ANNE

24.8K 1.4K 108
                                    

selamlarr

lütfen biraz etkileşimleri arttırabilir miyiz? yorum ve oy sayıları çok düşük.

hal böyle olunca ne bölümleri uzun uzun yazasım geliyor ne de sık sık

mutluluğumuz karşılıklı olsun :*

"Anne?" dedim başımı hafifçe sağa eğip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Anne?" dedim başımı hafifçe sağa eğip.

"Kapı niye kilitli Sima?" diye sert bir ses tonuyla sorduğunda elimi yatağa bastırarak doğruldum.

"Alışkanlık olmuş, ben girerken kilitlemişim. Farkında bile değilim."

"Yaa."

"Ya." dedim o sırada gözleri Feza'nın üstünde dolanıyordu. Ne ara toparlanmıştık, giyinmiştik, odanın ışığını açmıştık bilmiyordum. Her şey saniyeler içinde gerçekleşmişti.

"Anne, bu Feza sınıf arkadaşım; Feza, annem."

"Sınıf arkadaşın?" diye annemle, Feza aynı anda sorgularcasına sorduğunda yüzümü ovuşturmamak için kendimi zor tuttum.

"Sınıf arkadaşı değil misiniz?" diye annem Feza'ya doğru döndü. Feza ise bana dönüktü.

"Sıra arkadaşıyız diyelim." dedi yapmacık bir gülümsemeyle.

"Ne işin var peki evimde?"

"Telefonunuzu açsaydınız bilirdiniz." dedi Feza düz bir sesle.

Anlaşılan annemi sevmemişti.

"Ne demek istiyorsun?" dedi annem kaşlarını çatarak agresif bir tavırla. Feza dudaklarını araladığı vakit ondan önce söze atıldım. Çünkü Feza benim dışımdaki insanlara gözlemlediğim kadarıyla ya agresif ya da aksine umursamaz davranıyordu.

Bu iki davranışta bir tartışmanın zemini için çok müsaitti.

"Seni defalarca aradığım için eve gelmedin mi?" dedim.

"Hayır, Ayşin Abla aradı. Senin eve bir erkekle sarmaş dolaş geldiğini söylediği için ben-"

"Ayşin Teyzenin tek bir aramasıyla koşarak eve gelip bana hesap soruyorsun yani. Seni defalarca aramama rağmen, benim için endişelenip ne olduğunu sormak aklına bile gelmiyor mu?"

"Çalışıyordum, vaktim yoktu."

"Bana ayıracak vaktin yoktu ama Ayşin teyzenin lafıyla beni bir erkekle basmak için eve  gelmeye vaktin vardı öyle mi anne?"

Annem sinirle kaşlarını çattı.

"Sima saçmalamayı kes." diye bağırdığında ona büyük bir hayal kırıklığı ile bakıyordum. "Ne biçim konuşuyorsun sen. Ne yapsaydım tüm mahalle bir erkekle sarmaş dolaş eve girdiğinizi görünce? Arkandan ne derler biliyor musun sen? Ha!" güldüm sinirle.

LİSE DRAMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin