Yazardan
Hepimizin kendine ait bir kişiliği vardır . Hepimizin bir olaya karşı tepkisi farklıdır . Peki hatırlayamadığımız bir kişiliğimiz daha olsa ve bu bir katil olsa . Siz belki okumaya başladık sandınız hikayeye yeni başladık sandınız ama asıl hikaye şimdi başlıyo iyi okumalar dilerim .
Sevgi karaköse
" Evet çocuklar bu günlük bu kadar Arda sen dur diğerleri çıkabilir " dedim . Arda uzun zamandır öğrencimdi ve fazla yakışıklıydı bu kadar yakışıklı olması onun suçuydu beni fazlasıyla tahrik ediyordu .
" Evet hocam " dedi " Sıraya geç ve beni nasıl bulduğunu yaz Arda hemen olursa sevinirim " dedim flörtöz bir tavırla Arda olayları anlamamış gibi bana baktı .
"Buyrun hocam " Arda kağırdı bana verdiğinde kağırda iyi öğretmen olduğum ve benzeri şeyler yazıyodu ama benim istediğim bu değildiki .
" Bu ne bu yazılanları değil beni nasıl bulduğunu söyle bir kadın olarak " diye sorduğumda Arda birden ayağa kalktı .
" Hocam siz ne diyorsunuz " diye tepki gösterdi ama ben çoktan kapıyı kitmeliştim .
" Arda hocam demekte ne demek Sevgi desene bana bak bu dolgun göğüslere dokunmak istemezmisin?" dediğide korkmaya başlamıştı .
" Hocam korkuyorum lütfen yapmayın bana bişey lütfen " dediğinde daha fazla dayanamayarak üzerine atlamıştım.
Günümüz
Geceden
Hayat ne tuhaftı değilmi biz sadece kızların tecavüz olaylarına karıştığını düşünürken bir erkek çocuğununda başına bunların geleceğini düşünmüyoruz .
Yeni kurbanım oyunumun yeni piyonu Sevgi Karaköse 45 yaşında öğretmen hakkımda bir çok soruşturma açılmış hata bi ara mesleğinden uzaklaştırma almış ama tabikide babasının kızı olduğu için babası tüm suçlamaları reddettirmiş .
Ah babasının güzel kızına şimdi yazık olacak . Onun saçlarını yolarken acayip zevk alacam ama biraz uğraşmam gerekecek.
Üzerime gösterişli bir elbise giydim elmas takılar ve küpeler taktım ne zengin kadınlara benzedim görgüsüz ve gösterişli sarı peruk ve kahverengi lenslerimi takmıştım .
Derneğe gittiğimde avımı gözüme kestirmiştim yavaşça onun yanına yaklaştım sahte tebessümümü takınarak " Sevgi hanımcığım ne zamandır sizinle tanışmak istiyodum bu güne nasipmiş" dedim .
Kadın bana gülerek tebessüm etti "Aaa öylemi çok sevindim adınız " dedi " Ben Gülden Hacıbeyoğlu " dedim haftalardır sahte sitelerden sahte kimliğim hakkında haberler çıkarıyorum . Altın prenses lakabı vardı . Çünkü güya babamın benim üzerime yaptırdığı altın madeni vardı ay keşke gerçek olsa dimi rahat ederdim zengin olurdum . "Ay tanıştığımıza çok sevindim Gülden hanım namınızı çok duymuştum " dedi kadın ay insanları kandırmaya bayılıyorum ." Sevgi hanım aslında sizinle bir konu konuşmak istiyorum bu para mevzuları hakkında çünkü babişkom bana bunları devrettiĝinden belli bir altından kalkamadım gibi bişey oldu sizinde babanız zengin beni anlarsınız diye" dedim kendimden tiksindim az önce .
" Tabikide isterseniz benim evime gidelim " dedi " Aa çok güzel olur ama gece gece sizi rahatsız etmeyeyim " dedim yalandan sormak bize bi zarar getirmezdi.
Ardından Sevgiyle evine yola çıktık yolda baban eğer evdeyse gelmiyim gibi şeyler söyleyince babasını arayıp başka bir eve geçmesini istedi .
Planım öyle yolunda gidiyodu ki herşey plana uygun gidiyodu .
" Geldik isterseniz kahve falan yapayım içermisiniz? " diye sordu oyalamak için evet dediğimde mutfağa doğru yürütmüştü.
Ellerinde kahve ile geldiğinde ise yüzüne bir tane yumruk geçirmiştim yumruğundan beraber yere düşüp bana korku içinde baktı .
" Önce tecavüz edip ondan sonra öldürdüğün çocuklarda eminim sana böyle bakmıştır " dedim .
Canlarım bu bölüm normalde haftaya atacağım bölümdü fakat dün bölüm atamadığım için özür mayeti bölümü olarak görebilirsiniz .
Bölümü nasıl buldunuz .
Oy ve yorum yapmayı unutmayın!!!!
Sizleri seviyorum hoşçakalınnn <3