Sercan Akından
İnsanların bence kalbi yoktu ben sadece bedenlere sahip olmak istiyodum neden bu suç oluyodu .
Küçücük bedenler altımda kıvranırken zevk almam benim suçum değildi . Onların çığlıkları beni mutlu ediyodu .
Biliyorum yaptığım doğru bişey değildi . Ama bu hissi içimde bir türlü durduramıyorum.
" 5 yaşında kayıp olan Umut daha bulunamadı . Perişan olan aile yakarış içerisinde oğullarının bulunmasını istiyo son gelişmeler ."
İçeriden televizyon sesini duyan çocuk koşarak girdi . " Anne burdayım anne beni duyuyomusun anne " diyerek ağlamaya başladı . Ne kadar ağlamaları beni mutlu etsede şu an başım almıyordu .
Kolundan tuttuğum gibi çocuğu kaldırdım , sürükleyerek odaya götürdüm bu sabah gelen oyuncak ayıyı susması için eline vermiştim.
" Sesiz ol ve ses yapma akşam çok güzel oyunlar oynayacağız senle " dedim ve güldüm . Karşımdaki çocuğun korku dolu bakışları aşırı hoşuma gidiyordu . Ölmesi kötü olacaktı.
Dışarıya öyle bir imaj vermiştim ki herkez için iyilik meleğiydim . Sercan Akın ünlü iş adamı yardım sever sayısız vakıf ve aş evlerinin sahibi halkın göz bebeği.
Ne kadar güzel imaj vermiştim kendime bütün pisliklerimi kapatıyodu . Biliyorum tabikide yaptıklarım yanlış ama önemli olan önceliklerimdi ve bunlardan inanılmaz zevk alıyodum .
Telefonum çaldığında masanın üzerinden aldım . Bilinmeyen bir numaradan arıyorlardı. Açtığımda bir kadın sesi.
" Alo Sercan beylemi görüşüyorum " diyen sesi duydum . "Evet siz kimsiniz " . " Ben Kadınlara Yardım Vakfının genel müdürü Serpil Soylu izniniz olursa bu akşam sizinle birkaç konu hakkında görüşmek istiyorum " diye sordu bir gece daha yaşayacaksınız Umut bey . "Tabi ben size evimin adresini vereyim daha rahat konuşuruz " dedim az eğlenceye kimse hayır demezdi deĝilmi . " Olur o zaman bu numaraya konumu atarsanız 2 saat içinde orada olabilirim " dedi kadın .
Tamam diyerek onu onayladım ve ardından konum attım geriye ise tek pürüz çocuk kalıyodu .Umutu tuttuğum odaya girdim elimdeki iple kolunu ve ayağını bağladım ardından ağzınıda kapattıktan sonra odadan çıkıp kapıyı kitlemiştim .
Mutfağa geçip kadehleri ve tabakları hazırladım birkaç mum yakarak ortama loş bir hava kattım her kadın bayılırdı böyle ortamlara .
Zilin çalmasıyla beraber kapıyı açtığımda oldukça çekici bir kadınla karşılaşmıştım. Simsiyah saçlı biraz esmer teni yemyeşil gözleri vardı üzerinde bedenini kavrayan bileklerine kadar uzanan bir kıyafet vardı .
" Hoşgeldiniz Serpil hanım " dedim kadın tebessüm ederek . " Çok hoşbuldum Sercan bey ben yaşlı bir beyefendi bekliyodum ama siz beni yanıltınız " diyen kadına yaklaşarak . " Sizde beni aynı şekilde Serpil hanım " dedim . " Hadi içeri geçelim kapı önünde dikildik " dedim . Kadının sırtına hafifçe dokunarak geçmesi için yön gösterdim . Serpil bu hareketime gülümseyerek cevap vermişti .
" Hersey çok güzel gözüküyo " dedi Serpil ." Ee misafirimiz güzel olunca hazırlıkta güzel oluyo tabi " dediğimde kadın kıkırdamıştı.
" O zaman ana konuya geçmeden önce ben bir lavaboya gitsem ne tarafta? " diye sordu kadın elimle yolu gösterdim .
Geceden
Hayat herkez için acımasızdı herkez acı cekiyodu evet ama bu onları suçsuz yapmazdı tıpkı beni suçsuz yapmadığı gibi .