Asel Göktürk

453 20 1
                                    

Asel Göktürk 15 yaşında lise öğrencisidir. Hayali asker olmak isteyen Asel vatanına bağlı ülkesini seven genç bir kızdır. Babası denizci annesi ise ev hanımı olup 10 yaşında bir erkek kardeşi vardır.

Asel 9. sınıfın başlarındaydı. O zamanlar sınıfından birinden hoşlanıyordu. Günler böyle geçip gidiyordu. Bir gün yakın arkadaşı Demir Asel'e mesaj attı. Mesajda "arkadaşım Efe senden hoşlanıyor" yazıyordu. Asel ilk başta şok oldu. Başkasından hoşlandığı için bu mesaja "Hayır" cevabını verdi.

ASEL MESAJA HAYIR CEVABINI VERDİKTEN YAKLAŞIK 1 AY SONRA

Asel tenefüste arkadaşları Sude ve Ecrin'le bahçede dolaşıyordu. Bir anda karşısına Efe ve arkadaşları çıktı . İlk önce umursamadı. Bu denk gelmeler artınca Asel de Efeye karşı bir şeyler hissetmeye başladı. Bunu Demir'e söyledi. Demirden Efeye karşı hislerinin olduğunu söylemesini istedi. Demir Asel'i her seferinde oyaladı. Asel bu yüzden artık kendisi söylemek istedi. Defalarca denedi ama yapamadı. En sonunda söyledi Efeye olan hislerini ama Efe'nin sevgilisi olduğunu öğrendi. Bu Asel için çok zordu ve dayanılmazdı. Asel kendi kendine "erkekler nasıl hemen unutur?" diye geçirdi içinden. Asel Efeyi görmemeye çalıştı ama bu çok zordu. Çünkü aynı okuldalardı.

Asel Instagram' a girmişti. Efe'nin mesaj attığını görmüştü. Bu Asel'i heyecanlandırmıştı. Çünkü ailevi sebeplerden dolayı yaklaşık 4 aydan fazla bir süre Instagram'a girmemişti. Asel mesaja bir şey yazamadı. Ele gitmedi yazmaya. Ama okulda arkadaşlarının gazıyla yazmıştı Efeye. Efe de cevap vermişti. Konuştular konuşutular ama bunu Asel flört sandı Efe'nin ona karşı hislerinin olduğunu sandı. Efe'nin o sırada sevgilisinin olduğunu öğrenene kadar. Bunun üzerine onu engelledi ama dayanamayıp engeli kaldırıldı.

ARADAN YAKLAŞIK 1 AY GEÇER

Asel Efeye istek attı Efe de kabul etti. Bu sefer yazan ilk Efe olmuştu. Asel bu sefer bir şey hissetmedi Efeye karşı. Kiminle olursa olsun Asel in içinde hep Efe vardı.
Asel tanıştığı biriyle sevgili oldu ayrıldı. Yine Efeye geri döndü. Efe'nin sevgilisi oldu ayrıldı. Asel'e geri döndü. Yine birbirlerini buldular. Bu böyle ilerledi.

Asel asker olmak istiyordu. Aynı Efe gibi. Belki de Asel'i Efeye bağlayan ondan ayırmayan buydu. Vatan demek Efe mi demekti?
Arkadaşlarına bu yüzden " komutanı olacağım ben onun " diyordu.

ASEL'E NOLUCAK ACABAAAAĞĞG
EFE ASEL'İ SEVECEK Mİİ 💋💕
EFE'NİN KOMUTANI OLABİLECEK MİYDİİ ???
BEGEN VE YORUM ATT

KOMUTANI OLACAĞIM BEN ONUN 🎖️💂🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin