2. FALL, IN LOVE

33 4 0
                                    

BLURB

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

BLURB

Walaupun diputuskan Anas Zikry akibat lelaki itu berlaku curang di belakang Hasya Adira. Tidak bermakna Hasya serik untuk meneruskan kehidupan di kota metropolitan, Korea Selatan.

Menerima pekerjaan di tempat dia pernah menjadi 'intern' dahulu menyebabkan Encik Ehsan mengambil keputusan untuk menjodohkan Hasya dengan anak sahabat baiknya.

Megat Harees Asyraf, seorang lelaki bersikap dingin. Tetapi, kacak dan pandai dalam segala hal berkaitan pengurusan diri sendiri dan juga IT Operation. Boleh dikatakan sungguh sempurna di mata wanita-wanita yang melihatnya. Tidak terkecuali juga di mata Hasya Adira.

"Harees, awak setuju ke dengan cadangan orang tua kita?" - Hasya Adira.

“Why not? Perkahwinan itu perkara yang baik. Tak salah pun kalau aku ikut. Kenapa? Kau masih tak boleh move on dengan ex-boyfriend kau tu ke?” - Megat Harees Asyraf.

Mereka dijodohkan tanpa rasa cinta. Namun, di saat cinta mereka mula berputik. Satu demi satu kepercayaan Hasya terhadap Harees mulai goyah.

Munculnya seorang wanita bernama Park Luna telah menggangu-gugat rumah tangga Hasya dan Harees sehingga membawa kepada keguguran anak pertama mereka.

"Kalau aku tak dapat miliki Harees, tiada sesiapa yang boleh miliki dia. Termasuklah kau, Hasya!" - Park Luna.

Siapakah Luna? Dan mampukah Harees mengembalikan semula kepercayaan Hasya tentang cintanya hanya untuk Hasya Adira seorang sahaja?

Antologi Cinta, Musim LuruhWhere stories live. Discover now