🌻 My Own Light🌻 Eposide 17 Zawgyicode end

1.3K 3 0
                                    

"ဦး ေကာင္းကင္ေပၚမွာ ၾကယ္ေတြအမ်ားႀကီးပဲ လွလိုက္တာေနာ္ ''

''အင္း ဟုတ္တယ္ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ရဲ႕ ေနေရာင္ျခည္က ပိုလွတယ္ ''

''အပိုေတြ အရမ္းေျပာတာပဲ.....အခုကျခည္ကလွခ်င္လွေနဦးမွာေပါ့ ေနာက္က် ကေလးေမြးၿပီး ဝတုတ္မႀကီး ျဖစ္လာရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲလဲ ''

''ဘာျဖစ္လဲကြာ ကိုယ္က ျခည္ဘယ္လိုပုံပဲျဖစ္ျဖစ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာသိတယ္မလား ဝတုတ္မႀကီး ျဖစ္လည္းခ်စ္မွာ...''

''တကယ္ေျပာတာေနာ္ ဟြန႔္ ေနာက္က်မွ အခ်ိဳးေတြေျပာင္းမယ္မႀကံနဲ႕ ''

''မေျပာင္းပါဘူးကြာ ကိုယ္ေျပာျပမယ္ ဟိုသီခ်င္းေတာင္ရွိေသးတယ္ ''

''ဘယ္သီခ်င္းလဲ...''

''အဟမ္း 🎶 ႐ုပ္ဆိုးလည္းခ်စ္မွာပဲ.... ႐ုပ္ေခ်ာလဲခ်စ္မွာပဲ.... ျဖဴျဖဴေလးလဲခ်စ္မွာပဲ.... မည္းမည္းေလးလဲခ်စ္မွာပဲ.... ပိန္ပိန္ေလးလည္းခ်စ္မွာပဲ.... ဝလုံးေလးလည္းခ်စ္မွာပဲ... နင္အဘြားႀကီးျဖစ္ရင္လည္း ဒီအဘိုးႀကီးကခ်စ္မွာပဲ...🎶 ဘယ္လိုလဲ ကိုယ္လဲအဲသီခ်င္းထဲက အတိုင္းမင္းေလးကို ခ်စ္မွာပါဗ်ာ..''

ဦးဆိုျပလိုက္တဲ့သီခ်င္းေၾကာင့္ သဲျပင္ေပၚက ဦးလက္ေမာင္းေပၚ အိပ္ေနရာမွ ထထိုင္လိုက္ကာ၊ ေျပာတတ္လြန္းတဲ့ ဦးရဲ႕ ရင္ဘတ္ကို တစ္ခ်က္ထုလိုက္၏။

''ေဟာ ကိုယ့္ကို ဘာလို႔ထုတာလဲ ကိုယ္ကအမွန္တိုင္းေျပာတာကို ''

''သီခ်င္းစာသားမွားေနလို႔...''

''ဘယ္ေနရာမွားလို႔လဲ...''

''နင္အဖြားႀကီးျဖစ္ရင္လည္းမဟုတ္ဘူး အဲေနရာမွားေနတယ္..''

''အဟြန႔္ ကိုယ္ကဘာမ်ားလဲလို႔ ကိုယ္တမင္ေျပာင္းလိုက္တာေလ ေတာ္တယ္မလား ''

ျခည္ ဦးကို မ်က္ေစာင္းေလးထိုးလိုက္ကာ....

''ေတာ္ပါတယ္ ေတာ္ပါတယ္ အရမ္းကိုေတာ္လြန္းပါတယ္ေနာ္ ''

''အဟြန႔္ အဟြန႔္...ကဲပါဗ်ာ လာကိုယ့္လက္ေမာင္းေပၚ ျပန္အိပ္ ''

''ျခည္အဲလို အိပ္လို႔ အိပ္ေပ်ာ္သြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ ''

''အိပ္ေပ်ာ္သြားရင္ ဘာစိတ္ပူစရာရွိလို႔လဲကြာ ကိုယ္တစ္ေယာက္လုံးရွိေနတာ ေပြ႕သြားမွာေပါ့ မဟုတ္ဘူးလား ''

🌻 My Own Light 🌻 (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang