2.bölüm - İmam Salih Bey

377 42 102
                                    

Herkese selamlar! Nasılsınız?

Yeni bölümü o kadar heyecanla yazdım ki. Sanki Aybüke'nin heyecanını ben yaşıyorum isnzosnzisbz

Sınır koymaya başladığımı bilenler olmuştur ama İmam Salih'e şimdilik sınır koymayı düşünmüyorum. Daha ilk bölümler. Bu yüzden gerek yok. ❤️

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İyi okumalar, ballarım! 🤍

🌹

Aybüke Aytuğ

İmam Bey; Aleyküm selam, Aybüke Hanım. Size nasıl yardımcı olabilirim?

Mesajı gördüğüm an kalbimde umut belirmişti. Heyecanlanmıştım. Kurtulacak olmanın hayallerini şimdiden kurmaya başlamıştım.

Ben isteyerek bir evlilik yapmıyorum, İmam Bey. Zorla beni kırk yaşında olan bir adamla evlendirmek istiyorlar. Ben kurtulmak istiyorum ama sizden başka bir çözüm yolum yok. Elimi uzatacağım birisi yok. Bana yardım edebilir misiniz? Dini nikâhı engelleyebilir misiniz?

Mesajımı görmüş ama cevap yazmamıştı. Bir süre ekrana baktım. Heyecanla bekliyordum. Hem de içimde korku belirmişti. Ya kabul etmeseydi? Ya bana yardım etmek istemeseydi? O zaman ne yapacaktım?

İmam Bey; İki gün sonra değil mi nikâh?

Diye bir mesaj geldi. Heyecanla ellerimi harflerin üzerine basarak mesaj yazmaya başladım.

Evet, iki gün sonra. Aybüke Aytuğ ve Kerem Başkanoğlu, bu iki kişinin nikâhı. O kişiyle gerçekten evlenmek istemiyorum.

İmam Bey; Diyelim ki, size yardım ettim. Sonra nerede kalacaksınız? Kiminle yaşayacaksınız? Bir arkadaşınız, akrabanız, tanıdığınız birisi var mı?

Mesajı gördüğümde derin nefes aldım. Haklıydı. Kimin yanına gidecektim ki? Hiç kimse beni kabul etmezdi. Arkadaşlarım kabul etse bile, aileleri kabul etmezdi. Beni aileme geri verirlerdi.

Maalesef yaşayacak bir yerim yok. Ama sorun değil. Dışarıda da kalırım. İş bulurum inşaAllah. Bir şekilde hallederim. Şu an önemli olan bu evden çıkmam, o nikâhın olmaması.

Allah'tan umut kesilmezdi. İnşaAllah bana doğru yolu gösterecekti. Ona güveniyorum. Rabb'ime.

İmam Bey; Buna izin vermem, Aybüke Hanım. Göz göre göre bir kadının dışarıda kalmasına izin veremem. Ben size para veririm, bir evde kalırsınız. Sonra da iş bulursunuz.

Bu parayı öylesine kabul edemem. Kabul etsem bile sonra çalışıp borcumu öderim.

Dediğimde bir kaç dakika mesajım görüldü olarak kaldı. Sonra mesaj yazmaya devam etti.

İmam Bey; Olur. Nasıl isterseniz. Zorlamayacağım. Bu arada ismim Salih Altıntaş. İmam Salih diyebilirsiniz.

Memnun oldum. Siz benim ismimi ve soy ismimi biliyorsunuz zaten.

Diye mesaj attım. Bir kaç saniye yine mesajım görüldü oldu. Sonra İmam Salih mesaj yazmaya başladı.

İmam Salih Bey; Bende memnun oldum, Aybüke Hanım. O zaman iki gün sonra görüşürüz. Merak etmeyin, sizi kurtaracağım. Allah'a emanetsiniz.

Heyecanla doğruldum. Gülümsedim.

Allah razı olsun... Sizde Allah'a emanetsiniz.

Mesajı attıktan sonra hemen uygulamadan çıktım. Heyecanla zıpladım. Çok ses çıkmamıştı çok şükür. Çok mutlu olmuştum, çok fazla mutlu olmuştum. Kesinlikle namazlarımda İmam Salih için dua edecektim. Allah onu ona yakışan ile mutlu etsin inşaAllah. Sevdiği ile hem ahirette, hem de dünyada hep birlikte ve mutlu olsunlar inşaAllah. Allah yüzünü hep güldürsün, her sıkıntısı geçsin inşaAllah. Amin...

🌹

Kısa oldu ama bence güzel oldu. İmam Salih kurgusu texting, düz yazı karışık olacak. Bu yüzden bazı bölümler full texting, bazı bölümler full düz yazı veya düz yazı/texting karışık olabilir. Şimdiden haber vermek istedim. 💛

Her bir kurgum, her bir çiftim gibi onlar da farklı olacak ama genel olarak Mahperi serisi benim için çok ayrı. Bu kitaptaki çiftler benim için çok özel, özellikle bir çiftimiz çok çok özel... Yunus ve Aylin'i ilerleyen bölümlerde okumaya başlayacağız, tahmini bir kaç bölüm sonra gibi. Ama diğer çiftimiz için bize biraz zaman lazım. Muhtemelen 10-15 bölüm arasında o çiftimizle tanışırız. 🥺🤍

Bölüm nasıldı?

İmam Salih ve Aybüke Aytuğ hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce Salih Aybüke'ye nasıl yardım edecek?

Sorularıma cevap vermeyi unutmayın, lütfen. Düşünceleriniz her zaman benim için çok önemli. Yorumlarınızı ve oylarınızı hikayemden eksik etmeyin. Hikayemin sizin desteğinize ihtiyacı var, unutmayın. Tüm destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum. Sizleri çok ama çok fazla seviyorum, kendinize çok iyi bakın. Gelecek bölümde görüşmek üzere! 🕌

Allah'a emanetsiniz! 💛

İmam SalihHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin