- Tony? Unde e Tony? Întreabă Alisson, imediat ce Eric întra pe ușa.
Acesta o privește puțin surprins de răbufnirea ei, dar ii raspunde calm.
- E bine, nu a pățit nimic, stai liniștită.
- Unde e? Insista ea îngrijorată.
- A plecat în Texas. La un prieten de-al lui. Are nevoie de putina liniște și relaxare.
- Texas?! Tipa ea cu deznădejde. Apoi o rupe la fuga pe scări în sus, spre dormitorul pe care îl ocupa când venea în vizita.
- Ce naibii a fost asta? Întreabă Eric privindu-si nevasta, cu ochii lui verzi , patrunzatori.
- Nu știu, spunea ea și se ridica de pe coltarul masiv, sa-si îmbrățișeze soțul.
- Bine ai venit acasă, iubitule! Ii spune ea si se lipește de el.
- Mereu ma distragi, pustoaico, ii spune el și o ridica de fund. Imediat, picioarele ei se incolacesc în jurul lui, gura ei o cauta, flamanda pe a lui.
Simțind ca explodează, Eric se așază cu ea în poala pe coltarul de unde se ridicase ea mai devreme. Imediat, mâinile ei desfac șlițul pantalonilor și eliberează penisul erect, mereu pregătit pentru ea. Își ridica rochia și da la o parte dantela chiloților, infigandu-se nerăbdătoare în madularul lui.
Eric o cuprinde cu bratele și o trage în el, ea se împingea, cuprinsa de frenezie, cu mișcări rapide și adânci, gemand înăbușit. Îl călărea înnebunită, prabusindu-se rapid peste el, zguduita de spasmele orgasmului.
- O, nu, sa nu crezi ca scapi asa ușor, pustoaico, ii spune el și o așază cu genunchii pe jos, cu pieptul și bratele sprijinite se șezutul coltarului. Se poziționează și el în genunchi, în spatele ei, și o penetrează adânc. Cu o palma o apăsa pe mijloc, cu cealaltă o apăsa pe abdomen, tragand-o în madularul lui, în același timp, știind ca ii garantează încă un orgasm.
- Te iubesc atât de mult, șoptește ea, respirând greu în urma actului ce tocmai s-a consumat.
- Și eu te iubesc, ii răspunde el, ajutând-o sa se ridice. Cum naiba se face ca nu ma satur de tine, pustoaico?
Își strânge soția la piept și ii mângâie parul negru, mătăsos. Era topit după ea, ar fi în stare de orice pentru ea și fiul lui.
- Ma îngrijorează Alisson, spune ea cu nasul în pieptul lui.
- De ce? Întreabă el sceptic.
- Cred ca e îndrăgostită.
- Oho, se amuza el, asta ar fi ceva interesant de urmărit. Ce bărbat ar putea sa-i facă fata? S-o domolească, sa-i reziste? Nu cred ca fraierul va rezista mult pe lângă ea. Va da bir cu fugiții. Chiar, ce bărbat e suficient de prost încât sa se combine cu ea?
- Unul ca Tony, spune ea și își simte soțul incordandu-se instantaneu sub atingerea ei delicata.
- Ce vrei sa spui?
- Ca un bărbat ca Tony ii poate suci mințile, verișoarei tale, ii poate rezista și o poate potoli.
- Alisson îndrăgostită de Tony?! Exclama el, ca și când ar fi spus o aberație. Scarlett, ce tot vorbești?
- Crezi ca ea nu se poate îndrăgosti?
- Nu, Alisson chiar nu se poate îndrăgosti. Nu e capabila de sentimente din astea.
- Și tu ai fost? Pana sa ma cunoști pe mine.
Eric rămâne pe gânduri. Avea sens ce ii spunea soția lui înțeleaptă. Doar ca nu o vedea pe Alisson, îndrăgostită. Dar, nici pe el nu se văzuse, cândva...
- Nu mai e o fetita, Eric. E femeie în toată firea. Și e capabila de sentimente puternice.
- Dar Tony nu e!
- De unde ști tu?
- Pentru ca Tony nu iubește pe nimeni. Tony e un bărbat fără mila de cineva. Ucide cu sânge rece. Cum sa fie îndrăgostită de un asemenea om?
Scarlett se da puțin in spate, sa-si poată privi soțul cu reproș.
- Și vorbele astea vin tocmai de la tine?! Cum poți fi atât de ipocrit? Și tu ucizi cu sânge rece, nici tu nu te credeai capabil de iubire, și tu ai fost exact la fel.
- Nu, iubita mea, nu am fost exact la fel. Eu am fost mai chibzuit. Tony e ca o avalansa, e o adevărată mașinărie de război.
- Este capabil de sentimente, e o ființa umana, în esența. Îți pot demonstra.
Eric așteaptă curios sa vadă ce demonstrație ii va face dulcea lui soție. Ea se întoarce repede, plina de speranța, cu telefonul ei. Cauta grăbită conversația care o avusese cu Tony, cea pe care o citise și Alisson.
Eric citește și i se măresc ochii, pe măsură ce vede răspunsurile lui.
- Sa-mi bag, sopteste el șocat.
- Vezi? Spune ea, incantata.
- Nu știam ca tu și Tony sinteti atât de apropiați. Spune el nemulțumit.
- Ooof, exclama ea exasperata! Nu despre asta e vorba! Tu vezi ce scrie acolo?!
- Da, am văzut! Răspunde el, ușor iritat.
- Pai, și?!
- Și nu știu ce sa zic, la naiba?! Crezi ca de asta a plecat el?
- Sunt sigura!
- Dar, nu înțeleg? De ce nu a vorbit cu mine? De ce nu mi-a spus nimic? Ce îl oprește?
- Probabil nu vrea sa strice prietenia cu tine. Ii e teama de o reacție negativa din partea ta. Dar dacă tu vorbești cu el, poate se liniștește și se intoarce.
- Nu cred, spune Eric pe gânduri. Tony nu se teme de nimic. Dacă e îndrăgostit, macar pe jumate din cât am fost eu de tine, atunci nu i-ar mai fi pasat de prietenii și rahaturi.
- Dar poate ca onoarea lui este mai adâncă decât crezi.
- Sau îl împiedică ceva mult mai grav. Ceva nasol.
- Dar ce poate fi?
- Sa fiu al naibii dacă știu.
- Trebuie sa-l aduci înapoi.
- Lasa-l o vreme. Sa se reculeaga, poate ii prinde bine sa reflecte puțin asupra lucrurilor.
- Crezi ca s-a întâmplat ceva între ei?
- Nici asta nu pot sa-mi imaginez. Habar nu am.
- Alisson se ferește, dar o vad ca suferă ca un câine.
- Sa fie verișoara mea, îndrăgostită? Cum naiba a reușit? Și de cine? Tocmai de Tony!
Eric își trece mana prin par, apoi se trântește pe coltar.
- Dacă știam ca Tony ii poate pune capac, le făceam cunostinta de mult. Spune el cu tristețe.
- Lasa-ma sa vorbesc mai multe cu Alisson, poate se destăinuie. Poate e doar o pasiune de moment.
- Pai, ori e îndrăgostită, ori nu!
- Am spus ce părere am. Da-mi puțin timp și voi afla. Ok?
- Ok, oftează el și o cuprinde cu bratele.
- Și, iubitule, nu ai de ce sa îți faci griji în privința nici unui alt bărbat. Spune ea și se așază din nou în poala. Nu as putea sa-mi doresc alt bărbat. Încă nu m-am saturat de ceea ce am aici, continua ea și ii eliberează madularul erect din pantaloni.
- Tu chiar nu te saturi, femeie, spune el și o saruta cu patima.
- Te iubesc prea mult, ca să ma pot gândi la alt bărbat, spune ea și se înfige din nou în obiectul aducător de plăceri interminabile.
CITEȘTI
MOLIA <pânza de păianjen(II)>
RomanceAsemeni unei molii, atrasa de flacara strălucitoare, se îndreaptă spre pierzanie, spre focul mistuitor, ce urma sa-i parjoleasca sufletul și sa-i dogoreasca inima. Și tot ce va rămâne în urma, va fi doar scrumul...