"Keşke beni senden vazgeçmek zorunda bırakmasaydın..."
***
Alice
Bugüne kadar istediğim tek şey, mutlu olmaktı. Gelecek planlarımın en başında geliyordu mutlu olmak. Daha sonra, kendime ve kalbime göre birine aşık olmayı diliyordum Tanrı'dan, ki bu kişi asla Cindy değildi. Belki ilk tanıştığımız zamanlardaki gibi kalsaydı olabilirdi. Ama o çok değişmişti. Benim sevdiğim, aşık olduğum kız değildi.
O başka biriydi. Onu tanımıyordum.
Sadece sevdiğim kişiyle mutlu olmak istiyordum. Bu kadar basit bir şeydi istediğim. Ama aslında hayata geçirmenin, bu kadar kolay olmadığını gördüm Cindy'i severek.
Son zamanlarda, sürekli keşke der oldum onun yüzünden. Keşke onu tanımasaydım diyorum bazen. Aşk aslında güzel bir şeydi ama onun yüzünden, acı çekiyordum. Aşk bu kadar acı veren bir şey olmamalıydı.
Aşk güzel bir şeydi. Mutlu etmeliydi.
Nitekim, Cindy'i unutmaya ve yüreğimi enkaza çeviren bu aşkı o enkaza gömmeye karar vermiştim artık. Cindy ile ben birbirimize uygun değildik. O benim gibi değildi, ben de onun gibi olamazdım zaten. Çok bile dayanmıştım.
Keşke bugüne kadar benimle oynamasına izin vermeseydim. Bu da benim aptallığım...
***
Sınavlar bittikten sonra, tamamen rahatlatmıştım. Bir yıl daha geride kalıyordu. Artık Cindy'i görmek zorunda kalmayacaktım. Okul bitiyordu ve en çok, artık Cindy'i görmek zorunda kalmayacağım için seviniyordum.
Okuldan çıkmak için, Aida'yla okulun çıkışına doğru yürüyordu konuşarak. Gündemimiz yıl onu partisiydi.
"Partiye geliyor musunuz kızlar?" diye yolumuza çıkan kişi Fred'di.
Okul bittiği için yıl sonu partisi vardı. Ama ben gidip gitmemek konusunda kararsızdım. Çok keyfim olduğu söylenemezdi.
"Bilmiyorum karar vermedim henüz." dedi Aida. Fred, gözlerini bana dikince, omuzlarımı silkerek cevap verdim ben de.
"Keyfim yok bu ara. Gelmeyi düşünmüyorum." dedim. Fred, ellerini omuzuma koydu.
"Cindy yüzünden kendini kapatman hiç doğru değil. O Martin'le gününü gün ediyor. Sen neden kendini kapatıyorsun ki?" dedi. Cidden o kadar haklıydı ki...
"Fred doğru söylüyor Alice. Bence Cindy senin bu halini görünce zevk alıyor. Onu mutlu etme. Fred, bir partnerin var mı?" diye sordu Fred'e. Fred, başını olumsuz bir şekilde salladı.
"Henüz yok malesef." dediğinde, Aida gülümsedi.
"Neden Alice'e teklif etmiyorsun?" dediğinde, gözlerim büyüyerek baktım yanımdaki kıza.
"Aslında olabilir Alice. Cindy'nin onu aştığını düşünmesi, egosunu zedeler belki." diye destekledi Fred. Aslında evet. Cindy'nin sonsuz egosunu kırmamız gerekiyordu.
"Olabilir aslında. Peki sen kiminle geleceksin Aida?"
"Justin teklif etmişti. Onu kabul ederim. Hiç sorun değil benim için." dedi gülümseyerek. O kadar iyi bir arkadaşa sahiptim ki.
"Tamam o halde. Haberleşiriz yine." dedi Fred ve ayrıldı yanımızdan. Biz de Aida'yla okuldan çıktık.
"Hadi gel parti için yeni ciciler alalım." dedi Aida gülerek. Ben de güldüm ve onayladım onu. Alışveriş iyi gelebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALICE (GxG)
RomanceAlice, Cindy'e çok aşıktı. Yaptığı her şeye katlandı bu yüzden. Ama bir yere kadar... 08.09.2023