36

39 6 7
                                    

"Aslanımmmm" "Güzelimmm" "Bu kim de benim olana güzelim diyor yaa" "Sakin ol Lix yakalanmayalım."

Offladım ve takip etmeye devam ettim. "Bakıyorum da bebiş kameralardakinden daha büyükmüş." "Evet ya o kadar fazla shop yapıyorlar ki yayımlamadan önceee"

"Tamam güzelim hadi kafeye gdelim." "Şu an utandım ama şey yapacağım sakin yerde"

"Nah mı çekecen orta parmak mı?"

"Yaa sana ne be Bora" Bora demek öyle. İsmini öğrenmiş olduk. İyi madem.

Bir az gezdikten sonra sakin bir banka buldlar ve oturdular. "Eee yap bakalım ne yapacaktın?"

"Hrrr" Eliyle aslan hareketi yapıp aslan sesi çıkardı. Allah Allah bu bana bir yerden tanıdık geliyor da. Neyseee. Aşkolar bu İnyeopun Jukyunga rezil olduktan sonraki Jukyungun her zaman yaptığı şey

"Yaa hep yaapacak mısın bunu?" "Evet ölünceye kadar hatta öbrü dünyada da yapacağım aslanımmmm"

"Öf ya yeter"

Dop dolu bir gün geçirmişlerdi. Bir Otele girdiklerinde takip etmeyi bıraktık. Şu an evde gelmelerini bekliyoruz. "Tamam Lix ben de sinirliyim ona gelsin hesap sorarsın"

"Soracağım soracağım zaten Chan"

Ahanda kapı sesi geldi. "AÇIK"

Bir de hanımefendinin ayağına mı gideyim.

"Aşkım ben geldimmm"

Ayağa kalktım ve yanına gidip sertçe bir yokat attım. "SEN AŞKIMI ASLAN MIDIR ASILAN MIDIR HER NE BOKSA GİT ONA SÖYLE O İLK AŞKINA"

"Felix" Sakin ses tonuyla başlayan şeyler asla iyi bitmez yani naneyi boka batırıp yedik hayırlı uğurlu olsun.

"O adam benim abim. Ayrıca ilk aşk meselesi bir kızın ilk aşkı babasıdır o öldüyse de abisidir. Bana güzenmemen kırdı beni. Bana tokat atman kırdı beni. Ayrınca Bangchan onun yanındasın ve şu an sen de şaşkınsın bu da ona engel olmamanın yani bana güvenmemenin göstergesidir. Bu tokatı saymıyorum bil-" 

"Ne durum olursa olsun bir kadına özellikle de hamile bir kadına el kaldıramazsın. Başka bir şey söyleme Yejin bu gece bende kalacak. Gel Yejin gel gidiyoruz."

Yejin pov

Minhaların evindeydik. Tom bakıcıyla beraber bebeğe bakarken ben de Minhayla sohbetleşiyordum. 

"Bu kadar kolay mıydı bana el kaldırması" gözümden yaşlar akmaya başladı

"Bu kadar mı güvenmiyor bana"

"Yejin, aşkım, bebeğim, birtanem, o sana layık değilmiş demekki."

"Sana anlatmıştım ya 4-5 kere rüya görmüştüm o adamla ilgili."

"Hatırlıyorum ve o rüyadaki mesajı şimdi anlıyorum."

"Evet kara kırık dökük maskeli adam..."

"Bu anlama geliyordu demek ki..."

ACEP NE ANLAMA GELİYOR

Lee Felix ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin