16 - Kabus

56 7 4
                                    

HAYALET OKUR OLMAYINIZ OYLAYINIZ VE YORUM YAPINIZ

Felix pov:

Yan odada uyuyan Yejinin bağırma sesiyle o odaya koştum. "Noldu Yejin-shi" "Kabus gördüm galiba" Elleri ve sesi titriyordu. Sonra birden bana baktı ve beni sanki hayal görmediğini kanıtlamak ister gibi yoklamaya başladı. 

"Buradasın buradasın buradasın çok şükür bir şey olmamış" sanki sadece kendisine söylemek ister gibi fısıltıyla konuşmuş ardından bena sıkıca sarılmıştı. Sonra telefonunu eline alıp bir şeyler arattı googleda.

"MİNHAAAAAAAA HWASAAAAAAAAAAAAA nerede ya kızlar" "Minha Hwasa ve Tomun gidecek yeri vardı o yüzden seni de evde yalnız bırakmak istemedikleri için Mattheonu aradılar o da beni aradı"

Telefonunu yatağın üzerine bırakmıştı. Ben de kızları neden seslediğini merak ettiğimden telefonuna baktım. *KABUS MU GÖREREK UYANDINIZ? ÇOK MU KORKUNÇTU? O ZAMAN BİRİSİNE SARILARAK YENİDEN UYUMANIZ GEREK YOKSA TRAVMA OLARAK KALIR*

Şimdi anladım neden kızları çağırdığını. "İstersen bana sarılarak uyuyabilirsin" Sesimin ona güven vermesi için alçak ses tonuyla konuşmuştum. Başıyla onayladığında ikimiz de yattık ve onun başı beni kolumdaydı. O bana sarılmasa da ben ona sarılmıştım. 

Neredeyse 2 saattir uyuyordu. Ben ise onu izlemiştim. Gerçekten çok huzurlu görünüyordu. Bir kaç dakika önce kımıldanmıştı ve eliyle başını göğsüme yaslamıştı.

Telefonuma gelen arama sesiyle hemen telefonuma uzanıp sessize aldım. Sonraysa kim olduğuna baktım. JYP arıyormuş. 

Telefonu açtığımda "HEMEN YEJİN VE MATTHEOYU AL DA GEL ŞİRKETE ÇEKİMLER İÇİN ARTIK ÜÇÜNÜZ BİRLİKTE PROVA YAPACAKSINIZ" bağırmasıyla Yejin de uyanmıştı. "Tamam geliyoruz" 

"Ne oldu?" "JYP aradı şirkete gitmemizi ve ture beauty için prova yapmamızı istedi" "Tamam hazırlanalım"

30 dk sonra üçümüz de şirketin önündeydik. Nasıl geçecekti çok merak ediyordum. 

Gece saat 12 olmuştu bile ama biz hala şirketteydik. Bu günkü prova iyi geçmişti hatta bir kaç bölüm çekmiştiik bile ama daha yayınlanmayacaktı. 

Bu gün olanları kısa bir özet geçecek olursam Yejinle çok yakınlaşmıştık bu gün. Tek dizide değil genel olarak arkadaş olmamızı kabul etmişti. Normalde hafızasını kayb ettiği günden bu yana soğuk davranıyordu bana ama bu gün bana "İyi ki seni tanımışım ve iyi ki arkadaç olmuşuz" demişti. Çok mutluydum.

Lee Felix ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin