PART2

189 9 0
                                    

Efe odamdan çıktıktan sonra telefonum çaldı. Arayan kardeşim idi. Ne kadar açmak istemesem de açmak zorundaydım. Telefon " asker oldun da unuttun bizi be Asel " diye açıldı. " Ooo birileri de asker mi olmuş ne haberi geldi de ?" Deyince Asil şok olmuştu. Çünkü bunu bana sürpriz olarak söylemek istediğini biliyorum.

" Yaa Asel sürpriz yapacaktım sana ama off" deyince tebessüm etmekle kalmadım bir kahkaha attım.

Konuşma böyle devam ederken kapı çaldı.Gelenin kim olduğunu tahmin ediyordum. Efe gelecekti. 1 saat önce ona CV çıkarmasını istemiştim. "Gir" demem ile içeri Efe girdi.

Efe elinde kağıtla selam verdi " gel otur Efe" dediğimde şok oldu. Galiba kağıdı bırak ve git diyeceğimi sandı.

Karışımdaki koltuğa oturdu. Elindeki kağıdı masaya koydu.

Elindeki kağıdı inceledim. Kağıtta;

"Efe Cenk SAYGIER lise 9. Sınıftayken Asel diye bir kızla konuşmuş ve araya 4 ay girdikten sonra konuşma bitmiş. Ardından 1 aylık biriyle sevgili olmuş. 10. Sınıfa geçince ise Asel denen kızla tekrar konuşmaya başlamış."

"Demek öyle SAYGIER" deyince anlamaz gibi baktı. " SAYGIER 100 tur tam tehşizat parkur yapacaksın itiraz istemiyorum "
Efe ne olduğunu anlamadan selam verip odadan çıktı.

Telefona geri döndüm "neden çocuğa ceza verdin be " Asil'in dediğine bir kere daha güldüm.

"Haketti çünkü sen benim işime karışmada, senin askeri eğitimini benim vermemi istiyorlar ne diyorsun buna ?"

"Asel tabiiki sen vereceksin eğitimimi koskoca yüzbaşı bir de eğitimden mi kaçacak? " Demesiyle bir daha güldüm.

Konuşma yaklaşık 25 dakika sürdü. Sonra Efe'nin getirdiği CV kağıdına tekrar baktım. İsmimim geçmesi dikkatimden kaçmış olmalı ki yeni gördüm. Bu olayı daha fazla didiklemeliydim. Ama bunu yapmam biraz zordu. Bunu kime anlayabilirim ki. Düşünmek lazım ama kime....

Saat 23.30 olmuş ben hala askeriyede oturuyorum. İlk önce ajandama bakmalıyım. Evet yarın izin günüm ve ben arkadaşlarımla partiye gideceğim bla bla blaa. Tabii ki girmeyeceğim hiçbir yere. Tek izin günüm olan yarını uyuyarak geçireceğim.

Saat 00.00 olmuş ben hala buradayım. Aslında burası benim asıl evim. Burası bana hayat veren tek yer. Eşyalarımı toplayıp çıkıyorum şükür Allah'ım.

Karargahtan çıkıp arabama doğru yürüyordum. Tam o sırada kapıda olan SAYGIER'i gördüm. İsmini içimden bile söylemek istemiyorum.
Efe hala parkurdaydı. Demek ki baya olmuş.

Efeye seslenerek " SAYGIER görev bitti evine gidebilirsin " dedim. O ise " emredersiniz Asel Hanım " dedi .

I'm şok bana bana komutanına hanım mi dedi o şimdi töbe töbe tövbe estağfurullah ya sabır

"Hanım derken SAYGIER" dedim. Acaba ne diyecek merak etmedim değil.

" Görev bittiğine göre komutanım değilsiniz " dedi ve ben yine şok bu çocuk yine haklı.

" SAYGIER 2 hafta boyunca bütün alt devrelerine komutanım diyeceksin itirazın var mı olsa bile bil ki 3 haftaya çıkar bu ceza şimdilik iyi geceler asker"

Bir şey demesine müsaade etmeden oradan çekip gittim. Arabama binince sinirden elimi kapıya sıkıştırdım. "Allah senin de belanı vermesin ya. "

Evime geldim şükürler olsun ki ama hala sinirliydim. Hemencecik duş alıp yatağıma geçtim. Biraz Instagramda gezindikten sonra da uykuya daldım.

Vızır vızır ses geliyor ama nereden. Bir kalktım telefonumda 20 cevapsız arama var. Tabi ki Sude ve Ecrin görüntülü aramış. Allah'ım yaa bir gün tatilim var. Onda da sabahın sekizinde uyanıyorum zorla idamm idamm be.

KOMUTANI OLACAĞIM BEN ONUN 🎖️💂🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin