Selamün aleyküm. Nasılsınız?
İlk bölümü yazıyor olmak beni hem duygulandırıyor, hem de mutlu ediyor. Mahperi serisinin ikinci kitabı olan İmam Salih kurgusuna hoş geldiniz! Umarım ilk bölümü beğenirsiniz. 🤍
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar. 💞
🌹
Aybüke Aytuğ
On yedi yıllık hayatımda ailemden sevgi görmemiştim. Bana karşı asla sevgi göstermemişlerdi. Aksine benden hep nefret etmişlerdi. Benden neden nefret ettiklerini sorduğumda ise 'Oğlumuz olmasını bekliyorduk. Sen oldun.' demişlerdi. Yani sorun kız çocuğu olmamdı.
On sekiz yaşım dolduğunda beni evlendireceklerini daha küçücük yaşımdan dile getiriyorlardı. Beni evden resmen kovmak istiyorlardı. Benden sonra çocukları olmamıştı. Bu onların bana karşı olan nefretini daha da artırıyordu.
Doğum günüme beş gün kalmıştı. İki gün sonra ise dini nikâh olacağını söylemişlerdi. Hiç tanımadığım, yüzünü bile görmediğim birisiyle evlenecektim. Evlenmek istemiyordum. O kişinin de beni sevmeyeceğini biliyordum. Kırk yaşında adamdı, evlenmiş ve boşanmıştı. Daha doğrusu karısı boşanmak istemişti, adam karısına ihanet ettiği için. Ben böyle bir adamla mı evlenecektim?
Evlenmek istemiyordum. Ne yapıp edip bu işin olmasını engelleyecektim. Başka yol yoktu. Yıllardır doğru düzgün hayatımı yaşayamamışken bundan sonraki hayatımı da mahvedemezdim. Buna izin vermeyecektim.
"Kalk hazırlan. Bugün seni görmeye gelecek Kerem Bey." diyerek odama girdi annem. Göz ucuyla ona baktım. Bu kadın bir anne miydi? Gerçekten anne duygusuna sahip miydi? Hiç sanmıyordum. Hayvan besler gibi sadece yemeğim ve kıyafetlerimle ilgileniyorlardı.
"Tamam." dedim. İstediğim tek şey buradan hemen gitmesiydi. Bu kadının yüzünü bile görmek istemiyordum. Onun da beni görmek istemediği belli olduğu için hemen gitmişti. O adam ile görüşeceğimi, gerçekten evleneceğimi sanıyorlardı. Yanılıyorlardı.
Telefonumu çıkardım. Dün akşam babamın telefonunu alarak dini nikâhı kıymaya gelecek olan imamın numarasını telefonuma kaydetmiştim. Şu an yardıma ihtiyacım vardı ve imamdan başka kimseden yardım isteyemezdim. İnşaAllah bana yardım eder yoksa ne yaparım bilmiyorum.
Telefonu çıkartarak mesajı yazmaya başladım ve derin nefes alarak gönder tuşuna bastım.
Allah'ım ne olur mesajımı görsün ve bana yardım etmeyi kabul etsin...
Selam. Ben Aybüke Aytuğ. İki gün sonra dini nikâhı olacak olan Aybüke Aytuğ. Kerem isimli birisi ile beni evlendirmek istiyorlar ama ben evlenmek istemiyorum. Kimseden yardım isteyemiyorum çünkü kimse bana yardım etmeyecek, biliyorum. Lütfen siz bana yardım eder misiniz? Allah rızası için...
🌹
İlk bölüm kısa oldu. Bunun için özür dilerim ama ilk bölümler kısa olacak, tahmini ilk üç bölüm falan kısa olacak. Sonra biraz daha uzanacak bölümler. 🤍
Aybüke'nin ve Salih'in kurgusunu yazmak için sabırsızlanıyorum. Yan çift olarakta Yunus ve Aylin'i okuyacağız. Bir tane daha çiftimiz var ama onlar sürpriz olsun. :)
Bu yolda beni yanlız bırakmayın. İnşaAllah yolun sonuna kadar birlikte oluruz. Tüm destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim. 💞
İlk bölüm nasıldı?
Aytuğ ailesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aybüke Aytuğ hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce İmam bu durumu nasıl karşılayacak?
Sizin için özel olan bir yaş var mı?
Sorularıma cevap vermeyi unutmayın, lütfen. Düşünceleriniz her zaman benim için çok önemli. Yorumlarınızı ve oylarınızı hikayemden eksik etmeyin. Hikayemin sizin desteğinize ihtiyacı var, unutmayın. Tüm destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum. Sizleri çok ama çok fazla seviyorum, kendinize çok iyi bakın. Gelecek bölümde görüşmek üzere! 🕌
Allah'a emanetsiniz! 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmam Salih
SpiritualMahperi serisinin ikinci kitabıdır. Evleniyordum. Daha on sekiz yaşımı kutlayalı üç gün olmuştu ama ben doğum günümden üç gün sonra sevmediğim birisiyle evlenmek zorunda kalmıştım. Babam beni kendi yaşında olan birisiyle evlendirmek için zorlamıştı...