Yejin POV
Kararımı vermiştim...
***
Bir arkadaşımda yatıya kalmaya gideceğimi söyleyip evden çıkmıştım. Gece saat 11:45 olduğu için Lix nereye neden kiminle fln gittiğimi çok sorgulamıştı. Normalde sorgulanmağı sevmem ama bu bana iyi hissettirmişti.
Canlı yayın açmıştım. "Herkese merhabaaaa. Birileriyle buluşmaya gidiyorumm~" Demiştim. Yorumlara gözüm kaydı. Linç mesjlarıydı her zamanki gibi. O an bir yorumu gördüm. "Kesin yüzünü maskeyle saklamasının nedeni çirkin olması" Evet yüzümde maske vardı.
Kendimin dizayn etmiş olduğum maske. Üzerinde takma adım: Yejin Park yazıyordu ve aşağı tarafında imzam vardı. O gün maskemin altından sıradan maske ve güneş gözlüğü takmıştım.
Köprünün tam ortasındaydım.
Telefonu yüzümü tam gösterecek şekilde ayarladım. Maskemi çıkardım. yavaş yavaş normal maskemi çıkararak söyledim "Bazı fanlar, antiler belkide haklısınız maske takmamın nedeni çirkin olmam olabilir" gözlüğümü çıkarmaya başladım. "Haklı ola bilirsiniz dansta pek yetenekli olmaya bilirim" kapüşonumu çıkardım "Haklı ola bilirsiniz ben fazlalık olabilirim bu grupta" telefonu denizi gösterecek şekilde ayarladım. "Bu yüzden gidiyorum... Moonbin Sulli Jonghyun..." intihar etmiş bir kaç idolün daha ismini söyledim. "Sizin yanınıza geliyoru-" Bir anda "NOLUR DUR" diye bi ses duydum.
Bu Felixin ve Bangchanın sesiydi.
Felix POV
Yejin evden çıkmıştı. Bu saatde nereye gittiğini düşünüyordum. TVye indirdiğim Weverse uygulmasını denemek için açtım. Yejinin canlıda olduğunu gördüm. Fake hesaptan girmiştim bu yüzden kimsenin beni tanıyacağından korkmadan girdim. Maskesini çıkarıyord- BİR DAKİKA NE maskesini mi çıkarıyordu gerçekten. Bir anda konuşmaya başladı.Her kes odadaydı. Duyduklarıyla her kes TVye odaklandı. Kameranı denizi görecek şekilde ayarladığında anladım...
Gözlerim karardı bir anda. İntihar edecekdi. Odadaki her kes ben de dahil panik olduk. Bu köprüyü çok iyi bildiğimiz için hemen arabaya atladık. Gözlerim dolmuştu. Her kes arabada kendini suçluyordu ama neden?
Köprüye vardık ve arabadan ilk ben ve Chan hyung indi. Bir ağızdan "NOLUR DUR" diye bağırdık. Ama bizi duyduğu an atladı.
Ağladığını duydum. Hemen köprünün aşağısında olduğumuz için Changbin hyungla suya daldık. Onu kurtaracaktık.
Bu sırada Chan hyung ambulansı aradı.
Chris chris geçiriyor UHRGNLRVJ
Hemen Kıyıya çıkardık. AMbulasın geç geleceği belliydi. Bu yüzden arabada arka koltuğa kucağımda yatan Yejinimle bindik. Araba son hız yolda gidiyordu. Zaten geç saat olduğundan pek araba yoktu.
Araba hastanenin önünde durduğunda arabadan indik. Yejini kucağımdan alıp acile apardılar.
Tuttuğumuz göz yaşlarımız deli gibi akıyordu. Diz çöktük aynı anda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Felix ile hayal et
FanfictionPark Yejin Stray Kids'in 9. üyesiydi. Önceden Felix hariç diğer üyeler onu sevmiyorlardı. Tabi sevmemelerinin nedeni vardı. Bir gün Yejin intihar etmeye çalışır ama kurtarırlar. Her şey ondan sonra başladı. 📌Woojin'i asla linçlemedim yapmayacağım...