Per. Arion
+ Mały, ale to bardzo mały skiptime. +
~' { » Podskakiwałem delikatnie na łóżku, w miarę rytmu uderzeń ciemnowłosego. Wydawałem coraz to głośniejsze dźwięki z mych ust, które mieszały się z dyszeniem mym i Victor'a. — A..Ah!~ — Jęknąłem dość głośno, na co wyglądało że mu się jeszcze bardziej spodobało. Pokój wypełniały jęki, zmieszane oddechy oraz odbijanie się od siebie skóry. [Nawet nie wiecie, jaki cringe czuje pisząc to ☹️.] Moje dłonie były wbite w pościel przy mej głowie. Czułem, jakby ciemnowłosy rozdzierał mnie od środka. Ugh.. Jest tak cholernie dobrze. Ten zaczął wykonywać swe ruchy szybciej i zwinniej, jakby wręcz nie zwracał uwagi na me wcześniejsze słowa. Wygiąłem swe ciało w delikatny łuk, z każdym uderzeniem. Niemal się zakrztusiłem, poprzez tak szybkie tempo. Me usta były nawilżone od licznych pocałunków, z resztą jak całe me ciało. Najwięcej śladów miałem na szyi, obojczykach oraz w okolicach wewnętrznych ud. Poczułem, jak Victor uderzył blisko w miejsce, które wcześniej wyszukał... Mój czuły punkt. Jęknąłem, niemalże krzycząc na cały dom z przyjemności. Może i byłem za młody.. gdyż miałem tylko 17 lat [Na potrzebę książki] ale pomińmy.
Nagle poczułem dziwne uczucie w mym podbrzuszu. Fala ciepła się po nim rozlała. Spojrzałem na ekspresję twarzy wyższego, a ten wciąż dochodził dopiero do siebie, po tym co zrobił. Doszedł z głośnym jękiem. Poczułem wtedy wręcz fantazyjnie przyjemne uczucie. — Mmh!.. K..- Kurwa Victor... — Wyjąkałem. Sam nie byłem w najlepszym stanie. Wtedy poczułem ponowne ruchy... Tsurugi rozpoczynał drugą rundę. Byłem już zmęczony! Ale co mi tam.. Mm... Zacząłem dość równomiernie pojękiwać do tego, co wyczyniał ciemnowłosy. Czułem, że raczej się z łóżka po tym nie podniosę... Cóż, to już jego problem. Będzie mnie nosił. Zrobił kilka szybkich ruchów, starając się tym razem uderzać prosto w mą prostatę, przy tym z mocniejszą siłą. Wydawałem jeszcze głośniejsze dźwięki niż przedtem. — U.. UghNgH!..~
Ponownie doszedł. Znów to samo uczucie. Kurwa, Victor! Zamorduję cię...
/////////
Moje pytanie, czy chcecie by dokończyć ten rozdział? Czy zrobić np skiptime, a następnie napisać oddzielny rozdział jako dodatek, ale będzie to ten rozdział w całości? Loovki<3
CZYTASZ
𖤐''✧꙳▿˙ Połączyła Nas Piłka ˙▿꙳✧''𖤐 [Victor x Arion] - [Inazuma Eleven Go]
Romance˙▿꙳ | ✧ Brązowowłosy już od pierwszego dnia poznania Victora, kochał go. Na początku myślał że kochał go jako kolegę lub brata, jednak się mylił. Fakt, ciało Arion'a bardziej się nadawało do zabawy w femboy'a niż bycie topem dla jakiejkolwiek dziewc...