13- Mutlu bir gelecek

176 17 9
                                    

'Bir noktaya kadar mutlu olabilmek için o noktaya kadar, acı çekmiş olmak gerekir.'

***

Alice
Cindy de gittikten sonra eve girdim. Kapıyı kapattım ve sırtımı kapıya dayadım. Ellerimle yüzümü sıvazladım. Bitmişti sonunda. İçimdeki her şeyi Cindy'nin yüzüne söylemek rahatlatmıştı. Yaptığı her şeyin fazlasıyla ona geri dönmesi de Tanrı'nın şaşmaz adaletinin neticesiydi.

Kapıda öylece dururken, Aida çıktı mutfaktan ve karşımda durdu.

"Neler oldu?" diye sordu. Gülümseyip, daha da yaklaştım ve ellerimle yanaklarını kavrayıp, güzel yüzüne baktım.

"Bir şey olmadı. Sadece artık Cindy diye bir sorunumuz kalmadı." dediğimde anlamsızca baktı yüzüme. Gülümsemem büyüdü ve dudaklarımı elmacık kemiğinin üstüne bastırdım hafifçe. "Hadi artık kahvaltımızı edelim. Acıkmadın mı?"

O da düşünmeyi bırakıp gülümsedi ve elimden tutup mutfağa çekiştirdi. Ben de direnmeden peşinden gittim ve mutfağa geçip keyifli bir kahvaltı yaptık.

***
Kahvaltıdan sonra, dışarı çıkmış kafamıza göre geziyorduk. Ne yapsak diye düşünmüştük ve evde kalmamayı tercih ederek, hem yürüyüş yapmış oluruz diye dışarı çıkmıştık.

"Cindy'le ne konuştunuz?" diye sordu Aida. Yürüyüş yolunda yürüyorduk o sırada. Ellerimi üstümdeki sweatin cebine koydum.

"Pek bir şey yok. Yani işte Cindy yine manipülasyona başlamıştı. Tam o sırada Martin geldi ve bizi gördü. Cindy'e evlenmek teklifi etmiş. Ama tabii bizi görünce ben de her şeyi anlattım. Aslında Martin'le sevgiliyken beni öptüğünü falan. Martin'de terketti onu." dedim ve iç çektim. "Ben de içimde ne varsa hepsini söyledim Cindy'e. Sonra da gitti."

"Martin üzülmüş olmalı." dedi Aida. Ben de başımla onayladım.

"Üzülmüştü. Ama sevinmeli bence. Cindy gibi birinden kurtuldu. Evlenselerdi daha kötü." dediğimde başıyla onayladı.

"Her şey için geç olurdu." dediğinde, eli cebimden çıkardım ve onun elini tuttum. Eli sıcacıktı. Yüzüne doğru baktığımda, bana baktığını gördüm. Yüzünde tatlı bir tebessüm vardı. Elimi bırakmadı ve uzun süre el ele yürüdük.

Eve döndüğümüzde de birlikte bir şeyler hazırladık ve birlikte yedik. En sevdiğimiz şeylerden biriydi birlikte yemek yapmak.

Artık kendimi iyi hissetmeye başlamıştım tam olarak. Yıllardır Cindy yüzünden gülmeyen yüzüm, Aida sayesinde gülüyordu. Diğer insanlar gibi yaşamak, sevdiğim kişiyle bir şeyler yapabilmek iyi hissettiriyordu. Bundan sonraki hayatımda da sadece Aida'yla mutlu bir hayat istiyordum.

Sona iki adım...

ALICE (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin