@NevinSevinc icin yaziyom ybyi degerini bilin kizin
Ertesi gün kızlarla sıçma sonrası sıvama pilanı kurduk.
"Alo"
"Kimsiniğz ıhığı sapığk mığı"
"Lan Nurdi sapık değilim ben. Şimdi o büyücü yengeni de al instagrama attığım konuma gel"
"Hğiğiği sikiştireceğk biziği"
"Büyü yapması lazım yengenin o yüzden bolu donunu al da gel"
"Puahahahağağaa konumağa bağktığm veğe beniğm koreğe bileğtineğ verileceğk parağm yoğk"
"Ben atacağım karta parayı yengeni ve en önemlisi boklu donunu al da gel durum vahimmm"
"Oğk"
Telefonu kapattıktan sonra kızlara döndüm. "Zaten hoperlördeydi duydunuz ben konuşmayacağım"
"Te me me ce ne me"
"Ayy aşko kuşkolarım ya sabah erkenden saatin 5inde kalktık konuştuk nurdiyle de bizimkiler duymamıştır umarım"
"Yok ya zaten duysalar bile nolacak anlamazlar ki"
"Neyse ben nurdinin hesabına para yatırayım da"
Nurdinin hesabına para yatırdıktan sonra beklemeye başladık. Saat 10 olmuştu. Ve bizimkiler uyanmaya başlamıştı. Beni görmek onlara iyi gelirmi bilmem ama deneyeceğim bir şeyler.
Aşağı kata indim. Chanın kapısının önünde durdum. Derin bir nefes aldım ve kapıyı tıklattım. "Girebilirsiniz" Her halde hizmetçi fln sandı diye böyle konuştu. "Chan, rahatsız ettiysem özür dilerim." "Rahatsız olmadım ama neden geldin ki? Bir şey mi oldu?"
Canım yaa nasıl da diğerlerini düşünüyor anında. "Bir şey olmadı. Sadece senden bir şey rica edecektim" "Tabi ne istersin?"
Chan pov
"Sarılabilirmiyim?"
Ne? Dün olanlar yüzünden mi acaba? "Tabii sen iyimisin bu arada?"
Hiç bir şey söylemedi. Sadece geldi ve sarıldı bana. Donup kalmıştım. Öyle bir içten sarmıştı ki kollarını etrafıma...
Karşılık vermediğimi fark edip yavaşça kollarımı sardım ben de ona. Bir dakika ağlıyor muydu?
"Ağlıyor musun meleğim?" "Özür dilerim..." Of kesin dünkü olay yüzünden. "Özür dilemene gerek yok meleğim. Benim senden özür dilemem gerek"
"Öyle düşüncesizce konuşmamalıydım. Sizin orada olduğunuzu bilmiyordum. Kalbinizi kırmak istemedim. Dün gece uyuyamadım hiç. Öyle düşünmeden konuştuğuum için kendimi suçlu hissediyorum. Ama gerçekten size kızgın değilim. Siz o zamanlar yaptıklarınızı istemsizce sadece kendinizi korumak amaçlı yaptınız bunu da biliyorum. Dün hüpinizi öyle ağlak görünce ne yapacağımı bilemedim. Elimden tek gelen kapını kapatım yerde ağlamak oldu. Lütfe-"
"Tamam meleğim tamam. Geçti gitti. Lütfen ağlama ve özür dilem-"
"Ağhh" "Noldu Yejin iyi misin?" Bir anda karnını tutup acı çekercesine bağırmasıyla irkilmiştim. "İy-iyi d-değilim AĞH" Hemen kucağıma aldım ve diğerlerine de haber vererek arabaya geçmelerini söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Felix ile hayal et
FanficPark Yejin Stray Kids'in 9. üyesiydi. Önceden Felix hariç diğer üyeler onu sevmiyorlardı. Tabi sevmemelerinin nedeni vardı. Bir gün Yejin intihar etmeye çalışır ama kurtarırlar. Her şey ondan sonra başladı. 📌Woojin'i asla linçlemedim yapmayacağım...