Dün kızlarla konuşurken Minha bana Mattheo diye birinden bahs etmişti hatta fotoğraflarını bile göstermişti. Adam bana aşıkmış nedeni Minhanın ona arkadaşlarından bahs ederken benim dikkat çekmem ve bu yüzden Minha benim geçmiş ve gelecek karakterimi kişiliğimi ne vibe verdiğimi anlatmış hatta fotoğrafımı bile göstermişti.
Şu an o odaya girmişti. Ama yılbaşında burda olmayacaktı bu yüzden yeniden çekiliş yapmamıza gerek kalmadı. Direk bana bakmıştı ve hafif gülümsemeyle yanıma oturmuştu. Öbür yanımdan Minha çay getirmek için kalkınca Felix de yanıma kaydı çaktırmadan. Ben de bu durumdan yani bana aşık olduğu için yanıma oturan iki hatırlamadığım erkekten rahatsız olduğum için kalktım ve Minhanın yanına gittim.
"Bu o mu?" "Evet o" "O yanıma oturunca ve sen kalkınca Felix te yanıma kaydı" "Fark ettim yaa"
Fısıltıyla konuşmamızı mutfağa giren Felix böldü. Anında fark ettim bu yüzden Minhaya susmasını işaret ettim. "Yejin-shi JYP buraya geliyormuş seninle ve benimle işi varmış bir de buradakilerden birini seçecekmiş üç kişi gerekmişiz ona" Bana Yejin-shi mi demişti o? Ben ne diyebilirdim ki Lixie mi ama ben daha Lix diyemiyom onu nasıl söyleyeceğim neyse söylemeye çalışırım.
"Tamam Lix" sona doğru sesim kısılmıştı ama o odadan çıkınca Minha direk bana döndü. "Düşünsene Mattheoyu seçiyor ve üçünüze bir şarkı dizi ve ya bir şey çıkarıyor. Çok güzel ama çok rahatsız edici ama çok garip ollmazmı?" "Ağzından yel alsın"
Çaylar hazır olunca iki tepsiye koyup apardık. Minha beni ve Hwasayı çağırdı. İkinci kata onlardan mumkünce uzağa gittik. Minha Felix ve Mattheo olayını ve Felixin mutfakta söylediklerini sonra da orada bana kendisinin söylediklerini anlattı Hwasaya.
Bu sırada kapı tıklatıldı ve gelen Tomdu. "Kızlar JYP geldi gelin hadi"
Aşağı indiğimizde JYP direk konuya girdi "Şimdi True Beauty adında bir dizi yayınlayacağız ve Felix Yejin orada rol alacak. Senin ismin hatırladığım kadarıyla Mattheoydu ve seninde dizide rol alman gerek. Yejin baş rol olacak ama orada iki tane kız başrol olacak teknik olarak aynilar sadece bir tane çirkin kız bulmamız gerek Yejin o kızın güzel halii rolünde olacak diğer baş rol aranızdan birini seçin bu kişi dizide Yejinle sevgili olacak ama ikiniz de dizide Yejine aşık biri baş rol olduğu için o sevgili olacak ama diğeri platonik aşık olarak kalacak. Aranızda karar verin yarın şirkete gelin geri kalanını orada anlatacağım. Ama yarına kadar diğer baş rol seçilmiş olsun"
Kızlarla bakıştıktan sonra kalktık yeniden odaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Felix ile hayal et
FanfictionPark Yejin Stray Kids'in 9. üyesiydi. Önceden Felix hariç diğer üyeler onu sevmiyorlardı. Tabi sevmemelerinin nedeni vardı. Bir gün Yejin intihar etmeye çalışır ama kurtarırlar. Her şey ondan sonra başladı. 📌Woojin'i asla linçlemedim yapmayacağım...