Seleme ben deniz yazar hayalet Eyos. Evet bu ilk ficim inş beğenirsiniz destek olmak için oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen,bunları yapıyorsanız hikayeye geçelim.
Seungmin arabadan inerken ablasına teşekkür etmesinin ardından kapıyı kapatıp yeni okuluna ilerlerdi. Vakit kaybetmeden 1 gün önce müdürden öğrendiği sınıfına ilerledi. Kolayca bulup sınıfa girdi.
Sınıfına girdiğinde boş bir yere otudu ve telefonu ile ilgilenmeye başladı. Bir kaç dakika sonra yanına siyah saçlı biri geldi."Merhaba ben Han Jisung 4 kişilik bir arkadaş grubu kuracağım da bir kişi lazım gelmek ister misin?" Diye sordu.
Seungmin çok arkadaş canlısı biriydi. Çünkü ablası ona böyle öğretmişti onun için herkesten önce ablası gelirdi. Çünkü ablası her zaman yanında olmuştu, o yüzden sevecen bir ifadeyle; "Olurrr bende Kim Seungmin tanıştığımıza memnun oldum."dedi.
Ve Jisung Seungmin'i kolundan tutup iki kişinin olduğu bir sıraya götürdü. Ve "Arkadaşlar bu Kim Seungmin oda arkadaş grubumuza gelecek." Dedi.
Mavi saçlı oğlan "Merhaba ben Lee Felix tanıştığımıza memnun oldum." Ve yanında ki kahverengi ile siyahın karışımı bir saç rengi olan çocuk " Bende Yang Jeongin kısaca In diyebilirsin." Seungmin "Bende tanıştığımıza memnun oldum" ardından telefonda numaraları,grubu falan halletmişlerdi.Kalan vakitte birbirlerini daha iyi tanımak için konuşmaya başladılar. Öğretmen kısa bir sürede gelip dersi anlatmaya başlayınca dersi dinlemeye koyuldular.
Seungmin üzerinde bakışlar hissetti ve etrafına bakındı. Siyah saçlı bir çocuğun ona baktığını gördü. Siyah saçlı çocuk Seungmin'in ona bakması ile afallamıştı.
Fakat hemen önüne dönüp dersi dinlemeye devam etti. Seungmin de her ne kadar garip gelsede aynı şekilde dersi dinlemeye devam etti.
Ders bitmişti son 3 dersleri kalmıştı. Felix Seungmin'in yanına geldi ve "Seungmin kantine iniyoruz gelecek misin?" Diye sordu Seungmin onayalar mırıltılar çıkarınca birlikte kantine indiler. In ve Jisung'un yanına gittiler.
Küçük tostlar almış yiyorlardı. Jisung ısmarlamıştı.
Bu yüzden Jisung'a teşekkür edip yemeye başladı. Seungmin. Yediklerinde sınıfa çıkıp yerlerine oturdular.~Zaman atlama;okul çıkışı~
Dörtlü okuldan çıkınca,vedalaşıp evlerine dağıldılar.
Jeongin ve Seungmin aynı otobüse bineceklerdi. Bu yüzden kol kola yürüyerek otobüs durağına ilerlediler. Durağa gelip beklemeye başladılar. Otobüs gelene kadar biraz konuştular.
Otobüs gelince binip evlerine dağıldılar.Seungmin eve gelince annesine geldiğine dair haber verip odasına çıktı. Üstünü değiştirdikten sonra ders çalışmaya başladı. Annesinin seslenmesi üzerine mutfağa gitti.
Ablası ve babasının geldiğini gördü. Masaya oturup çubukları ile yemek yemeye başladı.Babası "Ee oğlum okul nasıl geçti?" "Normal geçti ve üç tane arkadaşım oldu."
"Hmm iyimiş". Babası soğuk biriydi ve Seungmin bu özelliğini sevmediği için babasıyla pek konuşmuyordu.
Ardından yemeğe devam ettiler. Yemeği bitince Seungmin odasına çıktı. Biraz telefonda kafa dağıtıp uyudu.*Seungmin'den*
Okula varıp sınıfıma gelmiştim, Jisung'lara selam verip yanlarına oturdum. Biraz sohbet ettikten sonra içeriye öğretmen girdi. Biraz ders işleyip yer değişikliği yapacaktı. O yüzden hızlı hızlı konuları anlatmaya başladı. Ben de not almaya başlamıştım.Dersin bitimine yakın yer değişikliğine başladı. Sıra bana gelince dün bana bakan çocukla yan yana oturtmuştu. Küçük bir selamlaşma faslından sonra hoca hızlıca diğerlerinin yerlerini de halletti. Nedense dün bana bakan çocuk şuan gözüme çok yakışıklı gelmişti. Kafamı sallayıp bu düşünceleri kafamdan attım ve yazdıklarıma bakmaya başladım.
Zil çalınca sınıf boşaldı fakat ben bizimkilere haber verip sınıfta kafamı sıraya gömüp uyudum.Koluma dokunulmasıyla uyandım ve yanımda ki çocuğa baktım. Oda "Zil çaldı o yüzden seni uyandırdım." Ben " Ahhh çok teşekkür ederim." Deyip önüme döndüm. Oda gülümseyip önüne döndü.
O gün cuma olduğu için mutluydum, çünkü 2 gün boyunca güzel bir uyku çekecektim. Ve cuma günü 3 dersimiz vardı. 2. derste not alırken yanımdaki yakışık- pardon çocuk bana bakıyordu. Bende ona bakınca gülümsedi ve dersi dinlemeye devam etti. Bende istemsizce güldüm. Sonra bende dersi dinlemeye devam ettim.
Derste hoca bölümüm ile ilgili önemli şeyler anlatıyordu. O yüzden bir sürü not alıyordum. Ve iyice derse kendimi veriyordum. Zil çalınca hoca çıktı ve telefonuma bildirim geldi.
Bilinmeyen numara
Nasılsın yakışıklı?
8.45
Siz
Kimsiniz?
8.48
Bilinmeyen numara
Sen onu boşver de benim eve gelsene bir şeyler yaparız.
8.50
Bilinmeyen numara
*konum*
Iletilemedi 8.52
Hemen de engellemiş canım.
Iletilemedi 8.54
Heyy engeli kaldır.
Iletilemedi 8.57
Peki Seungmin öyle olsun. Göreceksin.
Iletilemedi 8.59Telefonu kapatıp, öğle arası olduğu için kantine inip kendime yemek aldım. Ve Jisung'larin yanına gittim. Yemeği yerken bir yandan da konuşuyorduk. "Seung, senin yanında ki siyahlı senden gözünü alamıyo ha söyleyim." Diyen Felix'e göz devirip "Biliyorum. Ama neden anlamadım."
Hepsi 'ooooo' diyip kalp yapınca "Ship damarım patlıyor yardım." Diyen Jeongin'e göz devirdim. Yemeği bitirip yukarı çıkarken Felix "Yess be son 1 ders çok mutluyumm." Sınıfa geldiğimiz de gözüm nedense o çocuğu aradı.
Onu görünce gülümsedim. Sırasında oturup arkadaşlarıyla eğlenip gülerken sağ yanağındaki gamzesi ortaya çıkıyordu. Ve çok güzeldi. Onu yakışıklı gösteriyordu.
Jisung beni dürtünce yüzümü ona çevirdim. Bana imalı bakışlar atıyordu ve sırıtıyordu.
Bende gülüp omzuna yavaşça vurdum. Sonra sırama geçtim.Defterimi çıkartırken bulamadığımı fark ettim. Çantama iyice bakarken çocuk bana "Noldu?" Diye sordu. Bense"Off defterimi bulamıyorum yaaa."
Ben çantama bakarken oda sıranın altına baktı. Ve buldu. "Al buradaymış." Ben de ne zamandan beri tuttuğumu bilmediğim nefesimi bıraktım.
"Çok teşekkürlerrr." dedim samimi bir gülüşle, oda gülüp (Çok sevdiğim gamzeleri ortaya çıkarak) "Rica ederim." Dedi ve hocanın gelmesiyle önümüze dönüp dersi dinlemeye başladık.~Zaman atlama:Okul çıkışı~
*Nasıl orada olduğu bilinmeyen Yazar'dan*
O gün dörtlü olarak piknik benzeri bir şey yapacakları için Seungmin telefonda annesine mesaj atıyordu.
Siz
Anne ben bu gün arkadaşlarımla piknik
yapabilir miyim
14.34Annemmm
Olur yavrum, ama geç gelme tamam mı?
14.57
Siz Tamam annemmmm 14.59Seungmin mutlu bir şekilde telefonu kapatırken yanında oturan Jeongin durumu merak etmişti "Ne oldu izin verdi mi?" Seungmin 'evet' anlamında kafa salladı ve önlerine döndüler.
*Zaman atlama: Seungmin eve vardı*
"Anne ben hemen bir şeyler alıp çıkıcam" "Tamam oğlum." Seungmin yanına gerekenleri alıp üstünede gri bir sweatshirt , altına ise hafif bol bir mavi pantolon giyerek çıktı.
~Zaman atlama: Han Nehri~
...Agagagaagga 957 kelime ve ilk bölümün sonuu. Birkaç güne ybyi yazmaya çalışırım. Sizce Seungmin'e yazan o kişi kimdi? Han Nehri'nde başlarına birşey mi gelecek? Meraklanınnnn muah görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baklavalarını sevdim:)
De TodoSeneler sonra en yakın çocukluk arkadaşını üniversitede gören Seungmin ve Bangchan... Hisleri değişecek miydi? Yoksa aynı mı kalacaktı..? Yan shipler Chanmin Minsung Hyunlix Jeongbin Ryuji Yeonbin