'İnsanı, durduramadığı duyguları ve arzuları uçuruma götürür. Bu yüzden insan, kendi celladıdır.'
Alice
Gece yarısı kapı çaldığında hemen kalktım. Zaten uyumuyordum. Uyuyamıyordum daha doğrusu. Geceliklerimle kapıya doğru yürüdüm. Kim bilir yine ev arkadaşlarımdan hangisinin sevgilisi gelmişti?Kim olduğunu sormadan kapıyı açtığımda, Cindy ile karşılaştım. Beynimden vurulmuşa döndüm onu karşımda görünce. Asla beklemiyordum.
Ben donup kaldığım için bir şey diyemiyordum. O ise bana bakıyordu öylece. Birazcık da olsa kendimi zorlayarak konuşmaya çalıştım.
"Cindy ne i-" diye konuşmaya çalışırken, dudaklarıma kapandı birden. Neye uğradığımı şaşırmış durumdaydım. Cindy dudaklarımdan öpüyordu ilk kez.
Ve bunu gecenin bir yarısı evime gelerek yapıyordu.
Çok hoşuma gitmesine rağmen, öpücüğü derinleştirmesine izin vermedim. Ellerimi omuzlarına koyarak durdurdum ve geri çektim kendimi.
Birkaç kez derin nefes aldım. Bunu yapmasam ölecektim şuracıkta.
"Ne yapıyorsun sen? Bu ne demek oluyor?" dedim nefes nefese.
"Sana geldim Alice. Ben... Ben çok düşündüm ve sana- bunu burada mı konuşacağız?" dedi ellerini kollarına sürterek. Üşümüş olmalıydı. Gece serindi epey.
"Gel, geç içeri." dedim ve kapıyı daha da açtım. O içeri geçtikten sonra kapıyı kapattım. Ezbere bildiği odama gitti. Ben de odama geçmeden önce sıcak bir kahve yaptım. Kahveyi severdi.
Kahveyi yaptıktan sonra odama geçtim. Ayakta duruyordu. Camdan dışarıyı izliyordu. Yanına gittim ve kupayı ona uzattım.
"Al bunu. Üşümüşsün. İyi gelir." dedim. Gülümseyerek kupayı aldı ve bir yudum aldı. Ben de yatağıma girdim ama uzanmadım. Oturup ona bakmaya başladım. Buraya gelmesinin bir nedeni olmalıydı.
"Neden geldin Cindy? Gece gece bir şizofrenin evinde ne işin var?" diye sordum. İki gün önce bana şizofren demişti.
Elindeki kupayı, camın kenarına bıraktı ve bana döndü. Yanıma gelip yatağa oturdu.
"Özür dilerim. O gün neden öyle davrandım bilmiyorum? Bu aralar pek yolunda değil hayatım."
"Hayatını rayından çıkaran ben değilim ama değil mi? Bunun faturasını bana kesmen çok acımasızca."
"Haklısın. Özür dilerim tekrar." diyerek dudaklarıma yaklaştı. "Seninle eskisi gibi yakın olalım istiyorum." dedi önüme düşen saçlarımı geriye atarak.
"Oynama benimle Cindy. Yapma bunu. Sana olan zaafımı kullanma." dedim fısıldar gibi.
"Hayır Alice. Oynamıyorum." dedi ve dudaklarını dudaklarıma sürttü. "Gerçekten seni geri istiyorum." dedi ve bir öpücük bıraktı dudaklarıma. "Eski günlerdeki gibi." dedi ve tekrar öptü. Cindy, çok usta bir manipülatördü.
Ona karşılık vermek istemiyordum ama ona olan zaafım ağır basıyordu. Cindy'e karşı koyamamam, beni oldukça güçsüz ve çaresiz bırakıyordu karşısında. Ve ben bu durumdan oldukça rahatsızdım.
Daha fazla kendime hakim olamadım ve saçlarına asılıp, öpücüğüne karşılık vermeye başladım. Mutluydum. Çok mutluydum. Ama biliyordum ki, yere çok fena çakılacaktım.
Alice'in Cindy'e karşı gardını indirmesi, ona karşı hissettiği büyük aşktan kaynaklı. Alice de rahatsız bu durumdan ama kalbine karşı koyamıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALICE (GxG)
Roman d'amourAlice, Cindy'e çok aşıktı. Yaptığı her şeye katlandı bu yüzden. Ama bir yere kadar... 08.09.2023