CINCIZECI ȘI PATRU

1K 61 0
                                    

     La auzul cuvintelor lui, ea încearcă sa se retragă, speriata. Doar ca nu avea spațiu de manevra. Trupul lui o ținea imobilizata sub el. Madularul lui era adânc înfipt în ea.
    - Nu te speria, iubito! Ii șoptește el la ureche și ii cuprinde lobul între buze. Nu voi întra în fundul tău, încearcă el s-o liniștească. Nu asta am de gând. Poate doar cu limba voi întra acolo, dacă îți va face placere. Linisteste-te.
   Ea se calmează imediat și se împinge în el, nu prea avea stare când îl simțea în ea. Și gândul ca limba lui sa exploreze alta parte a corpului ei, i se părea incitant. În mod ciudat, în loc sa fie oripilata, se simțea excitata de o asemenea idee porcoasa.
    - Ai încredere în mine? O întreabă el, continuand sa o penetreze, din ce în ce mai tare.
    - Da, vine răspunsul automat.
    Atunci, Tony iese cu regret din ea și ii pune doua perne sub abdomen. Ii depărtează picioarele și se apleacă sa ii poată linge petalele în voie. Dintre labiile ei ude, culegea nectarul ei cu limba și îl ducea spre gaura îngustă a anusului ei. O mie de senzații unice și puternice ii strabat întreg corpul când limba lui pătrunde încet in anusul ei virgin. Niciodată nu-si imaginase ca va fi sarutata acolo și ca poate  fi atât de plăcut. Nu era scârbos, nu era dureros, era incredibil de plăcut și excitant.
    Tony se asigurase ca umezise bine gaura extraordinar de strâmtă, cu saliva lui și sucurile ei, apoi o pătrunde printre labiile ude, adânc în vaginul ei mic. De fiecare data când ieșea, o făcea complet, mangaind cu vârful penisului, gaura anusului, lăsând tot mai mult nectar de-al ei acolo. Cu buricul degetului mare, ii masează gaura alunecoasa, în timp ce continua sa o penetreze tot mai tare și mai repede. Explozia era aproape, o mai pătrunde de câteva ori, apoi iese repede și puțin din vârful penislui pătrunde în orificiul ei strâmt. Ea scoate un tipat panicat, încearcă sa se retragă, dar el o tine nemiscata cu o mana, în timp ce, cu cealaltă, își tine madularul, controlând adâncimea. Doar puțin din vârf trebuia sa pătrundă acolo, atât cât sa nu doară, atât cât sa poată ejacula înăuntru. Atât cât sa înnebunească. Când ea simte jetul fierbinte direct în fund, tresare, geme, se prăbușește înapoi peste perne. Un sentiment unic, excitant și ravasitor.
    - Ti-am spus ca nu intru acolo, ii spune el, invaluidn-o cu bratele lui. Doar ejaculez acolo.
    - Am crezut ca o sa intri, spune ea, simtindu-se vinovata.
    - Parca aveai încredere în mine, ii amintește el.
    - Parca îți pierdeai controlul, ii amintește și ea.
    - Dacă nu te miști și ma lași pe mine sa controlez unele situații, nu se întâmplă asta.
    - Vreau sa repetam, ii spune ea, intorcandu-se cu fata spre el.
    El o privește amuzat, cu sprâncenele ridicate.
    - Repetam de câte ori vrei tu.
    - Mai vreau, șoptește ea și îl saruta din nou.
    Iar Tony se supune cu placere.
    Durata de recuperare era tot mai lunga, între doua acte fierbinți. Dar și partidele erau tot mai lungi. Uneori tandre, încărcate de blândețe și mișcări lente, alteori sălbatice, încărcate de pasiune dezlantuita, brutala. Și de fiecare data, Alisson ii cerea sa ejaculeze în fundul ei. Simțea ca își pierde mințile când simțea sămânța lui invadand-o. Nu înțelegea de ce o excita teribil, ceea ce o făcea sa-si doreasca sa simtă asta în vaginul ei. Sa-l simtă umpland-o de sămânța lui, pulsand în ea, vibrând în ea.
    La un moment dat adormise, dar se trezise, la scurt timp, cu madularul lui direct în ea, penetrand-o cu putere, apoi se trezise cu limba lui între labiile ei, lingand cu tandrețe. Nu știa cat era ceasul, de era dimineața, amiază sau din nou seara. Dormea puțin, făcea sex mult. Asa cum ii promise el. Ti-o trag mult. Și mult a fost.
    Era după amiaza târziu când se trezește de-a binelea, rupta de foame și de sete. Tony nu era lângă ea. Se da jos din pat și vede geanta cu hainele ei lângă șifonierul din camera. Bucuroasa, cauta pe acolo și scoate o pereche de jeansi strâmți și un pulover larg. Se repede la baie, dornica sa facă un dus. Se simțea lipicioasa. Tony o umpluse de sămânța lui, peste tot, mai puțin intr-un loc. Cel mai important. Va trebui sa-i propună prezervativul. Voia sa-l simtă, în momentul exploziei, voia sa-l simtă.
   După ce face un dus rapid, coboară la parter de unde venea un miros divin de carne fripta.
    - Mi-e foame de mor, se plânge ea și îl îmbrățișează pe la spate, lipindu-si obrazul de omoplații lui. El stinge focul și își pune mâinile peste ale ei.
    - Și mie, spune el și ii duce ambele mâini la șlițul pantalonilor, direct pe întăritura din spatele materialului.
    - Oh, Doamne, exclama ea, strângând de carnea tare. Tu te saturi vreodată?
    - De tine? Niciodată. Ce te faci, prințesă?
    - Cred ca îmi dau pantalonii jos, spune ea și începe sa descheie nasurii jeansilor.
    El își eliberează madularul din pantaloni și se așază pe scaun, ea vine în picioarele goale peste el și îl incaleca. Îl saruta cu pasiune fierbinte, în timp ce-l călărește cu repeziciune.
    Orgasmul nu se lasă așteptat, iar Tony o ridica repede din penisul lui. Dar ea se lasă în genunchi și îl cuprinde cu gura. Mișcare neașteptată, răvășitoare și hotărâtoare. Penisul lui nu apuca sa pătrundă în gura ei decât de trei ori, apoi ejaculeaza inevitabil.
    Când simte lichidul amărui, invadandu-i gura, Alisson suge cu putere, iar Tony simte ca-si pierde mințile. Un geamăt prelung ii iese din gâtlej, și avea impresia ca-l supse de orice vlaga mai avea în el. Ea se ridica mulțumită și ii spune incet:
    - Nu ai gust atât de rău.
    - Oh, Doamne, iubito, ma omori, exclama el și o trage în bratele lui pentru un sărut barbar.
    - Tony, vreau sa te rog ceva, spune ea când el o lasă să respire.
    - Orice, răspunde el.
    - Vreau sa folosești prezervativul.
    - Poftim? Se da puțin în spate sa o poată privi mai bine.
    - Vreau sa te simt, când îți dai drumul. Explica ea, intimidata.
    - Și cu prezervativ, crezi ca vei simți ceva?
   - Da, o sa te simt pe tine.
   - Eu nu folosesc asa ceva, prințesă. Răspunde el tăios.
    - Dar, atunci, nu o sa te pot simți.
    - Vrei sa ma simți? Răspund el amenințător. O sa ma simți din plin, iubito, o sa te umplu cu sperma mea, o sa te îneci în ea. Dar, pe urma, va trebui sa ne asumam consecințele.

MOLIA <pânza de păianjen(II)>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum