DOUĂZECI ȘI ȘAPTE

1K 63 0
                                    

    Ii sugea buzele cu pofta insațiabilă, în timp ce degetele lui frecau ușor sfarcurile întărite. Gura ei se deschide ușor, permițând limbii lui sa pătrundă năvalnic, adânc, necruțător. Se împletea cu limba ei, se împreuna cu ea, o sugea și o mângâia, revenind mereu asupra buzelor pline și moi. Le sugea pe rand, le lingea lacom și le musca flamand. În tot timpul asta, degetele lui frecau sfarcurile ei sensibile, facand-o sa geamă și sa se arcuiasca spre el. Își coboară capul spre sânii ei rotunzi, dornic sa ii suga sfarcurile. Sa le lingă ca pe niște acadele delicioase, sa o audă gemand sub gura lui, sa o simtă tremurând în mâinile lui.
    Tony coboară cu limba pe pielea ei, pana la zona inghinala, apoi urca pe coastele ei, pana sub sâni,  ii cuprinde din nou sfarcurile în gura, numai ca să le abandoneze și sa coboare pe partea cealaltă, cu limba pe pielea ei fina. De data asta, nu mai părăsește zona ei intima. Se pozitioneaza in genunchi, intre picioarele ei zvelte. Mângâie, în continuare cu limba, interiorul coapselor ei netede.
   Alisson scancea dornica, ofta nerăbdătoare.
    Tony ii cuprinde labiile în gura, pe rand. Întâi le linge, apoi le suge, având grija sa lase saliva în urma lui. Înconjoară cu limba, întrarea vaginului ei, facand-o sa se arcuiasca și mai mult. Își deschide gura peste vulva ei, apăsând de câteva ori cu limba pe lângă clitoris, înnebunind-o. Ii pune picioarele pe umerii lui, apoi cuprinde micul muguras în gura si-l suge ritmic, mișcând capul circular, facand-o sa tipe. După putina încălzire, putea atinge centrul plăcerilor ei, facand-o sa trăiască senzații intense, electrizante.
    - Tony! Ii striga ea numele, fără sa ii spună ceva, dar în strigatul ei erau o mulțime de rugăminți. Iar el i le va împlini pe toate.
    Se zguduie din nou, fulgerata de orgasmul intens, arcuindu-se sub gura lui, țipând fără nici o reținere.
    Gâfâind epuizata, își duce mâinile la frunte si încearcă sa se calmeze. Dar Tony nu-i da răgaz. Se întinde pe spate, în pat, își îndeasă o perna sub cap și întinde o mana după ea. O cuprinde de sub sold și o ridica, rasucind-o în aer, asezand-o cu feminitatea uda direct pe madularul lui de beton.
    Picioarele ei încep sa tremure în jurul lui. El o cuprinde de ceafa și o trage în jos, pentru un sărut adânc, carnal.
    Ii cuprinde din nou sfarcurile intre degete și o face sa suspine.
    - Nu-ti fie teama, iubito. Nu voi întra în tine. Freaca-te de maciuca mea, simte-o, obisnuieste-te cu ea. Dar nu te grăbi sa te înfigi, da?
    - Da, răspunde ea ca în transa. Și începe sa-si frece clitorisul de penisul lui imens. Ii plăcea duritatea care o simțea intre labii. Și felul în care își zdrobea centrul feminității ei moi, de carnea lui tare, o excita teribil. Timp în care gura lui ii sugea sfarcurile necontenit. Alisson se freca tot mai tare și mai apăsat de madularul lui, intrând într-o frenezie euforica. Nu credea ca e capabila sa aibe atât de repede încă un orgasm. Dar Tony îi demonstrase ca era foarte capabila, foarte senzuala și pregătită pentru sex. El o cuprinde în brate când trupul ei este zguduit de încă un orgasm, țipând și el ușor, apoi simte ceva cald și umed pe burta. Se ridica puțin nedumerita și privește în jos, între trupurile lor.
    - Ai ejaculat? Întreabă ea mirata.
    - Normal, dacă ti-ai frecat miezul de maciuca mea, m-am excitat teribil. Și asa, eram excitat la maxim. Nu am mai rezistat. Ti-am spus ca ma scoți din minți, iubito. Și trebuia sa ma eliberez și eu.
    - Da , asa e, spune ea rusinata.
    - Hei, ce s-a întâmplat? Întreabă el, fortand-o sa-l privească.
    - Am crezut ca facem dragoste. Șoptește ea neimplinita.
    - Exact asta am făcut, iubito. Am făcut dragoste.
   - Dar, eu ... Eu am crezut...
    Tony ii cuprinde gura intr-un sărut ce era menit sa marcheze teritoriul. Adânc, prelung, lasand-o fără aer.
    - Nu te pot penetra, iubito. Pur și simplu, nu pot. Îmi este teama. Spune el când se desprinde cu greu de gura ei dulce.
    - Dar, dacă eu vreau asta. Dacă îți cer asta...
    - Nu ști ce-mi ceri. Spune el repede, punandu-i palmele pe solduri.
    - De ce trebuie sa fie atât de complicat? Izbucnește ea frustrata. Loialitatea ta fata de Eric este lăudabilă și admirabilă, dar nu poate sa-mi aleagă el iubitii! Și nu cred ca ar fi atât de șocat încât sa nu mai vorbească cu noi. Cat despre penisul tău mare, sa ști ca vaginul unei femei este foarte elastic. Chiar dacă doare, la început, cu timpul se obișnuiește și durerea dispare. Asa ca nu ai argumente solide! Te vreau Tony. Cu totul! Cu tot ce ai tu sa-mi oferi.
    Prelegerea ei curajoasa îl amuza în sinea lui. Ar putea sa încerce. Sa vadă ca nu e chiar asa. Dar ii era teama ca nu se va mai putea controla el. Ca ea va zice nu, iar el nu va mai avea control.
    - Tu vezi ca ma întăresc la loc, doar pentru ca vorbești de asta? Ii spune el și o așază din nou peste madularul ce creștea în dimensiuni, sub feminitatea ei.
    - Oh, Doamne, spune ea și se freacă instinctiv, intarindu-l complet.
    - Și eu te vreau, iubito, sa nu crezi ca nu te vreau. Dovada tocmai ai intarit-o. Dar nu te grabi, ok?
    Ea se apleacă pentru un sărut asa cum o învățase el, plin de pasiune și dorința, de senzații și promisiuni. Mâinile lui ii mangaiau trupul firav peste tot. Era avid de ea.
    Alisson se freacă ușor de el, stapanita de dorinta vie, mistuitoare. Nu mai avea răbdare, nu mai voia sa aștepte, iar atuul era la ea. Ea deținea controlul, fiind deasupra lui. Asa ca își ridica puțin soldurile și se poziționează.
    Când ii simte întrarea în vaginul umed, cu capul penisului ce pulsa intre labiile ei fierbinți, Tony își da seama ce vrea ea sa facă.
    - Alisson, nu!

MOLIA <pânza de păianjen(II)>Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum