İlk Görüş

1.5K 68 5
                                    

Esneyerek uyandım. Saat 5'i 4 geçiyordu. Üzerime hızlıca kalın bir elbise ve ona uygun hırka geçirip odadan çıktım. Meryem ablada uyanmış montunu giyiyordu. Bende kabanımı ve botlarımı giyip dışarı çıktım.

Bugün Meryem ablalardaki 5.günümde. bu beş gün yorucu ama güzel geçiyordu. Yavaş yavaş alışıyordum. Soğuk havayla tamamen uykumdan uyanıp yürümeye başladım. Dükkandan içeriye girdik. 

"Kuzum gelirler birazdan ben başlıyorum sen etrafı temizleyip yardıma gelirsin"

"Tamamdır abla"

Etrafı bir güzel temizlediğimde içeriye bir topluluk girdi. Hepsine kısaca göz gezdirdim. İçeriden Meryem abla çıkıp geldi. Gözleri dolduğunda gelen kişinin kocası olduğunu anladım. Zaten hepsinde askeri üniforma vardı.

"Meryem'im"

"Haktan"

İkisininde yüzünden anlaşılıyordu birbirlerine olan sevdaları. Yüzüme sıcak bir gülümseme yerleştirdim. İzlenildiğimi hissedip başımı çevirdiğimde gerçektende izleniyordum.

Hemde bütün askerler tarafından. Bazıları dümdüz bana bakıyor bazılarıysa merakla. Gerilerek arkaya gittim. En iyisi yemek yapmaktı.

Ben güzelce kahvalatı menüsü hazırladıktan sonra Meryem abla arada gelsede onu kocasının yanına göndermiştim.

Koskoca timle beraber yiyeceğimiz için ki ben toktum, masaları birleştirmiştik.

Birkaç askerinde yardımıyla herşeyi masalara taşıdık. Ben oturup sadece 3 tane zeytin ağzıma atmıştım. Çoğu kişinin bakışı hâlâ bendeydi. Ve bu da geriyordu beni. Çünkü kendi şehrimde bile kasabada pek gezmezdim. Çok kişiyle oturup kalkmazdım. Bu yüzden şuan bu kadar kalabalık olmak beni bir hayli germişti.

En sonunda biri dayanamamış olacak ki bana seslendi. "Pardon bu arada siz kimsiniz?"

Ben kimdim?

Mısrasın.

Şaka yapıyorsun?

Ciddiyim.

Tamam tamam sus.

Ben tam konuşacaktımki Meryem abla konuştu. "Eski bir komşum bazı durumlardan dolayı buraya taşındı, şimdide benim yanımda çalışıyor Talha"

"Hoşgeldiniz?" Adımı sorar gibi söylemişti.

"Mısra" diye devam ettim.

"Memnun oldum Mısra hanım bende Talha" başımı salladım. "Bende Tunahan" dedi esmer tenli siyah saçlı olan.

"Bende Mithat"

"Sezgin"

"Soner"

"Faruk"

"Sinan"

"Ferhat"

"Hasan"

"Utku"

"Gökalp"

"Melik"

"Caner"

"Tarık"

"Murathan" dedi son olarak en ciddi görünen.

"Memnun oldum"

MısraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin