- Ok, spune Emily simțind tensiunile și știind ce părere avea Alisson despre povestea asta, sa aibe o garda de corp. O cunoștea prea bine, după atâția ani în care venea de drag sa-i facă mâncare și curățenie. De multe ori stăteau amândouă la cafea și povesteau tot felul de lucruri, banale sau intime. Râdeau împreună, se băteau cu perne. Uneori, Alisson o ajuta la treaba prin casa sau găteau împreună. Alteori se uitau la filme, cu boluri imense de popcorn. Erau ca și doua prietene vechi.
- Haideți sa ne calmam și sa ne așezăm la masa. Continua ea pe un ton blând. Am pregătit cafea, niște gustări. Haideți...
Alisson se desprinde de trupul masiv al gărzii de corp și o îmbrățișează cu căldură pe menajera. Emily era o bruneta frumușică, de o seama cu Alisson, puțin mai înaltă și mai voluptoasa.
- Of, draga mea, spune aceasta strangand-o în brate. Vom trece și peste asta. Vei vedea.
La cum o cunoștea pe Alisson, probabil ca aceasta îl ura pe bărbatul incredibil de sexy, și făcea tot posibilul sa-i facă viata grea, sa plece cât mai repede din calea ei.
O conduce pe Alisson la canapea și dispare în bucătărie după cafele și fursecuri calde.
- Vino, uriașule, i se adresează ea lui Tony. Și ție ti-ar prinde bine un răgaz.
Tony urmărește buzele nimfei lui, cum se mulează pe marginea cestii de cafea, și își imaginează cum s-ar mula pe madularul lui.
Incredibil!
- Eu am nevoie de un dus, trântește el printre dinți și se îndreaptă spre etaj, lasandu-le pe fete sa-si savureze cafeaua și fursecurile. Auzi, fursecuri! El era bărbat de fursecuri?!
Întra în camera pregătită pentru el. Evident, Emily nu avea de unde sa știe de modificări. Lucrurile lui au rămas tot acolo. Pana la urma, care erau modificările? Alisson sa doarmă în patul lui? Goala, dornica, splendida! Iisuse! Revino-ti!
Își ia schimburi curate și întra în baie. Trântește hainele de pe el pe jos si întra în dus. Pornește apa și o lasă la o temperatura mai mult rece, decat calda. Sa-i răcească pielea încinsă, sa-i relaxeze mușchii și sa-i calmeze maciuca dureros de erecta. La dracu, asta nu se putea calma decât intr-un singur fel. Nu-si putea lua gândul de la buzele ei cum se mulau pe ceasca aia, nenorocita, de cafea! Când își amintea felul in care le gustase, felul în care le supse și le muscase, cum se înfruptase din ele și cât de bine se simțise... Nu mai rezista, își prinde penisul în palma și începe sa-l frece viguros. Trebuia sa se calmeze, altfel va exploda ca mașina ei. Nu e nevoie de multa munca, după câteva frecări zdravene, ejaculeaza pe gresia din dus, in jeturi puternice. Petele albicioase sunt rapid spălate de apa care curgea, pierzandu-se în rigola generoasa.
- Baga-mi-as! Înjură el frustrat. Baga-mi-as! Trântește din nou, mai tare. La dracu cu toate astea!
Începe sa se spele cu mișcări energice. Era nervos ca a fost nevoit sa se masturbeze, ca tanjea după ceva ce nu putea avea, era nervos pe ea ca era de o frumusețe rara, ca îl incita cu o simpla privire de smarald, era nervos ca era blocat acolo, în loc sa meargă la război și sa înlăture orice amenințare din viata ei. I-ar prinde bine sa ucidă pe cineva acum.
Iese din dus la fel de frustrat precum intrase. Își ia jeansii pe care i-a pregătit înainte sa între la duș, un tricou polo descheiat la nasturi, și pornește spre parter. La naiba cu costumele incomode și cămășile călcate la dunga. Avea nevoie de libertate de mișcare.
Le găsește pe cele doua palavragind despre haine, parfumuri. Alisson era relaxata, liniștită. Se pare ca prezenta menajerei ii făcea bine. Emily avea un ton calm și o vorba blanda. Era exact ce avea Alisson nevoie. Știa s-o dadaceasca, probabil o cunoștea bine. Fara sa le bage în seama, Tony întra în bucătărie.
- Stai, stai, ii spune Emily, jovial, urmandu-l. Aici e bucătăria mea. Dacă ai nevoie de ceva, te rog sa-mi spui.
Tony era deja cu mana pe ușa frigiderului, când ea îl oprește, punanad mana peste mana lui. Cealaltă mana i-o pune pe brat și ii zâmbește cald.
- Cu ce pot sa te ajut? Îl întreabă suav.
În mintea lui, vede o prostituata ieftina, punanad aceeași întrebare.
- Am nevoie de un sandviș, răspunde el în doi peri.
- Desigur, îți pregătesc imediat, răspunde menajera zâmbind în continuare, lipita de el.
Tony se da la o parte sa-i permită accesul la frigider.
- Cu ce preferi? Întreabă ea deschizând ușa frigiderului.
- Carne, multa carne, răspunde el pe un ton ciudat.
- Nu am atât de multă carne, Alisson nu e amatoare, prin urmare gătesc destul de rar carne, dar am ceva piept de curcan, dacă îți place.
- Orice, nu sunt mofturos. Doar sa fie consistent, nu am timp sa mănânc toată ziua.
- Bine, uriașule, îți pregătesc acum.
În timp ce Emily se pune pe treaba, Tony ii studiază formele voluptoase. În alte circumstanțe, ar fi răspuns flirtului ei și poate ca ar fi făcut sex, de câteva ori, cu ea. Dar mintea lui era ocupata de nimfa blonda din living. Trupul lui tanjea cu durere după acel trup micuț și apetisant ce era tolănit pe canapea. Nu avea, Emily, nici o vina ca el era întors pe dos și nu avea de unde sa știe ce zace în el.
- Poftim. Prânzul e servit, spune ea vesela și ii întinde farfuria cu mega sandvișul ce arata dumnezeiește.
- Multumesc, răspunde el, ursuz și apuca farfuria. Se reazama de blatul din bucătărie și musca cu pofta din festinul pregătit de Emily.
- Avem și mese și scaune, sa ști. Spune ea ironic. Nu trebuie sa mănânci în picioare.
- Mda, răspunde el sec, printre mușcături. Era flamand, din toate punctele de vedere.
- Pofta buna, uriașule, spune ea suav și părăsește bucătăria.
Tony își termina rapid sandvisul, apoi își spala farfuria și își scoate telefonul din buzunar. Avea doua apeluri pierdute de la Eric. Îl suna imediat.
- Dacă nu răspundea nici Alisson la telefon, trimiteam acum o armata acolo! Îl cearta Eric. Ii putea simți îngrijorarea în voce.
- Probabil ai sunat când eram la duș, spune Tony. Ști ca nu stau mereu cu ochii în telefon.
- Da, da, știu! Ce dracului s-a întâmplat?
- Brik. Răspunde Tony sec.
- Ăștia vor război?! Urla Eric ieșit din pepeni.
- O sa-l aibă, răspunde Tony calm. Trimite pe altcineva în locul meu și lasa-ma sa fac curățenie. O lungim prea mult. Eu pierd timpul pe aici, in timp ce as putea sa elimin orice umbra de Brik, ști bine.
- Nu, ramai acolo. Ai grija de ea. Nu am încredere în altcineva sa facă asta.
Asa, Eric, pune sare pe rană.
- Josh e foarte capabil sa o protejeze. Iar eu sunt foarte capabil sa ii ucid pe toți, cu mâinile goale. Terminam repede povestea și fiecare își vede de viata lui!
- Tony, știu ca verișoara mea draga nu e cea mai buna companie, știu ca e dificila și răsfățată...
Și frumoasa, și sexy, și i-as trage-o non stop!
- ... Dar mai așteaptă puțin. Mai am de jucat o carte și dacă nu-mi iese cum anticipez, atunci, amice, te las sa-ti faci întrarea în stilul tău.
Tony oftează greu. Cine știe cât putea dura asta. Eric își plănuia mișcările la fix, totul ieșea perfect. Pentru asta era nevoie de timp. Timp pe care el nu-l avea. Fiecare clipa ce o petrecea lângă ea, era tot mai chinuitoare și istovitoare.
- Bine, frate, dar fa-o repede. Nu știu cât mai rezist, spune el sincer. Ma scoate din minți razgaiata de vară-ta!
- Știu, știu. Apreciez foarte mult efortul care-l faci. Știu ca e un chin pentru tine. Mai rezista puțin, amice.
Și cu asta, convorbirea lor se încheie. Exact atunci întâlnește privirea ei, încărcată de dezamăgire, reproș, durere. Stătea în cadrul ușii de la bucătărie și probabil auzise convorbirea lor. Doar ca interpretase altfel, vorbele lui. Exact asa cum le interpretase și Eric. Perfect!
CITEȘTI
MOLIA <pânza de păianjen(II)>
Storie d'amoreAsemeni unei molii, atrasa de flacara strălucitoare, se îndreaptă spre pierzanie, spre focul mistuitor, ce urma sa-i parjoleasca sufletul și sa-i dogoreasca inima. Și tot ce va rămâne în urma, va fi doar scrumul...