okumalar.Eve gelince herkes yanımıza koşup nasıl olduğumuzu sordu.
"Ya iyiyiz darlamayın çocuğu daha yeni geldi hastaneden."
Dediğimde herkes yerine geçti. Gerçekten bu çocuklarda beyin hiç yok.
"Biz en iyiysi kahve hazırlayalım."
Hyunjin gülerek bunu dediğinde Seungmin'e bakıp gözümle anlattım ne yapacağımızı. Oda anlayınca peşlerinden gittik.
"Yahu Hyunjin bir dur aa biri görecek."
"Görsün herkesler görsün seni ne kadar sevdiğimi."
"Ya bari bırak."
"Olmazz. Öpmeden bırakmam."
Şuan da gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. Hyunjin Felix'i yakalamış boynunu öpmeye çalışıyordu. Felix ise kaçmaya.
En sonunda Hyunjin Felix'in boynunu emmeye başladığında Felix bağırmamak için ağzını tutuyordu.
"Dur Hyunjin dur artık."
"Upss kırmızı olmuş."
"Evett. Gözün aydın paşam."
"Ne yapıcaz böyle gidemezsin onların yanına."
Hyunjin yaptığı yanlışın sonunda farkına vardığında biz neredeyse gülmemek için kendimizi tutarken kıpkırmızı olacaktık.
Felixin boynu kıpkırmızı olmuştu yarına kadar mor olacaktı büyük ihtimalle.
"Dur bir dakika."
Dediğinde sweatshirtünün kapşonunu çekti ve orayı kapattı.
Ardından kahve hazırlamaya başladıklarında salona döndük.
Keyifli bir şekilde konuşan dörtlüyü gördüğümüzde gülümsedik.
Koltuğa çaktırmadan oturduğumuzda Dc oynadıklarını gördük, bizi fark ettiklerinde kahveler gelmişti.Herkes kahvesini aldığında hepimiz oynamaya başladık.
Şişe çevrildiğinde soru ucu Changbin'e, cevap ucu ise Minho'ya gelmişti.
"D mi C mi Chang?"
"Cesaret lan."
"O zamannn..."
Düşünür gibi elini çenesine koyduğunda zaten yanında olan Jisung kulağına birşey fısıldadı.
"O zaman Jeongin'i öp nereden olduğu farketmez."
(Yazardan: Yazarken bile feels geçiriyorum sizi tahmin edemiyorum
Hatırlatma: Nefes almayı unutmayın.)Minho, sinsice gülerken Jeongin kıpkırmızı olmuştu. Changbin ona yavaşça yaklaşırken oda aynı şekilde uzaklaşıyordu.
Böyle ola ola Jeongin, kafası Felix'in kucağına değince sertçe yutkundu.
Changbin onu sonunda yanağında öpecekken yanlışlıkla dudağının hemen yanından öptü.
Jeongin dahada kırmızılaştığında şişeyi çevirdi.
Şişesinin soru ucu bana, cevap ucu Minho'ya gelince aynı şekilde sinsice gülümsedim.
"D mi C mi?"
"D diyorum ne yapacaksın?"
"Jisung hakkında ne düşünüyorsun?"
Çok ama çok önemli bir soru sormuştum.
Herşeyi değiştirebilecek bir soruydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baklavalarını sevdim:)
RandomSeneler sonra en yakın çocukluk arkadaşını üniversitede gören Seungmin ve Bangchan... Hisleri değişecek miydi? Yoksa aynı mı kalacaktı..? Yan shipler Chanmin Minsung Hyunlix Jeongbin Ryuji Yeonbin