27

171 11 0
                                    

Arabama bindim. Benim arabama kim çarpardı ki. Düşünmekten deli olacağım.

Araba sürerken yapmayı sevdiğim en güzel şey de şarkı dinlemek. Bakmayın öyle sert biri olduğuma. O meslek icabı yoksa kimseye karşı bir zararım yok.

Askeriyeye geldiğimde etrafta bir şeyler olduğuna dair konuşmalar dönüyordu.

Yan taraftaki erlerin konuşmalarını dinledim. " Devrem gördün mü Kabus Timi'ndeki herkesin arabaları arkadan vurulmuş." Bunu duyunca anladım ki bu sadece bana uygulanan bir şey değildi.

Hemen odama geçtim. Masamın üstünde bir zarf vardı. "Allah'ım ben doyamadım zarflara." Diye içimden geçirdim.

Zarfın içinde " komutan hanım sen buradan gitmediğin taktirde timin ve sen buradan sağ çıkmayacaksın ve o kardeşin de asker olamayacak. Saro."

Yazanları okuyunca hiçbir şey hissetmedim. Çünkü ben buraya geldiğimden beri bu tarz tehditler almıştım. Ama bu seferki farklıydı. Bütün tim tehdit altındaydı.

Zarfı alıp hemen istihbarattan arkadaşım olan Selmayı arayarak odamdan çıkıp kapıdaki nöbetçi askere " Kabus Timine söyle hepsi parkurda hazır beklesin." Diyerek albayın yanına gittim.

Kapıyı tıklayarak albayın "gir" emri ile içeri girdim.

Baş selamı verip hemen söze girdim. " Komutanım sabah arabama biri çarpıp gitti ve askeriyeye gelince timimdeki herkesin de bu olayı yaşadığını öğrendim. Odama gittiğimde ise bir zarf masamda duruyordu." Dedikten sonra zarfı albaya verdim.

O ise zarfı okuduktan sonra " Yüzbaşım bu diğer tehditlere göre farklı. Ancak tim ile konuşman lazım. Büyük bir tehlike bizi bekliyor olabilir." Demesiyle

" EMREDERSİNİZ." Deyip odadan çıktım.

Hızlı adımlarla timin yanına gittim.

Beni görünce hepsi aynı anda hazır ol vasiyetine geçti.

"Rahat asker. Bildiğiniz üzere üzerimize kumpas kurmaya çalışıyorlar. Ama biz bunu da yeneceğiz. Şimdi siz bu olayı bilmiyor gibi yapacaksınız. Yani bunu size yapan kişi Saro kod adlı bir terörist. Saro'nun tek amacı benden intikam almak. Nedenini zaman içinde siz de anlayacaksınız. Şimdi Türk askeri olduğunuzu unutmadan hayatınıza devam edin. " Dedikten sonra oradan ayrıldım.

05.12.2021

"Tim herkes dikkat etsin. Bu çok önemli bir görev kimsenin kılına zarar gelmesin."

Görevimiz Saro adlı terörist ve kardeşini yakalamak. Saro ve kardeşi birçok Türkmen köyüne giderek çocuklara ve kadınlara zulmediyorlar. Erkekleri ise çocukların ve kadınların gözü önünde öldürüyorlar. Bu toplamda 8 aydır süren bir zulüm ve biz Türk askerî olarak bu zulme son vermek için buradayız.

Telsizden gelen sesi dinledim. " Komutanım Saro kaçtı ama kardeşi yaralandı saat 6 yönünde." Bunun üzerine hemen toparlanıp o yöne doğru hareket geçtim.

Topal ayağı ile kaçan bir kadın gördüğümde Saro'nun kardeşi olduğunu anladım

Kadına " dur yolun sonuna geldin buradan çıkış yok ! Ya teslim olursun ya da sevgili silahımdan çıkan kurşun ile bu dağ başında geberir gidersin."

Kadın acısından zar zor konuşmaya çalıştı. " Size asla teslim olmam pis köpekler ." Dedikten sonra ağız dolusu küfür savurdu.

Devam etti ardından. " Komutan hanım senin o sevgili kardeşin çok yakışıklıymış. " Dediğinde dayanamayıp ağzına silahın kabzası ile geçirdim.

KOMUTANI OLACAĞIM BEN ONUN 🎖️💂🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin