Bir anda telefonum çaldı. Arayan albaydı.
Hemen telefonu açtım.
"Asel durumlar nasıl ? Gelip giden var mı ? Efe ve Serhat orada mı?" Dediğinde etrafı izlemekten de geri kalmadım.
"Komutanım, herkes yerinde gelip giden yok." Dediğimde telefonu "tamam"diyerek kapattı.
04.12.2023 günü
Efe odama geldi ve albayın ikimizi çağırdığını söyledi. Bunun üzerine ikimizde albayın yanına gittik.
Kapıyı açıp odaya girdiğimizde karşımda Jandarmadan arkadaşım Serhat'ı gördüm. Beni görünce mini bir kafa selamı verdi bende aynı şekilde.
"Hoşgeldiniz gençler, ikinizi çağırma sebebim gizli bir göreve gideceksiniz ancak timdekilerin sizi izne çıktığını bilmesi gerekiyor. Saro yine şehre inmiş. Bu yüzden partiye gidiyorsunuz. Partide sıradan insanlar gibi davranacak ve silahınızı gizli kullanacaksınız. Kulağınızda gizli kulaklık olacak. Saroyu gördüğünüz an ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz. Anlaşılmayan bir şey olmadığına göre dikkat edin size güveniyorum."
GÜNÜMÜZ
Telefonu kapatıp Efeyle göz göze geldim. Kafasnı hafif eğimli hale getirip bana baktı. Bu demek oluyor ki başlıyoruz.
Kapıdan gelene bakarsak Saro geliyordu.
Kulaklıktan Serhat'e " Kurttan Kurt1'e hedef burada dikkatli ol ! " Çağrımı yaptıktan sonra Efe'nin yanıma geldiğini gördüm."Merhaba bayan." Diyerek yanımdaki sandalyeye oturdu.
Ona ölümcül bakışlar attığım sırada "Kurt1den Kurt'a Saro'nun yanıda bir kadın var ve kendini normal bir insandan farklı hareketler yaparak belli ediyor. Tuzak olabilir." Serhat'ın dediğine odaklandım.
"Anlaşıldı Kurt1." Dedikten sonra içeri Saro girdi.
Bizi tanıması imkansız derecede zordu. Çünkü o beni asla görmedi. Hep adımı bildi. Bugün ise beni görecek ve ben gördüğü son insan olacağım.
Efe yanımdan ayrıldı. O sırada yanıma Saro geldi. Tabi gördü Azrail'i merak etti nasıl öleceğini?
" Merhabalar Bayan. Ben Saro." Dediğinde yüzüne kafa atmamak için kendimi zor tuttum.
"Merhaba Saro. Bende Scarlett." Bu ismi izlediğim bir diziden aklımda kalmasıyla söyledim.
Saro arkada çalan dans müziğiyle yanıma eğildi. " Bana bu dansı lütfeder misiniz güzel bayan?" Dediğinde yüzüne gülümsedim.
Bana uzattığı eli tutmak zorunda kaldım.
Çalan fon müziği, elini tuttuğum Saro ve bizi burnundan soluyarak izleyen Efe. Evet bu görüntü çok iğrençti.
Hayattan soğuma sebebim bu adamın tipsizliği olabilirdi. Terörist de olsan kendine bakmalısın be adam.
Müzik bittiğinde hemen ondan ayrılıp lavaboya gittim.
Elimi 8 kere sabunla yıkadım. 9 da olmuş olabilir. Makyajımı tazeledim.
Çıktığımda üstüme bir hırka aldım.
Kulaklıktan " Kurt1 içeriden sakince herkesin çıkar. " Dedikten sonra silahımı da alarak oradan çıktım.İçeride Saro ve kadın dışında kimse yoktu. Evet baş belası Efe yoktu. Nerede bu Allah'ın belası?
Saro bir şeylerden şüphelenmeden oraya geri döndüm.
Saro, benim oturduğum masada ayaklarını açmış bir şekilde oturuyordu. Efe hala ortalarda yoktu.
Masaya geçtiğimde "hoşgeldiniz küçük hanım." Dedi. Ben mi idim küçük hanım?
27 yaşında 30 yaşına merdiven dayamış bir yüzbaşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTANI OLACAĞIM BEN ONUN 🎖️💂🏻
ActionYüzbaşı Asel Göktürk'ün hikayesi Lise arkadaşı ile aynı timde olursa insan ne olur ??? İşte Asel de neler olabileceğini bize gösterecek 🔥🤍