6 - Bölüme ne ad koysam bilemedim

221 14 32
                                    

Felix uyanalı 2-3 saat oluyordu. Bir kaç idol ziyarete gelmişti. Şu ana kadar gelenler Bts üyüeleri, Stray Kidsin diğer üyeleri, Blackpink üyeleri, G(i)-dle yanlis yazmis olabilirim, İtzy üyeleri şimdiyse yeniden kapım tıklatıldı.

Odaya giren ilk üye Eun-woo kocam oldu. Gelenlerin Astro olduğunu da anlamıştım. https://youtube.com/shorts/6ZuAPDKvLO0?si=cNHWdJlqzcBJy0DY ağladığım video

"Bir kaç saatliğine komaya girdiğini duydum. Komaya girdiğin zaman ölüme eşit bir şey oluyor. Moonbiniemi görebildin mi?" Eunun söylediği bu şeyler gözlerimin dolmasına neden olmuştu. "O cennette, benim cennete gittiğimi düşünmüyorum;) malum wattpad okuruyuz" Sesim titremişti, sesi titremişti, sesimiz titremişti, nefes alış seslerimiz titremişti. Evet odadaki her kesin hap vermek için gelen hemşirenin bile gözleri dolmuştu.

"Amına koduklarım odaya girer girmez böyle konular mı açılır" evet Hwasa daha gitmemişti. Onun da sesi titremişti ama biraz gülümsememize yardımcı olmuştu. "Ölenin ardınca konuşmak benim dinimde haram lütfen ehennemde zaten vipken ateşi artırmak istemiyorum" Konuyu değiştirmek ve ortamdaki gerilimi yumuşatmak amacıyla söylediklerim etki etmişti.

20-25 dk geçmişti. Az önce odadan çıkan Astronun hemen arkasından diğer bestiem olan Min-ha gelmişti. Biz selamlaşarken Felix kız kıza takılmamıza ortam yaratıp odadan gitmişti. 

"Minie Hwasanı zaten tanıyorsun ama az önce onunla anlaştık ve sana bir şey itiraf edeceğiz. Neden önce söylemedin deme sakın zaten ben de bu gün öğrendim. Hwasa aslında kim biliyor musun?" "Hayır bilmiyorum" işte benim knkm "Sana bir kaç kere söylediğim taekook yazarı var ya işte oymuş" "Sen bana iki taekook yazarından bahs ettin hangisi bu" "öbrünü unutmuştum bile o artık yb atmadı 1 kaç aydır ve onu bu kadar cana yakın hissetmediğim için de unutmuş olabilirim" "e bu hangisi onu söyle" "rüyamda gördüğüm hani anlatmıştım ya"

"Evet ya Tae ben Yejin üçümüzü rüyasında görmüştü ve ikimiz de onun kız arkadaşıydı-" Hwasanın bu dediğine Minha hemen müdahele etmişti "şşt Lix duyacak" "haa Yejin siz benim bildiğim çıkmıyordunuz" "zaten çıkmıyoruz ama o benden hoşlanıyor" "gerçektenmi peki ya sen?" "ben hislerimden emin değilim ama galiba" 

Aniden odaya Tom daldı. Tom Marvolo Riddle. "Emily bana haber vermeden geldin?" 

Gerçi ya size anlatmadım Minhanın diğer ismi Emily yani takma ismi Lee Min-ha ama gerçek ismi Emily Grindelwald. Aynı zamanda Tomun karısı.

"Lan bu kitap kahramanı değil miydi. Harry Potter kahramanı." "O ama gerçekten o" Minhanın bu açıklaması komiğime gitmişti. Hwasaysa şaşkınca bakıyordu sana Changbini ayarlardım ama o Chanın o yüzden sana bir ara Hoseoku ayarlarım o sap bu arada gerçek hayatta hwasa ve hoseok shiplemiyorum ama birtanecik yazarımla hep hobi üstünde kavga ediyoruz o yüzden ona ayarlayacağım bu ficlik

"Tom rica etsem Emily bizimle takıla bilir mi" Tomun minhanı rahat bırakmyacağını biliyordum bu yüzden müdahele ettim. "Sen neden rica ediyorsun? Tom ben istediğimi yapabilecek yaştayım" "Canın yüzük mü çekti hm?" Tomun bu söylediğiyle Minha bana bakmıştı çünkü bu yüzük olayını bir tek ben biliyordum "Şey tamam o zaman kızlar ben gideyim zaten her iki günde bir çektiğim yüzük acısını daha beter yüzükle yaşamak istemiyorum" Minhanı böyle korkutacak biri varsa benden kaçsın "Lan bana bak evde bendede var o yüzüklerden sakladım gizli çekmecemde Minhamı kimse böyle üzemez elimden alamaz o yüzüklerle sana aynısını uygularım" Neden bilmiyorum ama asla hiç bir şeyden çekinmeyen ve korkmayan Tom bu söylediklerimle özür dileyip gitmişti. "Arkadaşlar bana da anlatırmısınız yüzük olayını mal gibi kaldım ortada"

Hwasanın söylediğiyle Minhadan izin ister gibi ona baktım. Bakışlarıyla beni onayladığında yatakta Hwasa ortamıza gelecek şekilde yer değiştik. 

Hemen konuya girdim "Şimdi şöyle ki malum momentte Tom sivri kenarları olan yüzükler kullanıyor. Bu da doğal olarak fazlasıyla acıtıyor. Tom da bunu tehtid olarak kullanıyor"

Hwasa olayı anında anlamıştı ve Toma bir kaç küffr savurmuştu. Ardından Minha telefonu eline aldı ve yeni olaylardan haberdar olmak ve onun dedikodusunu yapmak adına telefonunda magazin uygulamasına girdi. Önüne çıkan ilk haberle telefonu bana uzattı. Gördüğüm şeyler... 

Lee Felix ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin