15. fejezet 18+

136 6 3
                                    

A csapatnak muszáj volt időközben lepihennie, mert az út hosszúnak bizonyult. Az éjszakára a vadonban táboroztak le, ahol több tüzet is raktak a biztonság kedvéért, ami remélhetőleg megrémítette az erdei szörnyeket. Mindenki ott aludt, ahol helyet talált, és nem telt sok időbe, mire az egész társaság szunyókált.

Azonban Visanának ismét rémképek jelentek meg álmában, s Nahon fájdalmas arckifejezése most is ott virított előtte. Nagy levegővételek közepette kelt fel a mellette fekvő férfi mellől, majd körülnézett a táborban. Chired horkolva aludt, mindaddig Naevis és Noiren helye üres volt. Ettől a leány aggódni kezdett, féltette a fekete hajú férfit.

Így gondolkodás nélkül indult meg az erdőbe, amerre a nyomaikat ki lehetett venni. Követte őket a sötét rengetegbe, legbelül félt, Noirennek valami baja esett. Mindaddig feszült volt, hogy Nahont a többiekkel hagyta, és aggódni fog érte, de elméje csak hajtotta előre. Végül megállt, s hallgatózott.

Nemsokára fülébe szökött egy hang, melyet pihegéshez tudott hasonlítani. Ezért megrémülve kezdett el menni, hátha Noiren megsérült, talán segítségre van szüksége. Visana nem is gondolkodott, csak később vette észre, mibe menetelt bele.

Az esti kékes fényben meglátta a hang forrását, mire majdnem felsikkantott. Egy farönkön ült Noiren, felsőteste meztelen volt. A királylánynak háttal helyezkedett el, izmai meg-megfeszültek, miközben száját kéjtől fűtött lihegés hagyta el.

– Nae...Naevis – nyöszörögte a férfi, mire a hercegnő meglátta az emlegetett személyt.

A vörös hajkoronájú nő vad csípőmozgással vette birtokba Noiren férfiasságát, ezt még innen is látta az ifjú. Azt sem tudta, mit tegyen, csak állt, és figyelte az eseményeket. Hallgatta Noiren nyögését, nézte izmos felsőtestét, s pillanatnyilag erős vágyat érzett arra, hogy ő is átéljen valami hasonlót Nahonnal. Agya még a Chired okozta félelmet is kiűzte a fejéből, csupán figyelni tudta a két test egyesülését.

– Ó, Noiren, csináld! – nyöszörgött Naevis, közben fürtjeit kecsesen a háta mögé dobta.

Ez volt az a pillanat, mikor meglátta a sötétben álldogáló Visanát, abbahagyta eddigi tevékenységét, és arcára óriási mosoly kúszott. Majd sokkal hevesebben kezdett mozogni Noiren farkán, hogy féltékennyé tegye a hercegnőt.

A hófehér lány földbe gyökerezett lábbal figyelte tovább az eseményeket, míg Naevis azt hitte, ezt a sokkot ő váltotta ki belőle. Mindaddig Noiren egyre hangosabb lett a rajta mozgó nő mélyebb s erőteljesebb fel-le emelkedése miatt. Kezével a fekete hajú vállába kapaszkodott, aki magához ölelte a nőt.

Visana ebben a pillanatban eszmélt rá, hogy a férfi mégis összefeküdt Naevisszel, hiába csalta meg az rengeteg emberrel. Talán, mert még mindig szerette? Vagy ez az ő részéről is csak az élvezetek hajszolásáról szólt? Akárhogyan is volt ez, gondolatát nem tudta befejezni, mert a zöld szemű hangja határozottan csendült.

– Noiren, gyerünk, keményebben! – parancsolt az alatta lévőre, aki erőteljesebben kezdett el mozogni a nőben. – Ez az, csináld, ne állj meg!

– É-én – lihegte – próbálkozom!

– Az nem lesz elég, dugj már meg rendesen is! Légy már igazi férfi!

– Micsoda?

A kék íriszű kérdése olyan hirtelen jött, hogy Visana meglepődött rajta. Beszéde halk volt s jócskán bántott. Rögtön a ki- és behatolással is leállt, Naevis hiába folytatta azt, amit korábban csinált. Noiren leszorította a csípőjét, mire a vörös hajú vergődni kezdett a karjában.

Narfolk rózsája 18+ BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant